מרגישה כל כך ... לא יודעת

misisipi river

New member
מרגישה כל כך ... לא יודעת../images/Emo4.gif

הבוקר בערך ב10:20 הרגשתי כאב חד נורא חזק בגב התחתון לכיוון ישבן והבטן זה עבר אחרי דקה בערך ,חשבתי שאולי התישבתי לא נכון או עשתי תנועה לא נכונה אבל אחרי 20 דקות אותו כאב הופיע לאותו זמן ואז הפנים שלי החווירו לא ממש הבנתי מה קורה, אחרי כמה דקות זה הופיע שוב ...היום במקרה באה למשרד מישהי שיצאה לחופשה ללא תשלום אחרי חופשת לידה {באה עם התינוקת שלה } כדי לעזור במשרד והיא ראתה אותי עושה פרצופים משונים אז הסברתי למה ואז בשיא הטבעיות היא אמרה לי "נו טוב בטח יש לך צירים" זה לא מה שאני רוצה לשמוע בשבוע 27+5 נורא נלחצתי למה שיהיה לי צירים? ישר כולם הלחיצו אותי ללכת למוקד לבדוק בלה בלה בלה.... יצאתי מעבודה באמצע היום כולי משקשקת לא מבינה מה קורה נסעתי מהר למוקד {במהירות המותרת ע"פ חוק} בדקו שתן א.ס {הוא מקסים מתמיד}צואר רחם סגור הרופא אמר שכנראה זה ברקסטונים ואם הצואר סגור אין מה להלחץ לנוח קצת ולשתות מים זה יעבור . ועכשיו אני מרגישה כל כך רע שנלחצתי סתם ושהכנסתי את עצמי לפניקה בגלל איזה שטות שמישהי אמרה .זה הריון ראשון שלי ולא היה לי מושג איך מרגישים צירים מדומים או לא מדומים. ויש לי גם שאלה ברקסטונים וצירים אמיתיים {כאלה שמובילים ללידה} מרגישים אותו דבר?זה אותו כאב?
 

maayana25

New member
למה את מרגישה רע בקשר לזה?

טוב שנבדק וראו שאין שום סיבה לדאגה.. עדיף להיבדק ולראות שכך מאשר להצטער כי התביישת או היססת להיבדק.. וזה לא שלא היו מקרים מעולם של צירים בשלב שלך (ואני לא מלחיצה!!) בכל מקרה, שמחה שנגמר בטוב ושלפחות נפגש עם העוברון... תרגישי טוב (בכל הבחינות-פיזית ונפשית)
 

yuvi

New member
טוב שנבדקת וראו שהכל בסדר

כי אם זה היה צירים + פתיחה או משהו אחר בבית החולים יכלו לטפל בזה, ומה שבטוח בטוח להיבדק, עשית את המעשה הנכון,גם לי היו בהריון הזה צירים מדומים שחשבתי שאלו צירים בדיוק בשבוע שלך וזה לא הריון ראשון שלי אז אני יודעת מה זה צירים , שהגעתי לבית החולים כבר לא ראו צירים אבל הרופאים ציינו מיליון פעם שטוב שהגעתי להיבדק, תשתי המון המון מים ותרגישי טוב
 

misisipi river

New member
אני יודעת שעשיתי את הדבר הנכון

אבל משום מה יש לי הרגשה לא ברורה אולי זה סתם הורמונים שמשגעים אותי או החום הזה ברור שעכשיו אני הרבה יותר רגועה. בכלל כל מה שאני צריכה זה מבט אחד בקטנצ'יק שלי כדי להחזיר לי את החיוך ושההיתי מרגישה יותר גרוע עם לא ההיתי הולכת להבדק אז למה אני מרגישה אוףףףף כזה? תודה רבה לכן על העידוד זה מרגיש נפלא שיש אם מי לדבר ,פורום מקסים בכלל.
 
גם אני הייתי

בהסטריה לפני שבוע פתאם כאבים חזקים רצתי לרופא תורן ...שאמר שהכל בסדר ואחרי 4 ימים הלכתי שוב כי עוד לא נרגעתי והרגשתי חרדתית ואמרתי לעצמי אם עכשיו אני ככה איך אני יהיה בתור אמא?
 
טוב שקודם כל נבדקת

ואם היה ההפך ? צריך גם לראות את הצד הזה. אני הייתי בהריון הקודם מחודש חמישי עם צירים, ככה שבאו האמיתים ממש לא הרגשתי בהבדל
ובסוף האדון יצא אחרי פקיעת מי שפיר בכוח
אבל תמיד לקחת מקדם זהירות. ולשתות הרבה התייבשות מעלה הרמה לצירים.
 

misisipi river

New member
באמת אין הבדל בין הברקסטונים

לצירים האמיתיים? אני פשוט שונאת להלחץ ושמלחיצים אותי עד עכשיו גם כשחשבתי שאולי משהו לא בסדר נסעתי נבדקתי אבל רגוע {תמיד זה הסתבר ככלום} והיום ההיסטריה שלי הגיעה לרמות מטורפות שזה בכלל לא אני.
 
אני זוכרת את יום הלידה

שבשעה 3 לפנות בוקר היו לי צירים שהרגישו לי בדיוק כמו שהרגשתי מחודש חמישי. ההבדל היחידי שהם התחילו להכנס לתיזמון ועדין ב7 בבוקר שנכנסתי למוניטור היא לא ראתה שזה צירים !!! ובשעה 2 בצהרים האדון כבר היה בחוץ. אז ככה שאם שאלת אותי מבחינתי אין הבדל חוץ מהאופן שהם מגיעים מתוזמנים. וכן חשוב לשתות הרבה. ולמרות הלחץ שהגיע לרמות מטורפות קחי את זה בצורה סבירה שטוב שהלכת להבדק, וטוב שזה רק בכאילו, וטוב שזה נגמר ככה. כי מבחינתי עד שהם לא בחוץ זה לא נגמר........וגם שהם בחוץ הדאגה אליהם לא נגמרת אלה גדלה עם הגיל
ותנוחי.
 

misisipi river

New member
זאת הדאגה שלי בזמן האחרון

עד שהוא לא יהיה בחוץ אני אף פעם לא אדע לחלוטין שהכל בסדר. ועוד בזמן האחרון כל מיני אנשים דואגים לספר לי דווקא סיפורי זוועה על הריון ולידה ולמרות שזה כאילו נכנס מאוזן אחת ויצא מהשניה אולי משהו מזה חילחל אלי. עוד נחמה להיום חוץ מלראות את "עובי" שלי זה שעכשיו אני יודעת איך מרגישים צירים.
 
אווווו

כמה סיפורי זוועה אני שומעת וכל דב אני חושבת שיקרה לי. נו מה לעשות? להבין שמה שצריך לקרות קורה ויש דברים טובים ורעים ולהנות ממהריון כל עוד הכל בסדר. אני בערב שבועות בעודי אוכלת לי פשטידה מגלה ש משהי שאני מכירה מתאומים נשאר אחד הרגשתי שאני לא רואה כל כך כאב לי בשבילה וכל כך כעסתי שסיפרו לא הרגשתי טוב כמה ימים כי אולי אני מאוד רגישה אבל מה לעשות סיפורים ראים נדבקים אלינו מה עוד יש הרבה סיפורים חיובים וטובים....
 
../images/Emo24.gifבריקסטונים.....

בריקסטונים --צירים מדומים כשבפועל אלו צירים עם תפקיד שהולך וניבנה לקראת הלידה. אם הם מציקים נשימה ארוכה ושינויי תנוחה יכולים להקל הריון קל ושמח.
 
למעלה