incognito01
Member
מצורפת תמונה בסוף ההודעה.
בעלי המקרר מסרו לי את הפרטים הבאים:
- לפני כ-3 ימים שמו לב שתא הקירור "חזק" מידי והיו במקרר דברים שקפאו.
- מתג התאורה המופעל ע"י פתיחת הדלת, בדרך קבע, תמיד, על מצב כבוי ע"י סרט דבק.
- היום הסירו את סרט הדבק כדי לכוון את עצמת הקירור ושמו לב שהתצוגה הייתה "-" על שני התאים (קירור והקפאה). לחיצה על הכפתורים לא שינתה דבר.
- ניתקו את המקרר מהחשמל למשך 60 דקות. בחזרת החשמל התצוגה עדיין הייתה "-".
- בדקו שוב לאחר כמה עשרות דקות והתצוגה הייתה: קירור: 8. הקפאה: 1. (כאשר הדרגות אמורות להיות עד 7, ראו כיתוב על המקרר עצמו בתמונה).
התצוגה הייתה קבועה. לחצו על הקירור כדי לשנות את המספר והתצוגה החלה להבהב, גם ה-8 וגם ה-1.
- כעבור מספר דקות, התגובה חזרה להיות "-" עבור שני התאים.
אם מסתכלים על ה"מקרא" במקרר עצמו (ראו תמונה) כשמופיע "-" זה מראה נקודה שחורה ומלאה. מה זה אומר?
לפי מדריך המשתמש נדמה ש"-" משמעותו "כבוי". (עמוד 8 במדריך המשתמש. קישור - https://www.manualpdf.co.il/amana/ab-2225-peks/מדריך?p=8 )
עד היום בבוקר המדחס בוודאות עבד מידי פעם. המקרר היה קר, המוצרים במקפיא קפואים.
הורידו את סרט הדבק מהמתג רק בשעות הצהריים ומאז לא שמו שהמדחס נכנס לפעולה. המקרר שקט לחלוטין. לחם שהיה במקפיא, בשעות הערב הרגיש מעט רך.
נקודה חשובה נוספת -
לפני מספר שנים, להערכת בעלי המקרר, כנראה 6 שנים, אבל +-שנה, הוחלף "לוח הפיקוד" של המקרר באחד לא מקורי.
סיבת ההחלפה היא שהמדחס עבד רק כאשר דלת המקרר הייתה פתוחה.
צורת ההחלפה מתוארת באופן מפורט מאוד בסרטון הזה -
בנוסף, בתחילת הסרטון מופיע באופן מפורש על "רק כאשר הדלת פתוחה".
~~ ~~ ~~
רעיונות לפתרון התקלה?
האם מדובר שוב ב"לוח הפיקוד"? אולי רכיב אחר כמו טרמוסטט או מי יודע מה?
מה משמעות ה"-" והנקודה השחורה המלאה כפי המופיע ב"מקרא" שבמקרר?
חיפושים באינטרנט לא העלו תוצאות או רעיונות למצוקה.
אבל, מכיוון שלוח הפיקוד שכרגע במכשיר איננו המקורי, אולי ההצגה של "-" או של 8 ו-1, הם לא מופעים שיש בלוח המקורי ולכן, אולי, לא הצלחתי למצוא מידע יעיל באינטרנט.
בתקווה שכל המידע הרלוונטי נמסר. אם חסר מידע / צריך לדייק מידע, בבקשה הכווינו.
תודה רבה!

בעלי המקרר מסרו לי את הפרטים הבאים:
- לפני כ-3 ימים שמו לב שתא הקירור "חזק" מידי והיו במקרר דברים שקפאו.
- מתג התאורה המופעל ע"י פתיחת הדלת, בדרך קבע, תמיד, על מצב כבוי ע"י סרט דבק.
- היום הסירו את סרט הדבק כדי לכוון את עצמת הקירור ושמו לב שהתצוגה הייתה "-" על שני התאים (קירור והקפאה). לחיצה על הכפתורים לא שינתה דבר.
- ניתקו את המקרר מהחשמל למשך 60 דקות. בחזרת החשמל התצוגה עדיין הייתה "-".
- בדקו שוב לאחר כמה עשרות דקות והתצוגה הייתה: קירור: 8. הקפאה: 1. (כאשר הדרגות אמורות להיות עד 7, ראו כיתוב על המקרר עצמו בתמונה).
התצוגה הייתה קבועה. לחצו על הקירור כדי לשנות את המספר והתצוגה החלה להבהב, גם ה-8 וגם ה-1.
- כעבור מספר דקות, התגובה חזרה להיות "-" עבור שני התאים.
אם מסתכלים על ה"מקרא" במקרר עצמו (ראו תמונה) כשמופיע "-" זה מראה נקודה שחורה ומלאה. מה זה אומר?
לפי מדריך המשתמש נדמה ש"-" משמעותו "כבוי". (עמוד 8 במדריך המשתמש. קישור - https://www.manualpdf.co.il/amana/ab-2225-peks/מדריך?p=8 )
עד היום בבוקר המדחס בוודאות עבד מידי פעם. המקרר היה קר, המוצרים במקפיא קפואים.
הורידו את סרט הדבק מהמתג רק בשעות הצהריים ומאז לא שמו שהמדחס נכנס לפעולה. המקרר שקט לחלוטין. לחם שהיה במקפיא, בשעות הערב הרגיש מעט רך.
נקודה חשובה נוספת -
לפני מספר שנים, להערכת בעלי המקרר, כנראה 6 שנים, אבל +-שנה, הוחלף "לוח הפיקוד" של המקרר באחד לא מקורי.
סיבת ההחלפה היא שהמדחס עבד רק כאשר דלת המקרר הייתה פתוחה.
צורת ההחלפה מתוארת באופן מפורט מאוד בסרטון הזה -
~~ ~~ ~~
רעיונות לפתרון התקלה?
האם מדובר שוב ב"לוח הפיקוד"? אולי רכיב אחר כמו טרמוסטט או מי יודע מה?
מה משמעות ה"-" והנקודה השחורה המלאה כפי המופיע ב"מקרא" שבמקרר?
חיפושים באינטרנט לא העלו תוצאות או רעיונות למצוקה.
אבל, מכיוון שלוח הפיקוד שכרגע במכשיר איננו המקורי, אולי ההצגה של "-" או של 8 ו-1, הם לא מופעים שיש בלוח המקורי ולכן, אולי, לא הצלחתי למצוא מידע יעיל באינטרנט.
בתקווה שכל המידע הרלוונטי נמסר. אם חסר מידע / צריך לדייק מידע, בבקשה הכווינו.
תודה רבה!

נערך לאחרונה ב: