NEOPLAN של נתב"ג לשעבר?מראות מהזמן האחרון(=פפראצ'י)![]()
MARS של אגד-ערד,88-129-01,לרוב משמש להסעות עובדי בתי-המלון בעין-בוקק,הרעש שהוא מקים בזמן הנסיעה,זה משהו חריג,כמו "אחיו",88-064-01,שגם משמש בעיקר לאותן ההסעות,שניהם רעשניים גם בנסיעה רגילה בישורת.
וואוו ,מעניין! ,NEOPLAN של נתב"ג לשעבר?
ידוע למישהו כאן היכן הוא "מונח"?משמש כרגע כמזנון-דרכים.
נכון מאדצומת נחשון ....
צלמתי אותו בעבר גם
באר-שבע/צפון-אוניברסיטהמראות מהזמן האחרון(=פפראצ'י)![]()
MARS של אגד-ערד,88-129-01,לרוב משמש להסעות עובדי בתי-המלון בעין-בוקק,הרעש שהוא מקים בזמן הנסיעה,זה משהו חריג,כמו "אחיו",88-064-01,שגם משמש בעיקר לאותן ההסעות,שניהם רעשניים גם בנסיעה רגילה בישורת.
קרונות-משא בחניהבאר-שבע/צפון-אוניברסיטה
לאורך רציף 2 כבר הונחה המסילה,אבל הרציף עדיין נעול ומסוגר.
רכבת-משא ברציף התחנה הישנה...,באר-שבע/צפון-אוניברסיטה
לאורך רציף 2 כבר הונחה המסילה,אבל הרציף עדיין נעול ומסוגר.
פקק ברמת-גן(צומת ביאליק/קריניצי)מראות מהזמן האחרון(=פפראצ'י)![]()
MARS של אגד-ערד,88-129-01,לרוב משמש להסעות עובדי בתי-המלון בעין-בוקק,הרעש שהוא מקים בזמן הנסיעה,זה משהו חריג,כמו "אחיו",88-064-01,שגם משמש בעיקר לאותן ההסעות,שניהם רעשניים גם בנסיעה רגילה בישורת.
67 קו העירפקק ברמת-גן(צומת ביאליק/קריניצי)
עקב 2 מפרקיות בקו 67(הראשונה מוסתרת ע"י השניה,זו שבתמונה),שתיהן עצרו לאותה התחנה,ואני בקו 61,והוא מתקשה להגיע לתחנה,אחרי זמן קצר שתיהן המשיכו,והלחץ השתחרר.
67 קו העיר
את קו 67 בר"ג מזמן היה צריך לשים על חשמלית זה קו מלא לאורך כל שעות היממה עם תדירות טובה יחסית ועם מיפרקיות ותמיד חשבתי: לו רק היתה לו מסילה, היה הרבה יותר נחמד להעביר את הזמן בנסיעה הלא קצרה מצד אחד של העיר ,לצד השני. סתם.... מהירהורי ליבי. (הללויה).
עם גיחה קצרה בגבעתיים...,קו רמת-גני בכל רמח-איבריו...!![]()
בעיקר חלק מרחוב כצנלסון.עם גיחה קצרה בגבעתיים...
על כצלנלסון בין בן גוריון לכיכר נוח.
67 קו העיר
את קו 67 בר"ג מזמן היה צריך לשים על חשמלית זה קו מלא לאורך כל שעות היממה עם תדירות טובה יחסית ועם מיפרקיות ותמיד חשבתי: לו רק היתה לו מסילה, היה הרבה יותר נחמד להעביר את הזמן בנסיעה הלא קצרה מצד אחד של העיר ,לצד השני. סתם.... מהירהורי ליבי. (הללויה).
745 בדרכו לאשקלון(אמש)מראות מהזמן האחרון(=פפראצ'י)![]()
MARS של אגד-ערד,88-129-01,לרוב משמש להסעות עובדי בתי-המלון בעין-בוקק,הרעש שהוא מקים בזמן הנסיעה,זה משהו חריג,כמו "אחיו",88-064-01,שגם משמש בעיקר לאותן ההסעות,שניהם רעשניים גם בנסיעה רגילה בישורת.
מראות מהזמן האחרון(=פפראצ'י)![]()
MARS של אגד-ערד,88-129-01,לרוב משמש להסעות עובדי בתי-המלון בעין-בוקק,הרעש שהוא מקים בזמן הנסיעה,זה משהו חריג,כמו "אחיו",88-064-01,שגם משמש בעיקר לאותן ההסעות,שניהם רעשניים גם בנסיעה רגילה בישורת.
אפולו חדש בחברת הסעות-ערדכמה ימים אחורה...!![]()
הוא יפה, ועם הפרחים מסביבאפולו חדש בחברת הסעות-ערד
"דקורציה" של עיריית ערדהוא יפה, ועם הפרחים מסביב
הוא עוד יותר יפה...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.