שלום לתחקירן.
עוד תלונה לאסוף מנפגעי ההיכרויות.. (מצקצקת –מחר מחר אני מסיימת משפטים בחיי) לאור הניתוח המעמיק שערכת, כדאי בשביל השקט הנפשי שלך, לשים את הסקרנות קצת במידה הנכונה. מתנצלת מראש שלא ישבתי בבית לעשות שעורי בית בנושא, אבל לא צריך להיות בוגר אוקספורד בכדי להבין שתמונה זו תמונה ואופי זהו המהות באדם. (המחשבות, שפת-הגוף שלו, התכונות והאמונות שלו). אני משערת שכל מי שפותח כרטיס באתרים הנ"ל הוא למעשה כמעט כמו בתהליך הישרדותי, נלחם על חייו בכדי למשוך תשומת לב. ובכדי לעשות זאת מתפקידו לגרות את הקורא. ולכן עולם הפנטזיות בתיאור הכרטיס כה רב ועצום הוא. אלו שהיו רזים בהיותם פג יקפידו לתאר שהם מלאים במקומות הנכונים –השם ישמור לכתוב שמן זה לא נתפס טוב בעין ובטח לא מגרה. ואילו הרזים כמו עלה נידף ברוח, יקפידו לתאר כי הם נפסלו במבחנים המקדימים של "הדוגמניות" עקב מעט משקל, מעט יופי אבל המון כריזמה. הביישנים ימעטו לפאר ולרומם את עצמם, בעלי עודף הביטחון יכתבו שהם "מלך אנגליה" ואנשי העם שבחרו בכנות משולבת בהומור, יפצחו במסע שיווקי עם מטרה ברורה: "קח אותי-אני כמו הקצפת של המילקי והבונוס הוא השוקולד". וכך נתגלה לענייך חבורות של אנשים יפים, נשים יפות, כולם משכילים, עם סגנון אירופאי שאפילו השדכן "נומה" המייבא כלות מאוקרינה, לא חלם למצוא. כולם באו להראות, לראות, ובעיקר בכדי לחפש אהבה . תוצאות המחקר האמפירי כשל מכיוון שאין קשר בין יופי לאופי. שוק הבשר פתוח כל יום כל היום, 24 שע' גם בכיפור. התפקיד שלך הוא למצוא את הדבר שמשתלב אלייך כמו כפפה ליד ופשוט להתמיד עד שהקנייה בטוחה. בהצלחה ושבוע טוב.