מרגלית - חברת האוטובוסים של מודיעין

מצב
הנושא נעול.

טוארג

New member
מרגלית - חברת האוטובוסים של מודיעין

מרגלית - חברת האוטובוסים של מודיעין
בתוך מודיעין: קווים לא נוחים, לא מגיעים לשכונות החדשות של מודיעין, מאחרים דרך קבע, יקרים (5.50!), מידיבוסים לשעבר של אגד מטונפים ומוזנחים (כסאות קרועים, שבורים...). כל הקווים מעגליים ולכן אם בקו מסויים יש 10 תחנות ואתה נמצא בתחנה הרביעית וברצונך לנסוע לתחנה השלישית, אתה צריך לנסוע 9 תחנות! (בקו ממוצע יש 25-30 תחנות) מחוץ למודיעין: המספור של חלק מהקווים לקוי: הקו לירושלים הוא קו 10, הקו לראשל"צ הוא קו 15. למה לתת לקווים בין עירוניים מספרים של קווים בתוך מודיעין? האוטובוסים (בדר"כ 0404 ו-וואן-הול) מלוכלכים למדי (היום נסעתי בקו 101למסוף 2000 בבוקר, ישבתי בשורה האחרונה ופתאום קפץ עליי מין פרפר או ג'וק ענק ומגעיל! איכס!), מוזנחים, למרות זאת - בקווים הבינעירוניים אין איחורים! (אחרי שהתקבלו המון המון המון תלונות). בעיה נוספת: במודיעין אין תחנה מרכזית ולכן כל הקווים לתל אביב, רמלה-לוד, ראשל"צ ופתח תקווה עושים סיבוב במודיעין ולאחר מכן יוצאים לכביש 443 דרך צומת שילת לכיוון מערב. בצומת שילת יש תחנה שבה עולים מדי בוקר המון המון אנשים, ולעיתים קרובות מאוד האוטובוסים בכלל לא טורחים לעצור שם (הנהג מסמן ש"אוטוטו בא עוד אחד" והבא בתור מגיע אחרי 20-30 דקות). אני חושב שלא צריך לתת למרגלית יחס של "עוד אחת מהחדשות האלה מהרפורמה" בגלל שמעולם לא היו קווי אגד למודיעין (אני מרעות, יש לנו 471 מתל אביב וירושלים פעם ביום, ופעם היה 200 ומשהו של דן... ממש מזמן אבל. יש לנו גם 16 ו-69 של סופרבוס) מרגלית זו חברה שקיימת כבר איזה 6-7 שנים, ובזמן הזה אני מאמין שהיה לה מספיק זמן להתארגן על שירות טוב ועל אוטובוסים נורמליים! בושה לעיר העתיד!
 
מה הפלא?

מרגלית - חברת האוטובוסים של מודיעין
בתוך מודיעין: קווים לא נוחים, לא מגיעים לשכונות החדשות של מודיעין, מאחרים דרך קבע, יקרים (5.50!), מידיבוסים לשעבר של אגד מטונפים ומוזנחים (כסאות קרועים, שבורים...). כל הקווים מעגליים ולכן אם בקו מסויים יש 10 תחנות ואתה נמצא בתחנה הרביעית וברצונך לנסוע לתחנה השלישית, אתה צריך לנסוע 9 תחנות! (בקו ממוצע יש 25-30 תחנות) מחוץ למודיעין: המספור של חלק מהקווים לקוי: הקו לירושלים הוא קו 10, הקו לראשל"צ הוא קו 15. למה לתת לקווים בין עירוניים מספרים של קווים בתוך מודיעין? האוטובוסים (בדר"כ 0404 ו-וואן-הול) מלוכלכים למדי (היום נסעתי בקו 101למסוף 2000 בבוקר, ישבתי בשורה האחרונה ופתאום קפץ עליי מין פרפר או ג'וק ענק ומגעיל! איכס!), מוזנחים, למרות זאת - בקווים הבינעירוניים אין איחורים! (אחרי שהתקבלו המון המון המון תלונות). בעיה נוספת: במודיעין אין תחנה מרכזית ולכן כל הקווים לתל אביב, רמלה-לוד, ראשל"צ ופתח תקווה עושים סיבוב במודיעין ולאחר מכן יוצאים לכביש 443 דרך צומת שילת לכיוון מערב. בצומת שילת יש תחנה שבה עולים מדי בוקר המון המון אנשים, ולעיתים קרובות מאוד האוטובוסים בכלל לא טורחים לעצור שם (הנהג מסמן ש"אוטוטו בא עוד אחד" והבא בתור מגיע אחרי 20-30 דקות). אני חושב שלא צריך לתת למרגלית יחס של "עוד אחת מהחדשות האלה מהרפורמה" בגלל שמעולם לא היו קווי אגד למודיעין (אני מרעות, יש לנו 471 מתל אביב וירושלים פעם ביום, ופעם היה 200 ומשהו של דן... ממש מזמן אבל. יש לנו גם 16 ו-69 של סופרבוס) מרגלית זו חברה שקיימת כבר איזה 6-7 שנים, ובזמן הזה אני מאמין שהיה לה מספיק זמן להתארגן על שירות טוב ועל אוטובוסים נורמליים! בושה לעיר העתיד!
מה הפלא?
זה מה שקורה כשבונים עיר חדשה ולא בונים קו רכבת קודם לכן! זאת המומחיות של מדינת ישראל - לשים את העגלה לפני הסוס!
 
מישהו יודע יותר על 200 ומשהו של דן?

מרגלית - חברת האוטובוסים של מודיעין
בתוך מודיעין: קווים לא נוחים, לא מגיעים לשכונות החדשות של מודיעין, מאחרים דרך קבע, יקרים (5.50!), מידיבוסים לשעבר של אגד מטונפים ומוזנחים (כסאות קרועים, שבורים...). כל הקווים מעגליים ולכן אם בקו מסויים יש 10 תחנות ואתה נמצא בתחנה הרביעית וברצונך לנסוע לתחנה השלישית, אתה צריך לנסוע 9 תחנות! (בקו ממוצע יש 25-30 תחנות) מחוץ למודיעין: המספור של חלק מהקווים לקוי: הקו לירושלים הוא קו 10, הקו לראשל"צ הוא קו 15. למה לתת לקווים בין עירוניים מספרים של קווים בתוך מודיעין? האוטובוסים (בדר"כ 0404 ו-וואן-הול) מלוכלכים למדי (היום נסעתי בקו 101למסוף 2000 בבוקר, ישבתי בשורה האחרונה ופתאום קפץ עליי מין פרפר או ג'וק ענק ומגעיל! איכס!), מוזנחים, למרות זאת - בקווים הבינעירוניים אין איחורים! (אחרי שהתקבלו המון המון המון תלונות). בעיה נוספת: במודיעין אין תחנה מרכזית ולכן כל הקווים לתל אביב, רמלה-לוד, ראשל"צ ופתח תקווה עושים סיבוב במודיעין ולאחר מכן יוצאים לכביש 443 דרך צומת שילת לכיוון מערב. בצומת שילת יש תחנה שבה עולים מדי בוקר המון המון אנשים, ולעיתים קרובות מאוד האוטובוסים בכלל לא טורחים לעצור שם (הנהג מסמן ש"אוטוטו בא עוד אחד" והבא בתור מגיע אחרי 20-30 דקות). אני חושב שלא צריך לתת למרגלית יחס של "עוד אחת מהחדשות האלה מהרפורמה" בגלל שמעולם לא היו קווי אגד למודיעין (אני מרעות, יש לנו 471 מתל אביב וירושלים פעם ביום, ופעם היה 200 ומשהו של דן... ממש מזמן אבל. יש לנו גם 16 ו-69 של סופרבוס) מרגלית זו חברה שקיימת כבר איזה 6-7 שנים, ובזמן הזה אני מאמין שהיה לה מספיק זמן להתארגן על שירות טוב ועל אוטובוסים נורמליים! בושה לעיר העתיד!
מישהו יודע יותר על 200 ומשהו של דן?
לא ידעתי שלדן היו קווין למודיעין. הקו היחיד שאני יודע שהתקרב לשם הוא 222 לנתב"ג. חוץ מזה שיש את 85 לשוהם...
 

seffic

New member
לדן לא היה קו למודיעין

מישהו יודע יותר על 200 ומשהו של דן?
לא ידעתי שלדן היו קווין למודיעין. הקו היחיד שאני יודע שהתקרב לשם הוא 222 לנתב"ג. חוץ מזה שיש את 85 לשוהם...
לדן לא היה קו למודיעין
יש קו 200 מב"ב לאלעד של חברת מרגלית. לזה אתה מתכוון?
 

טוארג

New member
זה היה ממש מזמן לפני אולי 10 שנים

מישהו יודע יותר על 200 ומשהו של דן?
לא ידעתי שלדן היו קווין למודיעין. הקו היחיד שאני יודע שהתקרב לשם הוא 222 לנתב"ג. חוץ מזה שיש את 85 לשוהם...
זה היה ממש מזמן לפני אולי 10 שנים
ואני מדבר על קו לאזור של גוש ישובי מודיעין. זה לא קו למודיעין (מודיעין אז לא היתה קיימת)
 

ליילנד

New member
ישובי מודיעים../images/Emo13.gif

זה היה ממש מזמן לפני אולי 10 שנים
ואני מדבר על קו לאזור של גוש ישובי מודיעין. זה לא קו למודיעין (מודיעין אז לא היתה קיימת)
ישובי מודיעים

גוש ישובי מועצה אזורית מודיעים (לא מודיעין) מה שידוע לי שנוסע לשם 58 מת"מ ת"א שהיה של "דן" והוא כיום של "קוים", יש עוד אוטבוסים אבל אני לא מכירה אותם.
 

טוארג

New member
זה לא אותו דבר

ישובי מודיעים

גוש ישובי מועצה אזורית מודיעים (לא מודיעין) מה שידוע לי שנוסע לשם 58 מת"מ ת"א שהיה של "דן" והוא כיום של "קוים", יש עוד אוטבוסים אבל אני לא מכירה אותם.
זה לא אותו דבר
מודיעין זה הישובים האלה: מכבים-רעות שילת לפיד כפר רות חשמונאים מבוא מודיעין קרית ספר ניל"י אני יודע בוודאות שהקו הגיע למבוא מודיעין שזה בכניסה המערבית ל"גוש", ויתכן גם שהגיע למכבים-רעות.
 

ליילנד

New member
אצלנו הם נקראים אזור מכבים רעות

זה לא אותו דבר
מודיעין זה הישובים האלה: מכבים-רעות שילת לפיד כפר רות חשמונאים מבוא מודיעין קרית ספר ניל"י אני יודע בוודאות שהקו הגיע למבוא מודיעין שזה בכניסה המערבית ל"גוש", ויתכן גם שהגיע למכבים-רעות.
אצלנו הם נקראים אזור מכבים רעות
את התחבורה לשם אני ממש לא מכירה, כתבתי את מה שכתבתי כיוון שיש הרבה שמתבלבלים בין מודיעין למודיעים.
 

mister K

New member
מה הפלא?

מרגלית - חברת האוטובוסים של מודיעין
בתוך מודיעין: קווים לא נוחים, לא מגיעים לשכונות החדשות של מודיעין, מאחרים דרך קבע, יקרים (5.50!), מידיבוסים לשעבר של אגד מטונפים ומוזנחים (כסאות קרועים, שבורים...). כל הקווים מעגליים ולכן אם בקו מסויים יש 10 תחנות ואתה נמצא בתחנה הרביעית וברצונך לנסוע לתחנה השלישית, אתה צריך לנסוע 9 תחנות! (בקו ממוצע יש 25-30 תחנות) מחוץ למודיעין: המספור של חלק מהקווים לקוי: הקו לירושלים הוא קו 10, הקו לראשל"צ הוא קו 15. למה לתת לקווים בין עירוניים מספרים של קווים בתוך מודיעין? האוטובוסים (בדר"כ 0404 ו-וואן-הול) מלוכלכים למדי (היום נסעתי בקו 101למסוף 2000 בבוקר, ישבתי בשורה האחרונה ופתאום קפץ עליי מין פרפר או ג'וק ענק ומגעיל! איכס!), מוזנחים, למרות זאת - בקווים הבינעירוניים אין איחורים! (אחרי שהתקבלו המון המון המון תלונות). בעיה נוספת: במודיעין אין תחנה מרכזית ולכן כל הקווים לתל אביב, רמלה-לוד, ראשל"צ ופתח תקווה עושים סיבוב במודיעין ולאחר מכן יוצאים לכביש 443 דרך צומת שילת לכיוון מערב. בצומת שילת יש תחנה שבה עולים מדי בוקר המון המון אנשים, ולעיתים קרובות מאוד האוטובוסים בכלל לא טורחים לעצור שם (הנהג מסמן ש"אוטוטו בא עוד אחד" והבא בתור מגיע אחרי 20-30 דקות). אני חושב שלא צריך לתת למרגלית יחס של "עוד אחת מהחדשות האלה מהרפורמה" בגלל שמעולם לא היו קווי אגד למודיעין (אני מרעות, יש לנו 471 מתל אביב וירושלים פעם ביום, ופעם היה 200 ומשהו של דן... ממש מזמן אבל. יש לנו גם 16 ו-69 של סופרבוס) מרגלית זו חברה שקיימת כבר איזה 6-7 שנים, ובזמן הזה אני מאמין שהיה לה מספיק זמן להתארגן על שירות טוב ועל אוטובוסים נורמליים! בושה לעיר העתיד!
מה הפלא?
עוד חברה חדשה שמזלזלת. אני מקווה מאוד שאגד יזכו במכרז של קווי מודיעין באמצעות חברת הבת "אגד-תחבורה ציבורית", ואז תראו מה זה שירות. ואגב, למרגלית אין מרצדס O404, הדגם שלהם הוא דגם אחר עם מרכב ברק של "הארגז". עד כמה שידוע לי, בארץ יש מרצדס O404 רק לאגד!
 

טוארג

New member
יש מכרז חדש על קווי מודיעין?

מה הפלא?
עוד חברה חדשה שמזלזלת. אני מקווה מאוד שאגד יזכו במכרז של קווי מודיעין באמצעות חברת הבת "אגד-תחבורה ציבורית", ואז תראו מה זה שירות. ואגב, למרגלית אין מרצדס O404, הדגם שלהם הוא דגם אחר עם מרכב ברק של "הארגז". עד כמה שידוע לי, בארץ יש מרצדס O404 רק לאגד!
יש מכרז חדש על קווי מודיעין?
אינשאללה!!!
 
או דן, באמצעות "נהור-שירותי תחבורה"

מה הפלא?
עוד חברה חדשה שמזלזלת. אני מקווה מאוד שאגד יזכו במכרז של קווי מודיעין באמצעות חברת הבת "אגד-תחבורה ציבורית", ואז תראו מה זה שירות. ואגב, למרגלית אין מרצדס O404, הדגם שלהם הוא דגם אחר עם מרכב ברק של "הארגז". עד כמה שידוע לי, בארץ יש מרצדס O404 רק לאגד!
או דן, באמצעות "נהור-שירותי תחבורה"
 
"מה זה שרות" של אגד?

מה הפלא?
עוד חברה חדשה שמזלזלת. אני מקווה מאוד שאגד יזכו במכרז של קווי מודיעין באמצעות חברת הבת "אגד-תחבורה ציבורית", ואז תראו מה זה שירות. ואגב, למרגלית אין מרצדס O404, הדגם שלהם הוא דגם אחר עם מרכב ברק של "הארגז". עד כמה שידוע לי, בארץ יש מרצדס O404 רק לאגד!
"מה זה שרות" של אגד?
באמת שנים על גבי שנים הם כנראה שאלו "מה זה שרות?" שנים של חוסר תשובה לשאלה הזאת גרמו לי לראות אוטובוס מבפנים בארץ רק בנתב"ג... וכן, אצל נח סלוצקי..
 
ניסיתי להיות אובייקטיבי

"מה זה שרות" של אגד?
באמת שנים על גבי שנים הם כנראה שאלו "מה זה שרות?" שנים של חוסר תשובה לשאלה הזאת גרמו לי לראות אוטובוס מבפנים בארץ רק בנתב"ג... וכן, אצל נח סלוצקי..
ניסיתי להיות אובייקטיבי
ולערוך טבלה המשווה בין מרכיבים מוחשיים (בחלקם טריוויאליים כביכול) של שירות מנקודת הראות של הלקוח - כפי שהם מוצעים ע"י חברות אוטובוסים כאן מול המוצע בארצות אחרות. פרסמתי אותה בפורום 2 פעמים; קיבלתי מעט מאוד תגובות; "שתיקה כהודאה"...על כן ברור שמסקנת החברים היא כמסקנתו של בני. אם מישהו רוצה להכנס ולהמשיך בדיון בנושאים ספציפיים, אשמח לפרסמה עוד פעם - כולל קצת INPUT שקיבלתי מיורם בלומן.
 

ארזS

New member
בנוגע לקו 200

מרגלית - חברת האוטובוסים של מודיעין
בתוך מודיעין: קווים לא נוחים, לא מגיעים לשכונות החדשות של מודיעין, מאחרים דרך קבע, יקרים (5.50!), מידיבוסים לשעבר של אגד מטונפים ומוזנחים (כסאות קרועים, שבורים...). כל הקווים מעגליים ולכן אם בקו מסויים יש 10 תחנות ואתה נמצא בתחנה הרביעית וברצונך לנסוע לתחנה השלישית, אתה צריך לנסוע 9 תחנות! (בקו ממוצע יש 25-30 תחנות) מחוץ למודיעין: המספור של חלק מהקווים לקוי: הקו לירושלים הוא קו 10, הקו לראשל"צ הוא קו 15. למה לתת לקווים בין עירוניים מספרים של קווים בתוך מודיעין? האוטובוסים (בדר"כ 0404 ו-וואן-הול) מלוכלכים למדי (היום נסעתי בקו 101למסוף 2000 בבוקר, ישבתי בשורה האחרונה ופתאום קפץ עליי מין פרפר או ג'וק ענק ומגעיל! איכס!), מוזנחים, למרות זאת - בקווים הבינעירוניים אין איחורים! (אחרי שהתקבלו המון המון המון תלונות). בעיה נוספת: במודיעין אין תחנה מרכזית ולכן כל הקווים לתל אביב, רמלה-לוד, ראשל"צ ופתח תקווה עושים סיבוב במודיעין ולאחר מכן יוצאים לכביש 443 דרך צומת שילת לכיוון מערב. בצומת שילת יש תחנה שבה עולים מדי בוקר המון המון אנשים, ולעיתים קרובות מאוד האוטובוסים בכלל לא טורחים לעצור שם (הנהג מסמן ש"אוטוטו בא עוד אחד" והבא בתור מגיע אחרי 20-30 דקות). אני חושב שלא צריך לתת למרגלית יחס של "עוד אחת מהחדשות האלה מהרפורמה" בגלל שמעולם לא היו קווי אגד למודיעין (אני מרעות, יש לנו 471 מתל אביב וירושלים פעם ביום, ופעם היה 200 ומשהו של דן... ממש מזמן אבל. יש לנו גם 16 ו-69 של סופרבוס) מרגלית זו חברה שקיימת כבר איזה 6-7 שנים, ובזמן הזה אני מאמין שהיה לה מספיק זמן להתארגן על שירות טוב ועל אוטובוסים נורמליים! בושה לעיר העתיד!
בנוגע לקו 200
כבר פרסמתי כאן לפני כמה חודשים את התמונה הזאת שצילמתי בבני ברק. כפי שאתם רואים זהו אוטובוס של חברת הורן את ליבוביץ' ששייך לסניף אילת של החברה הזאת, אבל צילמתי אותו בבני ברק בזמן שנסע בקו 200 וכפי שכתוב בשלט שבחלון : קו 200 בני-ברק - אלעד .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה