מראות מהזמן האחרון(=פפראצ'י
)

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
מראות מהזמן האחרון(=פפראצ'י../images/Emo9.gif)

מראות מהזמן האחרון(=פפראצ'י
)
MARS של אגד-ערד,88-129-01,לרוב משמש להסעות עובדי בתי-המלון בעין-בוקק,הרעש שהוא מקים בזמן הנסיעה,זה משהו חריג,כמו "אחיו",88-064-01,שגם משמש בעיקר לאותן ההסעות,שניהם רעשניים גם בנסיעה רגילה בישורת.
 

אלון 58

New member
NEOPLAN של נתב"ג לשעבר?

מראות מהזמן האחרון(=פפראצ'י
)
MARS של אגד-ערד,88-129-01,לרוב משמש להסעות עובדי בתי-המלון בעין-בוקק,הרעש שהוא מקים בזמן הנסיעה,זה משהו חריג,כמו "אחיו",88-064-01,שגם משמש בעיקר לאותן ההסעות,שניהם רעשניים גם בנסיעה רגילה בישורת.
NEOPLAN של נתב"ג לשעבר?
ידוע למישהו כאן היכן הוא "מונח"?משמש כרגע כמזנון-דרכים.
 

אלון 58

New member
באר-שבע/צפון-אוניברסיטה

מראות מהזמן האחרון(=פפראצ'י
)
MARS של אגד-ערד,88-129-01,לרוב משמש להסעות עובדי בתי-המלון בעין-בוקק,הרעש שהוא מקים בזמן הנסיעה,זה משהו חריג,כמו "אחיו",88-064-01,שגם משמש בעיקר לאותן ההסעות,שניהם רעשניים גם בנסיעה רגילה בישורת.
באר-שבע/צפון-אוניברסיטה
לאורך רציף 2 כבר הונחה המסילה,אבל הרציף עדיין נעול ומסוגר.
 

אלון 58

New member
רכבת-משא ברציף התחנה הישנה...,

באר-שבע/צפון-אוניברסיטה
לאורך רציף 2 כבר הונחה המסילה,אבל הרציף עדיין נעול ומסוגר.
רכבת-משא ברציף התחנה הישנה...,
ומערכי-IC3 בדרכם לנהריה,מתקרבים לרציף 3.
 

אלון 58

New member
פקק ברמת-גן(צומת ביאליק/קריניצי)

מראות מהזמן האחרון(=פפראצ'י
)
MARS של אגד-ערד,88-129-01,לרוב משמש להסעות עובדי בתי-המלון בעין-בוקק,הרעש שהוא מקים בזמן הנסיעה,זה משהו חריג,כמו "אחיו",88-064-01,שגם משמש בעיקר לאותן ההסעות,שניהם רעשניים גם בנסיעה רגילה בישורת.
פקק ברמת-גן(צומת ביאליק/קריניצי)
עקב 2 מפרקיות בקו 67(הראשונה מוסתרת ע"י השניה,זו שבתמונה),שתיהן עצרו לאותה התחנה,ואני בקו 61,והוא מתקשה להגיע לתחנה,אחרי זמן קצר שתיהן המשיכו,והלחץ השתחרר.
 

טיפ_טיפ

New member
67 קו העיר

פקק ברמת-גן(צומת ביאליק/קריניצי)
עקב 2 מפרקיות בקו 67(הראשונה מוסתרת ע"י השניה,זו שבתמונה),שתיהן עצרו לאותה התחנה,ואני בקו 61,והוא מתקשה להגיע לתחנה,אחרי זמן קצר שתיהן המשיכו,והלחץ השתחרר.
67 קו העיר
את קו 67 בר"ג מזמן היה צריך לשים על חשמלית זה קו מלא לאורך כל שעות היממה עם תדירות טובה יחסית ועם מיפרקיות ותמיד חשבתי: לו רק היתה לו מסילה, היה הרבה יותר נחמד להעביר את הזמן בנסיעה הלא קצרה מצד אחד של העיר ,לצד השני. סתם.... מהירהורי ליבי. (הללויה).
 

אלון 58

New member
../images/Emo45.gif,קו רמת-גני בכל רמח-איבריו...!

67 קו העיר
את קו 67 בר"ג מזמן היה צריך לשים על חשמלית זה קו מלא לאורך כל שעות היממה עם תדירות טובה יחסית ועם מיפרקיות ותמיד חשבתי: לו רק היתה לו מסילה, היה הרבה יותר נחמד להעביר את הזמן בנסיעה הלא קצרה מצד אחד של העיר ,לצד השני. סתם.... מהירהורי ליבי. (הללויה).
,קו רמת-גני בכל רמח-איבריו...!
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif

67 קו העיר
את קו 67 בר"ג מזמן היה צריך לשים על חשמלית זה קו מלא לאורך כל שעות היממה עם תדירות טובה יחסית ועם מיפרקיות ותמיד חשבתי: לו רק היתה לו מסילה, היה הרבה יותר נחמד להעביר את הזמן בנסיעה הלא קצרה מצד אחד של העיר ,לצד השני. סתם.... מהירהורי ליבי. (הללויה).
 

אלון 58

New member
745 בדרכו לאשקלון(אמש)

מראות מהזמן האחרון(=פפראצ'י
)
MARS של אגד-ערד,88-129-01,לרוב משמש להסעות עובדי בתי-המלון בעין-בוקק,הרעש שהוא מקים בזמן הנסיעה,זה משהו חריג,כמו "אחיו",88-064-01,שגם משמש בעיקר לאותן ההסעות,שניהם רעשניים גם בנסיעה רגילה בישורת.
745 בדרכו לאשקלון(אמש)
 

אלון 58

New member
../images/Emo207.gif כמה ימים אחורה...!

מראות מהזמן האחרון(=פפראצ'י
)
MARS של אגד-ערד,88-129-01,לרוב משמש להסעות עובדי בתי-המלון בעין-בוקק,הרעש שהוא מקים בזמן הנסיעה,זה משהו חריג,כמו "אחיו",88-064-01,שגם משמש בעיקר לאותן ההסעות,שניהם רעשניים גם בנסיעה רגילה בישורת.
כמה ימים אחורה...!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה