מראהו של אוטובוס מס' 200 של דן

מצב
הנושא נעול.
מראהו של אוטובוס מס' 200 של דן

מראהו של אוטובוס מס' 200 של דן
מוקדש ליצחק אבולעפיה: אוטובוס M.A.N SG (לא ידוע לי מס' כוחות סוס, אולי 240). צליל מנוע - זהה לכל האוטובוסים 201-240. זינוק/סחיבה - גרועה, כמו בשאר המפרקיות עד 240. סידור ישיבה (מזיכרון ישן): עד הדלת האמצעית רגיל (כולל ספסלים פנים מול פנים). אחרי הדלת האמצעית - שלושה ספסלים באותו גובה (כולל מעל הגלגל). סידור ישיבה אחרי המפרק כמו בשאר המפרקיות עד 240. בדומה לשאר המפרקיות עד 240, האוטובוס היה קצר יותר מהמפרקיות המאוחרות יותר (איני יודע בכמה בדיוק, אולי שורת ישיבה אחת) וכמו כן היו לכולם היגוי אחורי (אם מישהו יודע כמה פרטים טכניים על העניין, הוא מוזמן לפרט). כיסאות + ריפוד: צבע הריפוד הוא הצבע בו השתמשו לאוטובוסים של יונייטד ולמפרקיות החל מ-241 (אולי מישהו יודע מה המפרקית המאוחרת ביותר בדן? אני יודע על 457, אולי יש יותר חדשות?). הכיסאות היו כמקשה אחת - מעין ספסל, ובדומה לנידרפלורים, בתחילת האוטובוס היה "מושב וחצי" (באיזור הפנים מול פנים). הספסלים היו מאוד נוחים, אך הריפוד העלה עובש... תאורה: חזקה, כיסויי פלסטיק כמו בנידרפלור מס' 6001: אותם כיסויים שהשתמשו בהם בסדרות ה-4000 וברוב המפרקיות, אך מוגדלים יותר. פעמון: פעמון קלאסי ללא מנגינה. עוצר: כמו ב M.A.N SL 200 ובמפרקיות 201-210: מאחורי המהג במין קופסת פלסטיק ובגופן שבו משתמשים גם בנידרפלור (צבע ורוד). פתחי מזגן: דומה לזה שבשאר המפרקיות, זהה לזה שב-6001. אני זוכר שנסעתי באוטובוס זה פעמים רבות החל משנת 88-89 (הייתי כולה בן3-4) בקווים: 18, 25 במיוחד (היה נוהג בו הנהג של 450 כיום), 40, 42. בימיו האחרונים היה שייך האוטובוס לשיכון דן או אזור (קו 40). היה כתוב עליו: "חדש - מיזוג אוויר ברכב!". אני זוכר ציטוט של בעל ניידת שירות בדן שאומר שלאוטובוס היו בעיות רבות, אך הוא החזיק מעמד יפה 15 שנה. מס' שאלות בנוגע למפרקיים: 1. מה סדר ההבאה לארץ של המפרקיות של דן? 2. מהו היגוי אחורי באופן מדוייק? 3. מדוע הורכב מזגן על 211-240 ולא הורכב על 201-209 וכן על 210 שנראה כמו 211-240? 4. למה ל-240 היה כיסוי בד מוזר על הגומי במפרק מבפנים (האקורדיון), ולמה לא היה לו ספסל אחורי (כמו במפרקיות של אגד)? 5. מה המפרקית המאוחרת ביותר? 6. מה ההבדל בין מנועי המפרקיות עד 240 ומ-241?
 
עוד שאלה אחת:

מראהו של אוטובוס מס' 200 של דן
מוקדש ליצחק אבולעפיה: אוטובוס M.A.N SG (לא ידוע לי מס' כוחות סוס, אולי 240). צליל מנוע - זהה לכל האוטובוסים 201-240. זינוק/סחיבה - גרועה, כמו בשאר המפרקיות עד 240. סידור ישיבה (מזיכרון ישן): עד הדלת האמצעית רגיל (כולל ספסלים פנים מול פנים). אחרי הדלת האמצעית - שלושה ספסלים באותו גובה (כולל מעל הגלגל). סידור ישיבה אחרי המפרק כמו בשאר המפרקיות עד 240. בדומה לשאר המפרקיות עד 240, האוטובוס היה קצר יותר מהמפרקיות המאוחרות יותר (איני יודע בכמה בדיוק, אולי שורת ישיבה אחת) וכמו כן היו לכולם היגוי אחורי (אם מישהו יודע כמה פרטים טכניים על העניין, הוא מוזמן לפרט). כיסאות + ריפוד: צבע הריפוד הוא הצבע בו השתמשו לאוטובוסים של יונייטד ולמפרקיות החל מ-241 (אולי מישהו יודע מה המפרקית המאוחרת ביותר בדן? אני יודע על 457, אולי יש יותר חדשות?). הכיסאות היו כמקשה אחת - מעין ספסל, ובדומה לנידרפלורים, בתחילת האוטובוס היה "מושב וחצי" (באיזור הפנים מול פנים). הספסלים היו מאוד נוחים, אך הריפוד העלה עובש... תאורה: חזקה, כיסויי פלסטיק כמו בנידרפלור מס' 6001: אותם כיסויים שהשתמשו בהם בסדרות ה-4000 וברוב המפרקיות, אך מוגדלים יותר. פעמון: פעמון קלאסי ללא מנגינה. עוצר: כמו ב M.A.N SL 200 ובמפרקיות 201-210: מאחורי המהג במין קופסת פלסטיק ובגופן שבו משתמשים גם בנידרפלור (צבע ורוד). פתחי מזגן: דומה לזה שבשאר המפרקיות, זהה לזה שב-6001. אני זוכר שנסעתי באוטובוס זה פעמים רבות החל משנת 88-89 (הייתי כולה בן3-4) בקווים: 18, 25 במיוחד (היה נוהג בו הנהג של 450 כיום), 40, 42. בימיו האחרונים היה שייך האוטובוס לשיכון דן או אזור (קו 40). היה כתוב עליו: "חדש - מיזוג אוויר ברכב!". אני זוכר ציטוט של בעל ניידת שירות בדן שאומר שלאוטובוס היו בעיות רבות, אך הוא החזיק מעמד יפה 15 שנה. מס' שאלות בנוגע למפרקיים: 1. מה סדר ההבאה לארץ של המפרקיות של דן? 2. מהו היגוי אחורי באופן מדוייק? 3. מדוע הורכב מזגן על 211-240 ולא הורכב על 201-209 וכן על 210 שנראה כמו 211-240? 4. למה ל-240 היה כיסוי בד מוזר על הגומי במפרק מבפנים (האקורדיון), ולמה לא היה לו ספסל אחורי (כמו במפרקיות של אגד)? 5. מה המפרקית המאוחרת ביותר? 6. מה ההבדל בין מנועי המפרקיות עד 240 ומ-241?
עוד שאלה אחת:
מדוע המזגן נראה פיזית כ: 1.5 + 0.5 ב-200, 211-240, ומ-241 הוא נראה כ 1+1 (למרות שידוע לי שהאחורי לא חזק כמו הקדמי)?
 

mister K

New member
מפרקיים של דן

מראהו של אוטובוס מס' 200 של דן
מוקדש ליצחק אבולעפיה: אוטובוס M.A.N SG (לא ידוע לי מס' כוחות סוס, אולי 240). צליל מנוע - זהה לכל האוטובוסים 201-240. זינוק/סחיבה - גרועה, כמו בשאר המפרקיות עד 240. סידור ישיבה (מזיכרון ישן): עד הדלת האמצעית רגיל (כולל ספסלים פנים מול פנים). אחרי הדלת האמצעית - שלושה ספסלים באותו גובה (כולל מעל הגלגל). סידור ישיבה אחרי המפרק כמו בשאר המפרקיות עד 240. בדומה לשאר המפרקיות עד 240, האוטובוס היה קצר יותר מהמפרקיות המאוחרות יותר (איני יודע בכמה בדיוק, אולי שורת ישיבה אחת) וכמו כן היו לכולם היגוי אחורי (אם מישהו יודע כמה פרטים טכניים על העניין, הוא מוזמן לפרט). כיסאות + ריפוד: צבע הריפוד הוא הצבע בו השתמשו לאוטובוסים של יונייטד ולמפרקיות החל מ-241 (אולי מישהו יודע מה המפרקית המאוחרת ביותר בדן? אני יודע על 457, אולי יש יותר חדשות?). הכיסאות היו כמקשה אחת - מעין ספסל, ובדומה לנידרפלורים, בתחילת האוטובוס היה "מושב וחצי" (באיזור הפנים מול פנים). הספסלים היו מאוד נוחים, אך הריפוד העלה עובש... תאורה: חזקה, כיסויי פלסטיק כמו בנידרפלור מס' 6001: אותם כיסויים שהשתמשו בהם בסדרות ה-4000 וברוב המפרקיות, אך מוגדלים יותר. פעמון: פעמון קלאסי ללא מנגינה. עוצר: כמו ב M.A.N SL 200 ובמפרקיות 201-210: מאחורי המהג במין קופסת פלסטיק ובגופן שבו משתמשים גם בנידרפלור (צבע ורוד). פתחי מזגן: דומה לזה שבשאר המפרקיות, זהה לזה שב-6001. אני זוכר שנסעתי באוטובוס זה פעמים רבות החל משנת 88-89 (הייתי כולה בן3-4) בקווים: 18, 25 במיוחד (היה נוהג בו הנהג של 450 כיום), 40, 42. בימיו האחרונים היה שייך האוטובוס לשיכון דן או אזור (קו 40). היה כתוב עליו: "חדש - מיזוג אוויר ברכב!". אני זוכר ציטוט של בעל ניידת שירות בדן שאומר שלאוטובוס היו בעיות רבות, אך הוא החזיק מעמד יפה 15 שנה. מס' שאלות בנוגע למפרקיים: 1. מה סדר ההבאה לארץ של המפרקיות של דן? 2. מהו היגוי אחורי באופן מדוייק? 3. מדוע הורכב מזגן על 211-240 ולא הורכב על 201-209 וכן על 210 שנראה כמו 211-240? 4. למה ל-240 היה כיסוי בד מוזר על הגומי במפרק מבפנים (האקורדיון), ולמה לא היה לו ספסל אחורי (כמו במפרקיות של אגד)? 5. מה המפרקית המאוחרת ביותר? 6. מה ההבדל בין מנועי המפרקיות עד 240 ומ-241?
מפרקיים של דן
גם לי יש מספר שאלות: 1. האם ידועה לך שנת הייצור של 200? 2. נדמה לי ש-201-209 יוצרו בשנת 1984, הלא כן? 3. האם אוטובוסים 211-240 הורכבו במקור עם מזגנים או שהם הורכבו עליהם באמצע השירות? 4. האם אוטובוסים 210-240 הוצאו כבר מהשירות או שחלק מהם עוד עובדים כאוטובוסים רזרביים? אוטובוסים אלו יוצרו בשנת 1987. (הפעם האחרונה שנסעתי באוטובוס מהסדרה הזו, הייתה באוטובוס מספר 215 לפני 5 שנים בערך, בקו 68 שהוא בכלל לא של מפרקיים.) אני חוזר ושואל, האם למישהו יש תמונה של אוטובוסים 201-209 ו/או 210-240? אני פשוט חולה על מפרקיים!
 

ארזS

New member
קבל תשובה:

מפרקיים של דן
גם לי יש מספר שאלות: 1. האם ידועה לך שנת הייצור של 200? 2. נדמה לי ש-201-209 יוצרו בשנת 1984, הלא כן? 3. האם אוטובוסים 211-240 הורכבו במקור עם מזגנים או שהם הורכבו עליהם באמצע השירות? 4. האם אוטובוסים 210-240 הוצאו כבר מהשירות או שחלק מהם עוד עובדים כאוטובוסים רזרביים? אוטובוסים אלו יוצרו בשנת 1987. (הפעם האחרונה שנסעתי באוטובוס מהסדרה הזו, הייתה באוטובוס מספר 215 לפני 5 שנים בערך, בקו 68 שהוא בכלל לא של מפרקיים.) אני חוזר ושואל, האם למישהו יש תמונה של אוטובוסים 201-209 ו/או 210-240? אני פשוט חולה על מפרקיים!
קבל תשובה:
200 יוצר בשנת 1983 . 201 עד 209 בשנת 1984 . הם הגיעו מושלמים מגרמניה ובגלל התצורה שלהם והמנוע הקטן אי אפשר היה להרכיב בהם מזגנים. 210 הגיע כשילדה ונבנה בארץ (בארגז או מרכבים - לא זוכר). האוטובוס הזה היה כשלון ושהה במוסך יותר מאשר בקו. 211 עד 222 הגיעו שלדות ללא מזגנים והורכבו בשני המפעלים ללא מזגנים ורק בשלב יותר מאוחר הורכבו בהם מזגנים שגרמו לכך שהוטובוסים בקושי נסעו...אוטובוסים אלה עבדו בקו 55 (ואם נתקלת באחד מהם בקו 68 זה בגלל שהתחנה הסופית היא ביחד בקרית אונו והנהגים עוברים לעיתים בין הקווים). לאחר מכן הגיעו 223 עד 240 , גם כן ללא מזגנים והם עבדו בקו 25 , והמזגנים הורכבו יותר מאוחר. באוטובוסים האלה היו מאחור 2 גלגלים בלבד עם היגוי וכשהנהג סובב את ההגה הגלגלים הסתובבו ! 241 הוא ה"פושר" (מלשון דחפן) הראשון שהורכב בארץ מיד עם מזגן אחד מפוצל שגרם המון בעיות, והוא גם הראשון שמאחור היה דאבל-ג'אנט עם 4 גלגלים וללא היגוי אחורי. החל מ-242 הורכבו 2 מזגנים נפרדים לכל המפרקיות. מהסדרות של 200 עד 240 אין יותר אפילו רזרביות. שבקו חיים לכל חי... מקווה שעניתי על הכל.
 
אולי תדברו במספרים חיצוניים ?

קבל תשובה:
200 יוצר בשנת 1983 . 201 עד 209 בשנת 1984 . הם הגיעו מושלמים מגרמניה ובגלל התצורה שלהם והמנוע הקטן אי אפשר היה להרכיב בהם מזגנים. 210 הגיע כשילדה ונבנה בארץ (בארגז או מרכבים - לא זוכר). האוטובוס הזה היה כשלון ושהה במוסך יותר מאשר בקו. 211 עד 222 הגיעו שלדות ללא מזגנים והורכבו בשני המפעלים ללא מזגנים ורק בשלב יותר מאוחר הורכבו בהם מזגנים שגרמו לכך שהוטובוסים בקושי נסעו...אוטובוסים אלה עבדו בקו 55 (ואם נתקלת באחד מהם בקו 68 זה בגלל שהתחנה הסופית היא ביחד בקרית אונו והנהגים עוברים לעיתים בין הקווים). לאחר מכן הגיעו 223 עד 240 , גם כן ללא מזגנים והם עבדו בקו 25 , והמזגנים הורכבו יותר מאוחר. באוטובוסים האלה היו מאחור 2 גלגלים בלבד עם היגוי וכשהנהג סובב את ההגה הגלגלים הסתובבו ! 241 הוא ה"פושר" (מלשון דחפן) הראשון שהורכב בארץ מיד עם מזגן אחד מפוצל שגרם המון בעיות, והוא גם הראשון שמאחור היה דאבל-ג'אנט עם 4 גלגלים וללא היגוי אחורי. החל מ-242 הורכבו 2 מזגנים נפרדים לכל המפרקיות. מהסדרות של 200 עד 240 אין יותר אפילו רזרביות. שבקו חיים לכל חי... מקווה שעניתי על הכל.
אולי תדברו במספרים חיצוניים ?
זה יותר מעניין ויותר חשוב בשביל הרקורדס.
 

ארזS

New member
מספרים חיצוניים...

אולי תדברו במספרים חיצוניים ?
זה יותר מעניין ויותר חשוב בשביל הרקורדס.
מספרים חיצוניים...
תשאל נהג "דן" מה מה המספר החיצוני ואף אחד לא ידע לענות לך... ב"דן" הכל הולך רק לפי המספרים הפנימיים .לא כמו באגד.
 
טוב סליחה אני מצד החתן = אגד ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

מספרים חיצוניים...
תשאל נהג "דן" מה מה המספר החיצוני ואף אחד לא ידע לענות לך... ב"דן" הכל הולך רק לפי המספרים הפנימיים .לא כמו באגד.
טוב סליחה אני מצד החתן = אגד
 

mister K

New member
בהחלט, ../images/Emo51.gif רבה!

קבל תשובה:
200 יוצר בשנת 1983 . 201 עד 209 בשנת 1984 . הם הגיעו מושלמים מגרמניה ובגלל התצורה שלהם והמנוע הקטן אי אפשר היה להרכיב בהם מזגנים. 210 הגיע כשילדה ונבנה בארץ (בארגז או מרכבים - לא זוכר). האוטובוס הזה היה כשלון ושהה במוסך יותר מאשר בקו. 211 עד 222 הגיעו שלדות ללא מזגנים והורכבו בשני המפעלים ללא מזגנים ורק בשלב יותר מאוחר הורכבו בהם מזגנים שגרמו לכך שהוטובוסים בקושי נסעו...אוטובוסים אלה עבדו בקו 55 (ואם נתקלת באחד מהם בקו 68 זה בגלל שהתחנה הסופית היא ביחד בקרית אונו והנהגים עוברים לעיתים בין הקווים). לאחר מכן הגיעו 223 עד 240 , גם כן ללא מזגנים והם עבדו בקו 25 , והמזגנים הורכבו יותר מאוחר. באוטובוסים האלה היו מאחור 2 גלגלים בלבד עם היגוי וכשהנהג סובב את ההגה הגלגלים הסתובבו ! 241 הוא ה"פושר" (מלשון דחפן) הראשון שהורכב בארץ מיד עם מזגן אחד מפוצל שגרם המון בעיות, והוא גם הראשון שמאחור היה דאבל-ג'אנט עם 4 גלגלים וללא היגוי אחורי. החל מ-242 הורכבו 2 מזגנים נפרדים לכל המפרקיות. מהסדרות של 200 עד 240 אין יותר אפילו רזרביות. שבקו חיים לכל חי... מקווה שעניתי על הכל.
בהחלט,
רבה!
לא מזמן הוחלפו כל המפרקיים בקו 55 לאוטובוסים רגילים. ובקרוב הוא גם יופרט מדן. זהו אחד הקווים האהובים עלי בתל אביב, בין היתר מהסיבה שמאז שאני זוכר את עצמי הוא היה קו של אוטובוסים מפרקיים.
 
לא הבנתי שני דברים

קבל תשובה:
200 יוצר בשנת 1983 . 201 עד 209 בשנת 1984 . הם הגיעו מושלמים מגרמניה ובגלל התצורה שלהם והמנוע הקטן אי אפשר היה להרכיב בהם מזגנים. 210 הגיע כשילדה ונבנה בארץ (בארגז או מרכבים - לא זוכר). האוטובוס הזה היה כשלון ושהה במוסך יותר מאשר בקו. 211 עד 222 הגיעו שלדות ללא מזגנים והורכבו בשני המפעלים ללא מזגנים ורק בשלב יותר מאוחר הורכבו בהם מזגנים שגרמו לכך שהוטובוסים בקושי נסעו...אוטובוסים אלה עבדו בקו 55 (ואם נתקלת באחד מהם בקו 68 זה בגלל שהתחנה הסופית היא ביחד בקרית אונו והנהגים עוברים לעיתים בין הקווים). לאחר מכן הגיעו 223 עד 240 , גם כן ללא מזגנים והם עבדו בקו 25 , והמזגנים הורכבו יותר מאוחר. באוטובוסים האלה היו מאחור 2 גלגלים בלבד עם היגוי וכשהנהג סובב את ההגה הגלגלים הסתובבו ! 241 הוא ה"פושר" (מלשון דחפן) הראשון שהורכב בארץ מיד עם מזגן אחד מפוצל שגרם המון בעיות, והוא גם הראשון שמאחור היה דאבל-ג'אנט עם 4 גלגלים וללא היגוי אחורי. החל מ-242 הורכבו 2 מזגנים נפרדים לכל המפרקיות. מהסדרות של 200 עד 240 אין יותר אפילו רזרביות. שבקו חיים לכל חי... מקווה שעניתי על הכל.
לא הבנתי שני דברים
א. הסבר "פושר" לעומת השאר. ב. מה מיוחד במזגן של 241 לעומת אלו שאחריו? ולמה המזגנים במפרקיות עד 240 נראו כיחידה וחצי (על הפרק הקדמי) + חצי (על הפרק האחורי), לעומת 241 ואלו שאחריו עם מזגן אחד בכל פרק על הגג? ועוד שתי שאלות: 1. למה המזגן הקדמי במפרקיות 241-312 מופנה באותו כיוון כמו זה האחורי, ולמה מ-313 ומעלה הקדמי הפוך לאחורי? 2. מה מספרה הפנימי של המפרקית האחרונה שדן קנו? וגם שאלה עבורך, אביתר: מדוע אתה כה להוט על מספרים חיצוניים? ומה החוקיות במספרים הפנימיים באגד? בדן אפשר לדעת כמעט הכל ע"פ מספר פנימי.
 
אגב, את 241 ניתן לראות כיום על קו 1

לא הבנתי שני דברים
א. הסבר "פושר" לעומת השאר. ב. מה מיוחד במזגן של 241 לעומת אלו שאחריו? ולמה המזגנים במפרקיות עד 240 נראו כיחידה וחצי (על הפרק הקדמי) + חצי (על הפרק האחורי), לעומת 241 ואלו שאחריו עם מזגן אחד בכל פרק על הגג? ועוד שתי שאלות: 1. למה המזגן הקדמי במפרקיות 241-312 מופנה באותו כיוון כמו זה האחורי, ולמה מ-313 ומעלה הקדמי הפוך לאחורי? 2. מה מספרה הפנימי של המפרקית האחרונה שדן קנו? וגם שאלה עבורך, אביתר: מדוע אתה כה להוט על מספרים חיצוניים? ומה החוקיות במספרים הפנימיים באגד? בדן אפשר לדעת כמעט הכל ע"פ מספר פנימי.
אגב, את 241 ניתן לראות כיום על קו 1
הוא הועבר אליו מקו 24 לפני כ-7 שנים.
 
שוב שכחתי משהו...

לא הבנתי שני דברים
א. הסבר "פושר" לעומת השאר. ב. מה מיוחד במזגן של 241 לעומת אלו שאחריו? ולמה המזגנים במפרקיות עד 240 נראו כיחידה וחצי (על הפרק הקדמי) + חצי (על הפרק האחורי), לעומת 241 ואלו שאחריו עם מזגן אחד בכל פרק על הגג? ועוד שתי שאלות: 1. למה המזגן הקדמי במפרקיות 241-312 מופנה באותו כיוון כמו זה האחורי, ולמה מ-313 ומעלה הקדמי הפוך לאחורי? 2. מה מספרה הפנימי של המפרקית האחרונה שדן קנו? וגם שאלה עבורך, אביתר: מדוע אתה כה להוט על מספרים חיצוניים? ומה החוקיות במספרים הפנימיים באגד? בדן אפשר לדעת כמעט הכל ע"פ מספר פנימי.
שוב שכחתי משהו...
למה על 210 לא הורכב מזגן, במה הוא שונה מאלו שאחריו (עד 240)? לי הם נראו ונשמעו אותו דבר.
 

ארזS

New member
תשובה אחת על הכל...

שוב שכחתי משהו...
למה על 210 לא הורכב מזגן, במה הוא שונה מאלו שאחריו (עד 240)? לי הם נראו ונשמעו אותו דבר.
תשובה אחת על הכל...
ואני מקווה שלא אשכח חלילה משהו... "פושר" זה דחפן. כשמו כן הוא, המנוע בסוף ודוחף את האוטובוס. על 210 לא הרכיבו מזגן כי היה חבל...הוא היה המון במוסך וכמעט לא עבד בקו. והנה...כבר שכחתי את שאר השאלות... אני גם חייב לסיים להיום ואחזור רק במוצ"ש או ביום ראשון, אז שבת שלום לכולם וסוף שבוע נעים, ורק בשורות טובות .
 

ארזS

New member
אמנם עניתי "תשובה על הכל"...

לא הבנתי שני דברים
א. הסבר "פושר" לעומת השאר. ב. מה מיוחד במזגן של 241 לעומת אלו שאחריו? ולמה המזגנים במפרקיות עד 240 נראו כיחידה וחצי (על הפרק הקדמי) + חצי (על הפרק האחורי), לעומת 241 ואלו שאחריו עם מזגן אחד בכל פרק על הגג? ועוד שתי שאלות: 1. למה המזגן הקדמי במפרקיות 241-312 מופנה באותו כיוון כמו זה האחורי, ולמה מ-313 ומעלה הקדמי הפוך לאחורי? 2. מה מספרה הפנימי של המפרקית האחרונה שדן קנו? וגם שאלה עבורך, אביתר: מדוע אתה כה להוט על מספרים חיצוניים? ומה החוקיות במספרים הפנימיים באגד? בדן אפשר לדעת כמעט הכל ע"פ מספר פנימי.
אמנם עניתי "תשובה על הכל"...
בהמשך, אבל שכחתי חלק מהשאלות...(היו לך הרבה...) ולמרות שאני חייב ללכת, אז אענה לך בקשר למזגן של 241. באוטובוס הזה היה מזגן אחד מפוצל. לנהג היה כפתור אחד להדליק את המזגן. החל מ-242 היו שני מזגנים ושני כפתורים להדלקה/כיבוי כי ראו את הבעיות שהיו ב-241 . ואני באמת חייב לסיים... שבש שלום וסוף שבוע נעים לכולם. (אני שומר שבת ולא אהיה כאן עד מוצ"ש או עד יום ראשון). ביי. ארז.
 

ארזS

New member
+++++

אמנם עניתי "תשובה על הכל"...
בהמשך, אבל שכחתי חלק מהשאלות...(היו לך הרבה...) ולמרות שאני חייב ללכת, אז אענה לך בקשר למזגן של 241. באוטובוס הזה היה מזגן אחד מפוצל. לנהג היה כפתור אחד להדליק את המזגן. החל מ-242 היו שני מזגנים ושני כפתורים להדלקה/כיבוי כי ראו את הבעיות שהיו ב-241 . ואני באמת חייב לסיים... שבש שלום וסוף שבוע נעים לכולם. (אני שומר שבת ולא אהיה כאן עד מוצ"ש או עד יום ראשון). ביי. ארז.
+++++
קודם כל תיקון טעות: שבת שלום ולא שבש שלום... והנה עניתי על שאלה יותר מוקדמת והתשובה ירדה למטה...ככה זה בשירשורים...אני מקווה שתבינו מה שייך למה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה