מראות זוועה באומן

drall

New member
מראות זוועה באומן

עוד לא עברו 24 שעות מהחרפה , הפצעים עדיין פתוחים ומדממים ואני לא יכול להשכיח מעצמי את הזוועות של יציאת אומן במוצאי שבת. עדיין הולמות באוזני הצווחות של הילדים הנמחצים , הנדרסים והמופלים בעת ההשתוללות של אלפי אנשים שמנסים להדחק ביחד לשני אוטובוסים לקייב. זה היה סיוט. מהשעה שמונה וחצי , הגיעו שני אוטובוסים כל עשרים דקות ואנשים רצו להכניס את המזוודות שלהם מאחורה וכשהגיעו בחזרה לפתח הכניסה הסתבר להם שכבר אין מקום למעלה. כך נוצר מצב שאוטובוסים יוצאים מלאים מזוודות בתא הנוסעים בעוד תאי המטען מרוקנים על ידי מי שלא נמצא לו מקום , או שסתם שיקרו לו ורץ לחפש אוטובוס אחר. אילו דחיפות הלכו שם, מכות וקללות ועל הילדים המחוצים והרמוסים כבר דיברתי. כמו בכל כישלון , גם בזה יש אשמים והם חבורת העלובים והמטומטמים והשקרנים של "אורחות צדיקים" ו"מעיינות החיים" שידעו לגנוב מאות דולארים על כל טיסה וניהלו את עיניינהם במקצועיות ודיוק המאפיינים רפי שכל בשבט של אוכלי אדם. אני לא מדבר על זה ששיקקרו לנו במצח נחושה ואמרו לנו ש"צ'רטר" ממלא טיסה וממריא, כי בסוף נאלצנו לחכות שעה וחמישים כדי שיגיעו שלושה אנשים שניתקעו באומן בגלל המטומטמים האלו. מיותר לציין שגם בשדה התעופה בקייב חזרו המראות הנוראים של זקנים נופלים ודחיפות ומכות , בגלל שאנשים שהטיסות שלהם בשעה חמש ושש כבר הגיעו לפני אלו שהיו צריכים לטוס בשתיים. למארגנים לא נותר אלא לאחל ובצדק את גורלם של קורח ועדתו , רק שאין צורך שיצווחו משה אמת ותורתו אמת אלא "אנחנו אשפה אנושית". עוד תופעה מגעילה במיוחד הייתה הקבצנים שנידחקו לכל חור בציון ומסביבו. לא היה אפשר לעמוד ולהתפלל בימות החול מול הציון הקדוש בלי שאיזה יצור מאוס, קליפה שבקליפות ידחק מולך על שלל בגדיו הצואים ופרצופו המעוות ויגיד "תעזור לי במשו בואנה". גועל נפש. לא שיש לי משהו נגד נתינת צדקה. כל פעם שאמרתי "תיקון" מיד שילשלתי לאחת מהקופות פרוטה או שניים לנשמת "נחמן בן פייגא" כהמלצת הרבנים , אבל מי נתן רשות לבהמות האלו להפריע לי בעבודתו יתברך? היו צריכים לשבור להם כמה מקלות על הראש ולבעוט בהם מהציון ומפושקינה. מה שכן מאוד נהניתי משיחתו של הרב אליעזר ברודי שליט"א ושל הרב שמעון טייכנר , מחשובי החסידים שדיברו והעבירו רעיונות עמוקים מתורת ברסלב בצורה רהוטה ונלבבת וגם הייתה לי הזכות לראות את "סבא שוורץ" המתוק בא לברך את הצדיק הרב עופר ארז שליט"א בצהרי השבת. אשרינו שזכינו. הגויים , יש לציין , השתפרו להפליא. האנטישמית בחנות מתחת לבילנסקי 5 כמעט ולא צעקה עלי כשבאתי לקנות סבון ואני חייב לציין לטובה גם את הנהג הגוי באוטובוס מאומן לקייב שמחה את חרפת המארגנים בזה שהשמיע כל הדרך שירי אייטיז מקסימים שהפכו את הנסיעה לחוויה קלילה ומענגת אחרי זוועות מוצ"ש. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים . אמן.
 

נחמן25

New member
הדחיפות והקבצנים

אז ככה, קודם כל לגבי הדחיפות בעלייה לאוטובוסים מדובר במחזה שלא ראיתי כבר 7 שנים, את הטעם הזה טעמתי כאמור עד לפני 7 שנים ועכשיו הזכרת לי נשכחות. חביבי! אין שום צורך לנסוע עם החברות האלה שציינת. אתה יכול לקנות באופן עצמאי כרטיס לטיסה סדירה + ויזה פרטית ב600 ש"ח ואתה מגיע לקייב או שאתה מתחלק עם שלושה אנשים נוספים על מונית פרטית או עולה למוניות שירות ב30 דולר. הדבר פשוט ביותר וקל ביותר. הנסיעות המאורגנות העממיות הם מתכון לדחיפות וקללות וסופם בכשלון. אין שום חיוב לנסוע איתם. הבחירה בידיך. זה שבחרת לטוס איתם אתה אוכל את הקש שבשלת בעוד לא היה לך צורך לבשל אותו כלל. לגבי הקבצנים, קצת הקצנת בלשונך, וזה גורם לי ותסלח לי מראש להשיב לך מנה אחת אפייים, יש לי עצה טובה לך: עשה מעשה כהיטלר ימ"ש ותיקח את כל אותם בהמות שככה בחרת לכנותם, ותשרוף אותם יחד בתאי גזים ומשם לכבשן האש, כאשר בשר אותם בהמות יהפכו לאפר דק דק יחד עם שטרות הדולר הבודדים שהצליחו לאסוף, כבודך הרם והנישא יוכל עליק לעבוד את השם בישוב הדעת בלי שכל מיני בהמות על שתי רגליים יפריעו למעלת כבודו להתפלל כראוי. או אז, יחד עם ריח הצלי של הבהמות יעלו תפילותיך השמיימה אותם שפכת בלי הפרעה של יצורים בלתי רצויים, אותם בהמות ויצורים מוזרים שמזכירים לא מעט את שבעת הקבצנים המכוערים, האילמים, הצולעים בעלי גרון נטוי ועניים עוורות שרבינו כל כך אהב לטפח, כאשר אלו יחוסלו סופית על ידך תפילת בוודאי תקרע את רוע גזר דינך לכתיבה וחתימה טובה. אמן.
 

חבר 8

New member
לדרל

מה זה הכתיבה המגעילה הזאת על בניו של הקדוש ברוך הוא ,זאת עבודת השם שלך ? אז טוב שהיפריעו לך ,כדי שתעשה קצת חשבון נפש , ונחמן ענה לך יפה ולא אוסיף עוד , תחזור בך ,זאת עצתי
 

חבר 8

New member
אהלן גולן

ברוך השם היה טוב ,נסעתי דרך לטביה שזה מאריך את הדרך ,אבל עם חברים ורבנו ,וגם קצת משקה ,היה שמח ,היו הרבה אנשים באומן , היתפללנו וטילנו בשווקים ובגנים ,אכלנו מטעמים , האמת שלא היה כל כך ישוב הדעת ,אבל מה זה משנה העיקר שהיגעתי לרבנו , ברוך השם גם זכיתי לנסוע לבעל שם טוב , בקיצור תודה להשם יתברך אלף פעמיים ויותר , מה שלומך ? איך היה לך החג ?
 

golan heights

New member
ברוך השם, התארחתי אצל

'נחמן מאומאן' מהפורום השני. אשרייך שזכית... הלוואי ואני גם אזכה להגיע אליו מתישהו, באיזה נסיעת נשים. רק הכסף הכסף הכסף זו המניעה הכי גדולה.
 

חבר 8

New member
גם את היית אצל נחמן מאומן

כסף כסף כסף - כיסופים כיסופים כיסופים ,שבועיים לפני החג לא היה לי שקל ,ולא ידעתי מה לעשות ,ואז קראו לי לכמה עבודות ,רובם קשות כעבודת בניין וכו ..והשם עזר ,באמת העיקר זה הכיסופים ,אני מאמין שאת תגיעי , את הילדה של רבנו אחד מהפרחים היפים שלו ,
 

drall

New member
אתה שואל מה זה הכתיבה המגעילה

ואני שואל מה זה האנשים המגעילים. מאיזה ביוב דגים יצורים שלא מורידים אפילו את המים בשירותים של המטוס , ימח שמם. יש לי עיסקה בשבילך , אתה תפסיק את האנשים המגעילים ואני אפסיק את הכתיבה המגעילה, סבבה?
 

drall

New member
הציון תמיד כבוש על ידי הננחים

שעושים המון רעש. זה לא נורא , אבל המשמעות היא שלא ממש מגיעים לציון אלא כדי ללכת לשירותים או לשתות משו בהכנסת אורחים. חוץ מזה , היו שיעורים סבבא ובחול היה שוק הפישפשים בפושקינה שם כולם הסתובבו ובחג , כל העניין היה חמצוא מקום נורמאלי שזה היה ממש קשה ובהשגחה פרטית פגשתי מישהו משדה צופים ובזכותו יתברך התפללתי שם את רוב התפילות והיה אחלה.
 

חבר 8

New member
עברת קצת יסורים אז מה?

תשמח ,תיראה את הטוב ,מה הכל היה רע , רבנו אומר להיסתכל על הטוב ,לשבר את האכזריות שיש בלב ברחמים ,בצדקה במיוחד למי שבא לתת לו אלה בראש אם זה יהודי מחובתנו לרחם עליו , אני מבין אותך ,אבל לא מסכים איתך ,נישמע כאילו אתה שונא כמה מאחינו ישראל שלא ניראים לך טוב בעין ,אבל אני יודע שזה לו כך ,שאם היית מכיר אותם קצת ,היית אוהב אותם מאד ,יש לי כמה חברים כשהיכרתי אותם היה בא לי לפוצץ אותם במכות ,ויש כאלה שגם רבנו באמת ,ועכשיו אנחנו כמו אחים, לפעמים הקדוש ברוך הוא רוצה להפגיש שתי נשמות וזו הדרך היחידה להפגיש בניהם ,ככה אלה החיים ,מלאים הרפתקאות ,
 

drall

New member
כן הא?

מלאים הרפתקאות , השם ירחם. לחיים לכל הישועות.
 

דן 148

New member
שהקב"ה ירחם ויסלח לך אח יהודי יקר

מה זה הדיבורים האלה ??"הברכות "האלה ליהודים ,בניו של בורא עולם?? אז דחפו אותך קצת ???איפפה האמונה שלך שהכל מהשם?אייפה לדון לכף זכות ?? תשלח את התגובה שלך לאחד הרבנים ותראה אם התגובה שלך מקובלת על מישהו יום כיפור בקרוב ,תבקש הרבה סליחה אחי ,כמה לשון הרע כמה .... אחי היקר היצר הרע תופס אותך בלשון הרע שלך ובדיבורים על אחרים כל הזמן , תהיה מודע לזה מייד ותעשה תשובה. חבל לזרוק לפח את המתנות שקיבלת מרביינו . בהצלחה יהודי יקר ,השם אוהב אותך
 
למעלה