מרגישה מה זה בת 16 (עצבנית)

מרגישה מה זה בת 16 (עצבנית)


סליחה מראש על העמימות - פשוט חייבת לפרוק. קרה משהוא "קטן" ו"לא חשוב" לכאורה, אבל מטרגר ברמות...

הבוקר אחותי הירושלמית נ' טלפנה כדי לעדכן אותנו מה היא עשתה בסופה. אני עניתי והיא סיפרה לי X. העברתי את הטלפון לאבא שלי והיא סיפרה לו Y (שינתה פרט קטן אבל חשוב). מה שאני מסיקה מהעניין הוא שהיא שיקרה לי כדי לא לדרוך לי על יבלת. (זה משהוא שקשור לאחד מהילדים שלה). מה שמעצבן אותי במיוחד זה שאני משתדלת בכל כוחי (הדל) לשחק אותה "קול" ליד נ' והילדים שלה, אבל אני כנראה שקופה ורואים שהפרט הזה דורך לי על היבלת. ולנ' זה כ"כ שקוף שהיא שיקרה לי כדי לא לדרוך לי על היבלת!!!!!!! אז תודה רבה - מה אני נראית לך, עד כדי כך פסיכית שאני לא יכולה להתמודד עם האמת?!!!! מה שמזכיר לי שב- 3.1 צפוייה לי ארוחה משפחתית עם 2 אחיות ו- 5 אחיינים, והארוחה הארורה הזאת כ"כ מטרגרת ומלחיצה אותי!!!!! אני בתקופה כ"כ "שקופה" - בשנה האחרונה שלי זה ברור לכל הסביבה שלי שהשדים שלי יוצאים ופוצחים במחול.

עצבים
 

Lady Stark

New member
ליידוש

מי כמוני יודעת כמה אינטראקציה עם המשפחה יכולה לחרפן.
תנסי להזכיר לעצמך שאחותך לא באמת מכירה אותך. היא רואה אותך רק כמו שנוח לה, כמו ברוב המשפחות מהן גדלים אנשים עם דיכאון על סוגיו. ובגלל שהיא רואה אותך ככה, היא לא צודקת בלהסתיר ממך דברים.

ולגבי האירוע הזה, אני מציעה רעיון מהפכני: אולי תשקלי לא ללכת? זה אפשרי?
אני אומרת שאם זה לא אירוע כמו חתונה או יומהולדת 70 למישהו, את יכולה להבריז. אם זה עולה לך בבריאות ככה, שום דבר לא שווה את זה.

שולחת לך שיר:
http://m.youtube.com/watch?v=9wgnTU31z7s&desktop_uri=/watch?v=9wgnTU31z7s
 
בחרת שיר מעניין מבחינתי


תודה על התגובה (היחידה
). לצערי הארוע המדובר יתקיים בביתי הקט (שאותו, למרבה הצער, אני חולקת עם הוריי) כך שאין אפשרות לברוח. חוץ מזה, כאמור, בחרת שיר מעניין מבחינתי, בגלל א) המסר ב) היוצר והמבצע - אחותי מ' חיה ב- LA ופשוט סוגדת ל"בוס" (ברוס). בעיניי הוא נחמד, אבל הוא לא כוס השוקו שלי. מקדישה לך שיר בחזרה:

http://www.youtube.com/watch?v=vu-CaniYjGs
 

Lady Stark

New member
אוי, מותק

באסה שיצא שהשיר ששלחתי לך ״שייך״ לאחותך.
בשבילי השיר הזה מדבר על לקחת את החיים בידיים ולמצות אותם יחד עם מישהו אהוב שמבין ללבך.
הוא מעורר בי תקווה. בפעם הבאה אצמד לבואי


סורי שהאירוע בבית שלך.
לא משנה מה, תני לנו להיות פה לפני האירוע. כדי שנוכל להגיד לך כמה את נהדרת. אולי הקול שלנו גם יחלחל פנימה, ולא רק הקולות מהמשפחה. אני באמת מבינה ללבך ויודעת כמה זה חשוב לקבל חיזוקים לפני מפגשים כאלה.
 
למעלה