מרוץ גבעת שמואל

felja

New member
מרוץ גבעת שמואל

ברצוני לדווח על נוהג של אתר realtiming להוסיף משתתפים למרוצים לאחר גמר ההרשמה.לשם מה הוסיפו את ההודעה שאין רישום ביום המרוץ ופרסמו את רשימת הרצים הסופית. במרוץ היום הגיעה ריקי סאלם שלא הייתה רשומה . ראיתי שהיא ניגשת לדובב ומקבלת ממנו מספר חזה. זה גובל באי צדק משווע ובפרוטקציה פרופר, משום שריקי בדקה את הרשימה וראתה שיש לה רק מתחרה אחת לפרס כספי ולכן הגיעה לתחרות. בצורה זאת בתי נדחקה למקום הרביעי והפסידה 750 ש"ח. הגיע הזמן לשים סוף לנוהל פסול זה. רישום אחיד לכולם וללא משוא פנים. אני פונה לשאר הרצים ללחוץ על מנהלי התחרויות לבצע את הרישום הכהלכה.
 

עמי פז

New member
באותו עניין!

גם בשעה 12 בצהריים אחרי המירוץ, חלק מ"כוכבי" המירוץ לא מופיעים ברשימה הסופית. כך שהם לא נרשמו ביום המירוץ,הם לא נרשמו כלל! ולפיכך לא זכאים לפרס.. שאדון דובב יתעורר !
 
הבת שלך הגיעה במקום הרביעי משום ש-3 בנות רצו

מהר ממנה. זכות המארגנים לבצע רישום על פי דעתם.
 

felja

New member
רישום

אתה חוצפן וקשור כנראה לריקי סאלם. מה שהיא עשתה זאת גניבה. אם יש תקנון יש לפעול על פיו ואל תתערב בנושא שאינו קשור אליך. נראה אותך תורם 750 ש"ח.
 
אולי אני אבא שלה ... ../images/Emo2.gif

ואולי אם הבת שלך תרוץ 6 דקות מהר יותר גם אותה ירשמו ביום המרוץ. ונמאס כבר מכל בכייני הקטגוריות והפרסים. ממש תרמת 750 שקלים ...
 

felja

New member
תגובה ליורם החכם

על האמת מתרגזים. בוא נראה אותך במקומי. לשם מה המציאו תקנון שכל פרוטקציונר יעשה כרצונו. דרך אגב, לא מעטים הגיבו כמוני באותו זמן. אתה כנראטה עמדת ליד ריקי ומשמש כסנגור שלה. תמליץ לה להחזיר הכסף .
 
אני לא בקיא בדברים האלה..המירוץ היה מצויין

ומאורגן למופת!! יישר כח לרצים למארגנים, ברכות לזוכים, תנחומי למפסידים... אילון נתאי, אשתי ואנוכי מאוד נהנו.. להתראות בשנה הבאה...
 

eims

New member
לא נורא

אל תתרגז. לבת שלך יש קצב של ג'וגרית שרצה להנאתה בפארק
 

ermay

New member
גבעת שמואל

גם אצלי נרשמו בקטגוריה פתאום 2 רצים שלא היו רשומים כלל וכמו כן נתנו כפל פרסים וכמו כן נדחקתי למקום ה 4 בקטגוריה וכמו כן יש רץ שגילו לא תואם את הקטגוריה,יש ויש אבל זה REALTIMING היה ויהיה
 

dovev

New member
ריל טיימינג/ רצים בכירים/ גביעים ועוד

קודם כל אני שמח על אירוע משובח ואיכותי וראשון בגבעת שמואל. כבר שמח לבשר שגם השנה הבא יתקיים. קיבלתם מרוץ בונבון במזג אוויר הטוב ביותר. אני כבר אומר שכל מה שקשור לסגירת הכבישים משטרת ישראל היא הכתובת ולא אנחנו. תוצאות+ תעודות אישיות בריל טיימינג. תמונות+ סרטונים בהמשך. ולגופו של עניין מגוחך: 1. אתה שם לב על מה אתה מתלונן? על הכנסת רצים בכירים ביום המרוץ. אם איילה סטאין ששמו יחקק לעוד זמן רב בהיכל התהילה של הרצים למרחקים, מגיע להירשם ביום המרוץ משום שמסיבות טכניות לא יכל להירשם קודם, לא רק שנכניס אותו, אלא שהכבוד לנו שהוא ישתתף במרוץ. ואם היה מגיע דסטאו סוונך או יוסף ימהרן גם אותם הייתי מכניס על אפך ועל חמתך ועל חמתם של כל אלה שנדחקים החוצה למקום הרביעי. וכך גם מאור טיורי. זה מכוון גם אליך ערן. זאת ועוד, אם בא אלינו חייל ביום המרוץ (והגיע) לוחם שייטת שברגע האחרון קיבל חמשו"ש ורוצה בכל מאודו להירשם, גם לו אישרנו להירשם. אבל בגלל שהוא לא מאיים עליכם בקט' או בפרס הכספי הוא לא מעניין אתכם כי הוא לא בא ב"קומבינה". אתם מעוררי רחמים. אז תן לי לחדש לך ולשכמותך- בכל מרוץ שהוא, גם אם רשום שאין הרשמה ביום המרוץ, המארגנים שומרים לעצמם את הזכות לפתוח הרשמה במקום וזאת ללא הבדל דת, מין, גזע ואיכות הרץ. לפיכך רשמנו היום רצים איכותיים וג'וגרים כאחד. במילים אחרות- הרשימה המפורסמת באתר לפני המרוץ עוד עשויה להשתנות- ובד"כ לרעת מכורי הגביעים. קחו זאת בחשבון. מי שלא מתאים לו, שיעשה את החושבין איתו ועם עצמו עוד לפני המרוץ ולא בדיעבד. ישנם מרוצים שזה קשיח, כמו בהרצליה, בהם אין הרשמה ביום המרוץ, כולל לרצים בכירים כך שאפליה- אין ו"קומבינות" יש בהולילנד ולא כאן כי וילה עוד לא בניתי. חוץ מזה שהתרעומת הזו על רצים של 30-32 דק' ורצות של 37-40 דק' ב- 10 ק"מ היא מבזה בעיקר את עצמיכם על חוסר ההערכה לרצים שעובדים כ"כ קשה כמעט ללא תמורה והמעט שיש להם זה הכספים מהמרוצים. ריקי סלם רצה של 38-39 דק' ב- 10 ק"מ מבכירות הרצות בישראל, עובדת קשה ביותר לצד לימודים אינטנסיביים והייתה בטוחה שרשומה כל העת עקב אי-הבנה עם המאמנת. טלו קורה. יש כ"כ הרבה קטגוריות וגביעים ואנחנו לא מתקמצנים על כמות הקטגוריות ואיכות הגביעים. אצלינו לא תראו פסלונים קטנים, אלא גביעים גדולים ומכובדים. עם זאת לצערי העניין הזה עם הגביעים והפרסים שיבש חלק מהרצים על דעתם, וכך גם אצלך יעקב. כאילו כל מה שחשוב בחיים הוא לא משפחה, לא בריאות ולא חס וחלילה להינות מחווית המרוץ, אלא לחזור הביתה עם גביע. כשהייתי בקט' של הנוער עם תוצאות של 36 או 37 דק' הגעתי לא פעם רביעי בקטגוריה. לא הלכתי למארגנים לבקש גביע רביעי ולא ניסיתי לברר אם זה שלפניי בקט' יהודי או נוצרי. המשכתי להשתתף במרוצים וליהנות. כדאי לכם לנסות את זה גם. שכחת מה השגתי לבת שלך לפנים משורת הדין בפסטמבר כמחווה. ודרך אגב, אם אחד אומר שהיה קצר ב 130 מ' ואחר אומר שהיה ארוך ב 80 מ' זה אומר שהמסלול מדוייק. לא חשבתי שלמישהו ייצא 10.0 ק"מ, בייחוד שלא ראיתי מישהו רץ את המסלול עם גלגלת. בסופ"ש הבא: תוצאות ותמונות ממרוץ אשקלון (7.5), שהם (7.5) ואבן יהודה (8.5) יופיעו באתר ריל טיימינג. ההרשמות בעיצומן. בקרוב יעלה האתר החדש. שבת שלום. עוד מעט קידוש ועוד לא ראיתי את הילדה שלי מהלילה.
 
אתה גדול, ואני חותם על כל מילה!!

וזה לא היה 80 מטרים יותר , אלא 8...
אז כנראה שהמדידה הייתה מדוייקת למדי(-: ואפילו הזמן שלי שפורסם = זהה באופן מוחלט, עד כדי תדהמה
לזמן שבשעון לדובב ולשאר אני הצוות ברייל טיימניג יישר כח גדול שמחתם היום אלפים רבים מאוד מבני העיר ומבאי העיר גבעת שמואל להתראות בשנה הבאה! ושבת שלום
 
../images/Emo45.gif תגובה לעניין

תגובה יפה ומכובדת של מארגן מירוצים מנוסה שיודע לתת כבוד לרצים. ולקנטרן רודף הפודיום, תדאג שהבת שלך תעבוד קשה כדי להגיע לתוצאות כמו של ריקי סאלם. של נעליך! אין פה שום "גניבה" נ.ב. דובב, אתה עושה עבודת קודש. תמשיך בארגון המצוין שאתה עושה, כולנו מחזקים את ידיך!
 
תגובה ל felja

שלום להורה ראשית תתנצל בפני ריקי על ההתבטאיות שלך. היא הגיעה במקום השני וביושר. לא קיצרה ולא גנבה מכיסך 750 ש"ח. ריקי מוגדרת כרצה בכירה עפ"י קרטריון של איגוד האתלטיקה. כך שהיא מוזמנת לכל מרוץ. כל מארגן מרוץ ואני בתוכם מברך על הגעת רצים בכירים למרוץ. גם אם לא נרשמו בהרשמה מוקדמת. וגם אם הם מגיעים מחו"ל. וכפי שקראתי השתתפו רצים מהשורה הראשונה, הרצים הבכירים מוספים ענין ויוקרה למרוץ . ומאד שמחה שהם זוכים בפרסים כספיים .תמורה צנועה למאמצים גדולים. לא ברור לי על מה אתה מלין ! כהורה מציעה לך לנחם את ביתך , ןמקווה שבשנים הבאות ביתך תרד מה40 דקות ב10 ק"מ. זהבה שמואלי המאמנת של ריקי
 
צריך לפרגן על כל מרוץ

ככל שיהיו רצים רבים יותר כך נתחזק,למארגנים יש זכות לרשום כל רץ,תרוצו ותהנו,דובב הבנתי מרבים שהיה אחלה מרוץ ועל כך ישר כח.
 

lior s2

New member
תסתכל טוב בראי..

קראתי את דברי ההבל שלך וצר לי לומר לך שאתה צריך להתבייש! כעסך נובע שהייתה מישהי טובה יותר מבתך אשר ניצחה אותה ביושר ואתה אדוני הוא מי שנוהג בחוסר יושר שאתה מרשה לעצמך להשתלח ולהאשים את אחת הרצות היותר מוכשרות והצנועות בגניבה לכאורה על חשבונה של בתך.
 

אריק106

New member
שמע אבא!

אחרי שתרגע,חשוב על זה מעט: בתגובות שלך יצרת לעצמך רושם של תאב בצע,לא אמין,כפוי טובה,ומוציא דיבתם רעה של רצה בכירה ומארגנים ישרים. גרמת נזק לך ולבת שלך.לא חבל?! לדעתי כדאי לך לפרסם התנצלות פומבית,ולשלוח זר פרחים גדול ופתק התנצלות לריקי. הבת שלך רצה מוכשרת,שאם תתאמן נכון וחזק - תגיע למקומות ראשונים,פרסים (גם כספיים) וגביעים.היא צעירה וכל החיים לפניה. בהצלחה!
 

shohat

New member
זעקת עשוקי הפודיום הנגזלים

"הבטיחו שלא יהיו מתחרים". לקרוא ולא להאמין. אינני יודע על מקום בעולם שבו יש זכות "להסתמך" על רשימת מתחרים שפורסמה, או שמגביל את הפררוגטיבה של המארגן להתיר רישום מאוחר לרצים, מכל סיבה שלא תהיה. כל זמן שמדובר ב"מירוץ" אז צירוף רצים שמעלים את איכות התחרות הוא שיקול מאד הגיוני. לעמוד על "פודיום" פה ושם זה כיף. אבל כדאי מאד גם לשמור על פרופורציה (רמז: לתקוף את איילה סטאין, מגדולי הספורטאים שהיו כאן, בגלל גביע מפלסטיק זה סוג של אבדן פרופורציה).
 

1989Hana

New member
את לא חושבת שצריך להתחרות בטובים ביותר?

אני התחרתי בריקי בעבר והיא תותחית (לא ממש תחרות לצערי כי אנחנו לא באותה הליגה) - ממש לא משנה מתי היא נרשמה או מתי כל אחד אחר נרשם. אם הבת שלך הייתה יודעת שריקי נרשמה, היא לא הייתה נרשמת? צריך להתחרות בטובים ביותר... פרוטקציה או לא, אני הייתה דווקא שמחה לשינויים כאלו, גם אם סיכויי לעלות לפודיום קטנים משמעותית. אני מכירה הרבה אנשים שרצים בצורה חובבנית מינוס ואני רצה הרבה (הרבה) יותר מהר מהם, למרות שאני לא נחשבת מהירה במיוחד (5KM ב-23דק')... לא הייתי רוצה לעלות לפודיום ברמת תחרות כזו. כדי להיות הטובים ביותר, צריך להתחרות בכאלו!
 
למעלה