מקרה יוצא דופן - צריך יעוץ

  • פותח הנושא UXI
  • פורסם בתאריך

UXI

New member
מקרה יוצא דופן - צריך יעוץ

שלום לכל מי שרוצה לעזור לי אני בחור בן 19 וחצי ואני רוצה לשתף אותכם בחוויה מוזרה וכואבת שקרתה לי לפני 3 שבועות, אני גר בבאר-שבע ויש לי חברה בת 19 שאני הייתי יוצא איתה הרבה לסרטים, פאבים, דיסקוטקים ולסתם מקומות רומנטיים והיינו נהנים מאד ביחד. כאמור לפני שלושה שבועות באחד מהלילות היא מתקשרת אלי ואומרת לי "תתארגן, אני עוד 45 דקות באה לאסוף אותך ונלך למאיה (חברה טובה שלה) לראות סרט בבית שלה" מייד הסכמתי ואמרתי לה שאני אוהב אותה, כשהגענו לבית של מאיה משהו היה שם מוזר מאד והייתה לי הרגשה משונה שהבנות דרוכות ומוכנות לקראת משהו שלא ידעתי אותו, הלכתי לכיוון הסלון ולתדהמתי מצאתי שם עוד בחורה שממש לא הכרתי אותה, וכך נתיישבתי לצידה על הספה ושאלתי אותה אם היא חברה של מאיה או משהו כזה, והיא ענתה לי שכן והיא גרה לידה, כשפתאום ראיתי את מאיה מגיעה בריצה מהמטבח נושאת מחבת ענקי ועד שהספקתי להבין מה הם זוממות היא הנחיתה את המחבת בעוצמה על ראשי, הסתחררתי לדקה או שתים ולא ידעתי מה קורה איתי, כשחזרתי לעצמי ראיתי את שלושתן עומדות ומביטות בי הסתכלתי על עצמי והייתי בשוק, הם קשרו את כל יד ורגל שלי למקום אחר בחדר, ואז החברה שלי התחילה לצחוק ומאיה התנפלה עלי במכות והביאה איזה וויברטור מגעיל כזה והכניסה אותו לאיבר מינה והוציאה, ככה כמה פעמים עד שהוציאה אותו ודחפה אותו לפה שלי, אני צעקתי והתחננתי אליהן שיפסיקו אם זה, אבל הם במקום להפסיק רק המשיכו להתעלל בי,אמרו לי שזה איזה סוג של סקס נדמה לי סאדו אבל זה לא עזר לי הרבה , והחברה שלי דרכה לי על הפנים והחברה של מאיה עמדה לי על אבר המין, הרגשתי איום ומושפל, אני לא ימשיך לתאר את מסע ההשפלה שעברתי באותו לילה בקיצור עד היום אני מרגיש כ"כ זבל עם עצמי ואני בדיכאון מזה אם משהו\י יכול\ה לעזור לי אשמח מאד תודה רבה יוסי
 
יוסי.

ראשית, נעים מאוד אני ג´וני בוי. המקרה שלך הוא מקרה מוזר במקצת.. שכן זו פנטזיה של המון גברים בקרבנו.. אבל אם לא נהינת מזה ולא אהבת את מה שעשו לך זה ממש אבל ממש לא בסדר. אם אתה חושב שהן הגזימו והלכו עם זה רחוק מידי ואתה ביקשת מהן להפסיק, יש לך את כל הזכות ללכת ולהגיש תביעה כנגדן במשטרה. אין לאף אחד\ת זכות לעשות לך משהו כנגד רצונך. אני מאוד מקווה שההרגשה שלך תעבור במהרה ותחזור להיות אותו אדם שהיית לפני כל הסיפור. אני כאן בשבילך תמיד אם אתה צריך משהו פשוט תשאל. יום טוב ושבוע טוב. ג´וני בוי.
 

ליפי{@

New member
ג´וני בוי יקר,

סליחה שאני מתערבת אבל קצת צורמים לי דבריך. האם אתה יכול לדמיין בראשך שמישהו נהנה מכזאת מסכת של סבל והשפלות? שהתעללות , מכל סוג שהיא, על ידי גבר או על ידי אישה, היא לא פנטזיה של אפפחד... כבת זוג לגבר שעבר תקיפה מינית , אני יכולה לספר לך שהתנאי הראשון לתמיכה הוא קבלה ואימונה ללא סייג. אם אינך ממלא תנאי ראשוני זה, אולי עדיף שתימנע מתגובה. שלך ליפי
 
ליפי ויוסי...

ליפי, את צודקת בדברייך לגבי הפנזיה.. זו מילה שלא הייתה צריכה להאמר ואני לוקח אותה חזרה . דברי פשוט התבלבלו לי עקב העובדה שמדובר בגבר וזה לא ממש נפוץ לראות גברים נמצאים במצבים שכאלו. אך יחד עם זאת הוא ללא ספק עבר תקיפה! יוסי ידידי.. כמו שכבר ענו לך האנשים כאן , המקרה שעברת הוא מקרה לא קל, ואם תדחיק אותו ולא תטפל בעצמך הוא רק יחמיר מיום ליום, בדיוק כמו כדור שלג במדרון. אני חושב שעצם העובדה שאתה כאן אצלנו בפורום מעידה על כוחות נפשיים שיש לך ועל התמיכה שאתה מוכן ורוצה לקבל. אני גאה בך על זה, מאוד גאה! כפי שתגל אמרה התלונה במשטרה היא דבר לא פשוט ולא ממש כיף, אך יחד עם זאת היא דבר מתבקש חיוני ונחוץ. עשה זאת ראשית בשביל עצמך ובכך אתה גם יכול לעזור לעוד הרבה גברים שלא יעברו דבר דומה לדבר שאתה עברת. שולח לך חיבוקים רבים והמון אהבה ילד. כאן בשבילך תמיד. ושוב אני מתנצל מעמקי נשמתי על המכתב הראשון הלא ברור. שיהיה לך יומטוב. ג´וני בוי.
 

צוש

New member
לא ממש ייעוץ ובכל זאת...

שלום יוסי, אני מגיב להודעתך בחשש רב, מה שאתה מתאר בהחלט נחשב התעללות מינית. הקושי שלי לכתוב לך הוא כמובן בגלל שאתה - כמוני - גבר. כמעט לא מקובל שגברים יתלוננו על הטרדה מינית, כל שכן על התעללות מינית בגברים בוגרים (לא כולל תאי מעצר ובתי כלא). הסיבות לכך הן ככל הנראה שהתופעה נדירה יותר כשמדובר על אישה תוקפת גבר, וכן - הסיבה השניה היא תחושת הבושה החזקה יותר להתלונן אצל גברים. אני מכיר מקרה דומה לזה שלך, אחרת לא הייתי מסוגל להגיב כאן בכלל. גבר שהולך שולל ומצא עצמו נאנס על ידי שלוש בנות ומאויים בסכין. אין בכוונתי לערוך השוואה של אונס נשים מול אונס גברים, אונס הוא תמיד דבר נורא. אני משער שתחושת האפסות שאתה חש מוכרת לנאנסים גברים ונשים, אולי אצל הגברים היא חזקה יותר. איך אני יכול לסייע לך ? אולי עצם זה שתדע שחווית אונס והתעללות כמו זו שעברת אינה יחידה מסוגה כבר תעזור, מעבר לזה אני מייעץ לך לנהוג כמו כל נפגע תקיפה מינית, להתלונן ולבקש עזרה. ישנם מרכזי סיוע שאינם מיועדים רק לנשים, את הטלפונים תמצא בקישורים בתחתית עמוד הפורום. כמה בחברי הפורום בוודאי ייטיבו לייעץ לך כיצד לבצע את צעדיך הבאים טוב ממני, אני אשאיר תפקיד זה בידיהם הנאמנות. את הצעד הראשון שלך כבר עשית, הגעת לכאן. שלושה שבועות שחלפו הם פרק זמן בינוני, כבר הספקת לעכל מה קרה, אתה עדיין הולך לטפל בפצע פתוח. אני מקווה שברור לך שמאיה היא לא חברה שלך, אתה תגיש תלונה במשטרה ותאלץ לפגוע בה ובחברותיה, בוא נהיה כנים עם עצמנו - מגיע לה ! דע עם מה אתה יכול להתמודד בעצמך ועם מה לא, אל תהיה גיבור ותנסה לשכוח הכל, אני מניח שחברי הפורום יגידו לך שזה בלתי אפשרי. תדע להעזר באנשים ובמוסדות כדי לצאת מההרגשה הרעה שיש לך כרגע, טפל בעצמך, תהיה חכם איפה שאי אפשר להיות חזק. זהו בעצם, רק עוד מילה אחת, אני מסיר בפניך את הכובע על הפתיחות ואומץ הלב, מקווה שתדע לקבל עזרה, אביב
 

t@gel

New member
...

בוקר אור נשמה לפי ההודעות שלך אני מניחה שכלל לאישנת בלילה לפחות היינו מדברים או משהו... הלכתי לישון בחצות והתעוררתי בארבע וחצי... כבר לילה שני ברציפות שאני לא יישנה... אני עפה עוד רגע... בינתיים שיהיה לך יום קסום אוהבת תמיד...אני
 

מורני !

New member
יוסי...

תסלח לי אם תגובתי תהייה מעט "מגומגמת".... קראתי את התגובות שנתנו לך.... והם טובות... תיקרא.. וכדאי לך לקבל את הייעוץ שלהם. אני אגיב לדברים אחרים בהודעתך.... כמו בעיית האמון.. אני מודעת לזה שקשה שזו חברה שלך.... פתחת בתיאור על כמה טוב היה לך איתה ביחד... אבל לא ציינת מה קורה בינכם עכשיו. אני חושבת שעיקר הקושי בעניין זה להבין שזו חברה שלך שם שמכאיבה לך... אדם שאתה אוהב... אני לא יודעת מה טיב היחסים שלה עם מאיה.... ועם הבחורה השנייה.. אני לא יודעת אם זה כל כך משנה.... אני גם לא יודעת כמה זמן אתה מכיר את החברה שלך. כל הפרטים האלו, שחסרים, מקשים עליי להבין את התמונה בכללותה... אם אתה מכיר אותה מעט זמן... אולי היא פשוט פיתתה אותך לזה? מלכתחילה אתה היית קרבן.... אולי.. אם אתה מכיר אותה.. כבר לא מעט זמן.. היא פשוט הושפעה מחברותייה... ככה או ככה.... אסור היה לה לעשות מה שהיא עשתה. כתבת בסוף שאתה מרגיש רע עם עצמך... אני מניחה שאתה מאשים את עצמך... הבושה היא רגש שקשה להתמודד איתו... ביחד עם אשמה.. הוא קשה מנשוא.. אל תרגיש אשם. בשום דרך זו לא אשמתך. בשום דרך! אני חושבת שאתה עשית המון כדי לעזור לעצמך... אנחנו רק נכוון אותך.... ההחלטות הן שלך... ועצם זה שאתה כאן... מספר.. מבקש עצה... גורם לי להצדיע לך. כל הכבוד לך. כל הכבוד לך על הרצון לעבור את זה... על הרצון לטפל בעצמך... על המודעות שמה שקרה לך הוא אסור!!! סאדו-מזוכיסיזם הוא סוג של סקס. האלימות שולטת בו. אני מניחה שלא היית מודע למושג עד אותו ערב.... בסאדו מעורבים הרבה כלים חיצוניים.... כמו חבלים, עזרים מיניים (אזיקים, שוט, ויברטורים), הרבה אלימות ישנה שם. סאדו הוא אולי סוג של סקס שמשמש פנטזיה להרבה אנשים.... אולי. אבל בהסכמה. מראש. מעבר לזה... גם אם היית מסכים מראש.. ברגע שביקשת מהם להפסיק.. זה הפך לתקיפה מינית. ולכן... זכותך להתלונן. אם תתלונן או לא זו בחירה שלך.... אתה צריך להבין מה ההשלכות של התלונה... ואולי זה מוקדם מידי לדבר על התלונה במשטרה אלא קודם כל על טיפול בעצמך. הטראומה שעברת מצריכה טיפול. אתה לא תוכל לשים את זה בצד ולהגיד אוקי.. זה היה, זה עבר.. נגמר. זה לא הולך ככה. אם תחליט לעשות את זה.... זה יבוא לך שוב. יותר מאוחר. יותר גרוע. עיצה שלי... עכשיו תטפל בזה. זה לא קל. אף פעם לא קל להתמודד עם מעשה שכזה. ההשלכות של הכאב... של ההשפלה.. של הפחד... חוסר האמון באנשים... בנשים... במערכות יחסים. אתה בן 19... אתה יכול לטפל בעצמך... ולהמשיך הלאה בחייך. אתה מסוגל! בעניין הדיכאון.... שוב.. העיצות שלי קצת "מגומגמות".... אני מציעה טיפול פסיכולוגי. קודם כל.. לפני הכל... תפנה לייעוץ מקצועי. שם יסבירו לך מה השלבים שאותם אתה צריך לעבור עכשיו... אני מאחלת לך הצלחה בכל דרך שתבחר. בכל מקרה... אנחנו כאן לעבור את הכל איתך ביחד. ושוב... כל הכבוד לך.... כל הכבוד על כך שאתה כאן.
 

t@gel

New member
ייעוץ וקצת יותר .....

אז רצית ייעוץ...ויש לי הרבה יותר מזה לתת לך ייעוץ - פנה למשטרה והגש תלונה. לא, זה לא יחזיר לך את כבודך העצמי, לש ישכיח את המראות, לא ישקיט את הטראומה זה לא יעזור לך להתגבר זה גם לא ימחק את הסיוטים זו רק תלונה במשטרה...אבל זה דבר ענק! זה ייתן לך שקט נפשי שדבר שכזו לא יחזור על עצמו שנית... בזכותך לא ייפגעו גברים אחרים. בזכותך הבנות לא יתקפו שוב... כן אני יודעת... זה משפיל לשבת בתחנה אצל החוקר ולספר ולגולל את הדברים, זה משפיל עבור כל אישה...עבור כל גבר...עבור כל יצור אנושי. גם האמינות שלך מועמדת בספק אבל עדיין מנסים לאמת אותה שלא תטעה ילד יקר...החוקרים ייקשו עליך, יעשו לך "חיים קשים", ידקדקו בפרטים עד לכדי בחילה...אבל זוהי עבודתם... לאסוף כמה שיותר חומר מרשיע.. במקרים של עבריינות מין אסור להקל ראש ו"לחפף"... חייבים להיות יסודיים עד הפרט האחרון...כל פסיק חשוב, על מנת להרשיע את הנאשמים... אז נכון...זה ייכאב וייקשה - מצד שני, לרגע לא חשבת שזה יהיה פיקניק. אתה חייב את זה לעצמך ולאחרים...עצור את הבנות הללו...תגיש תלונה! ואז...תגלה שהתלונה זה בעצם החלק הקל... על מנת לנסות "לתקן" את עצמך..תדבר..אל תדחיק, תוציא את כל הרפש החוצה. אל תתן לעצמך להתפתח ולהפוך לאדם כואב וסגור...הוצא את כל הרעל הזה...נתב את הכאב עד שתקהה אותו לנתיבי המעש...הוצא אותו בעזרת תעסוקה, בעזרת שיחות... אל תתן לזכרונות להחקק בתת מודע כי יבוא היום והם ייפרצו החוצה... תן להם להיטמע בחיי היומיום שלך...תן לזכרונות להטשטש בעזרת אהבה עצמית.. אל תכאיב לעצמך, אל תשנא את עצמך...אל תאשים את עצמך... ילד יקר...זוהי עצתי לך... וכעת אתן לך דבר אחר...תמיכה משענת לרגעים קשים...מקום שבו אין צורך להחביא את הכאב קרא שוב את כל שכתבתי בייעוץ...רק עם שינוי קטן - גדול... כתבתי מילים אלו לא על מנת לייעץ, אלא על מנת לתמוך... כתבתי אותן עם כאב עצום בלב ועם רצון עז לחבקך ולגונן... שולחת לך שק של כוחות...עם המון אהבה תגל
 

UXI

New member
תודה רבה רבה לכולם על התמיכה !!!

אם מישהו מעוניין לתת לי פרטים יותר מדוייקים (למי עלי לפנות במשטרה) אודה לו מקרב הלב ושוב תודה על העזרה והתמיכה למרות המקרה החריג שעברתי !!!
 
למעלה