מראה טוב או אופי טוב?

jdpworld

New member
רציתי להתיחס ברצינות

אבל תודה זה קצת קשה...ההפרדה שלא במקומה בין הינים,שלא לדבר על יוצרות ורגשות...מה הקשר בין מראה ואהבה לא אדע,גם שלתשוקה לגמרי מבין.חושב מבלבל גמרי הדברים,אתה כמו הרבה אחרים...חלק כי כבר התרגלו,אחרים כי כבר לגמרי נוח.
 

הזוייה

New member
שלום לתחקירן.

עוד תלונה לאסוף מנפגעי ההיכרויות.. (מצקצקת –מחר מחר אני מסיימת משפטים בחיי) לאור הניתוח המעמיק שערכת, כדאי בשביל השקט הנפשי שלך, לשים את הסקרנות קצת במידה הנכונה. מתנצלת מראש שלא ישבתי בבית לעשות שעורי בית בנושא, אבל לא צריך להיות בוגר אוקספורד בכדי להבין שתמונה זו תמונה ואופי זהו המהות באדם. (המחשבות, שפת-הגוף שלו, התכונות והאמונות שלו). אני משערת שכל מי שפותח כרטיס באתרים הנ"ל הוא למעשה כמעט כמו בתהליך הישרדותי, נלחם על חייו בכדי למשוך תשומת לב. ובכדי לעשות זאת מתפקידו לגרות את הקורא. ולכן עולם הפנטזיות בתיאור הכרטיס כה רב ועצום הוא. אלו שהיו רזים בהיותם פג יקפידו לתאר שהם מלאים במקומות הנכונים –השם ישמור לכתוב שמן זה לא נתפס טוב בעין ובטח לא מגרה. ואילו הרזים כמו עלה נידף ברוח, יקפידו לתאר כי הם נפסלו במבחנים המקדימים של "הדוגמניות" עקב מעט משקל, מעט יופי אבל המון כריזמה. הביישנים ימעטו לפאר ולרומם את עצמם, בעלי עודף הביטחון יכתבו שהם "מלך אנגליה" ואנשי העם שבחרו בכנות משולבת בהומור, יפצחו במסע שיווקי עם מטרה ברורה: "קח אותי-אני כמו הקצפת של המילקי והבונוס הוא השוקולד". וכך נתגלה לענייך חבורות של אנשים יפים, נשים יפות, כולם משכילים, עם סגנון אירופאי שאפילו השדכן "נומה" המייבא כלות מאוקרינה, לא חלם למצוא. כולם באו להראות, לראות, ובעיקר בכדי לחפש אהבה . תוצאות המחקר האמפירי כשל מכיוון שאין קשר בין יופי לאופי. שוק הבשר פתוח כל יום כל היום, 24 שע' גם בכיפור. התפקיד שלך הוא למצוא את הדבר שמשתלב אלייך כמו כפפה ליד ופשוט להתמיד עד שהקנייה בטוחה. בהצלחה ושבוע טוב.
 

Zvi צבי

New member
אני מאוכזב מכולכם

אני מצטער שבכלל חילקתי את הדיעות שלי אתכם. כל מה שאתם יודעים, במקום להתעניין במה שכתבתי (וזכותי שיהיה דיעות משלי) ולהוסיף בנימוס את דיעותיכם, אתם יורדים עלי כאילו שמה שאני חושב זה שטויות ומה שאני כותב זה שקרים. 1. כל אדם יש לו את הזכות לדיעות שלו ולכן אני לא חוזר בי. )Assertive rights) 2. אני מקבל כל מה שכתבתם גם, כולל המשפטנית הנחמדה. כתבת דווקא יפים, אבל לא הייתי צריכה להכניס משפטיפ שלילים על דברים שלי, כי זה רק הורס את הדברים שלך. 3. לא כותב יותר תגובות בנושא הזה. כתבתי את דעתי בעניין, הסברץי איך הגעתי לזה, וזהו. אם מישהו לא מסכים איתי, שיבדוק בעצמו. אם יש לו משהו מעניין להוסיף... תוסיפו בצורה מכובדת ומעניינת. אני לא כאן בשביל ל"הגן" על עצמי, אלא לחלק דברים מעניינים אתכם. זה "האני" שתקבלו, עם כל דעותיי. לא נפגעתי מאף אחד/ת כאן ומאחל לכולכם שנה הכי מתוקה! It's All GOOD!! נתראה באשכולות אחרים אולי...
 
למעלה