מקרה בתחנת דלק

superorti

New member
מקרה בתחנת דלק

אני לא כל כך יודעת אם המקרה הזה נחשב ומתאים לפורום או לא..אבל אשתף בכל זאת ( במידה ולא יתאים, העירו לי).
ביום חמישי עברתי בתחנת הדלק על מנת לתדלק את רכבי. הוצעה לי שטיפה חיצונית בעלות של שקל אחד והיות והרכב היה מטונף מכל מזג האויר שעבר השבוע, זה התאים לי בול.
בכניסתי למכונת השטיפה הודעתי לעבוד שם שאני לא רוצה להיות בתוך הרכב בזמן השטיפה ( לא אוהבת את זה). הוא הורה לי לצאת מהרכב לשים על ניוטרל וכך היה.
כאשר הרכב יצא מצידה השני של המכונת שטיפה קפץ פתאום אחד העובדים והתפלא...״השארת את החלון פתוח!!!״
אני השארתי את החלון פתוח? הרי זו אחריותו של העובד, כפי שהוא קיפל את המראות והדביק את הוישרים בדבק שלא יזוזו הוא היה צריך גם לבדוק את החלון שדרכו הבאתי לו את הקופון של השטיפה.
אני לא צריכה להביר את עוצמת המים והסבון שהיו לי בתוך הרכב כי אתם בטח מתארים לעצמכם! כעסתי מאוד ובאתי בטענות לאותו עובד. הוא אמר שזו אשמתי ושזו בעיה שלי שלא שמתי לב. תוך דרות מספר כל צוות העובדים שכולם גברים ״יצאו עליי״ שזה בסך הכל כמה טיפות של מים! זה ממש לא היה כמה טיפות אלא שטפון שלם.
בנוסף לכך שילמתי מראש על ניגוב הרכב לאחר יצאתט מהמכונה..דבר שבכלל לא קרה ונשארו לי מלא כתמים ולכלוכים שבכלל לא יצאו.
אני הייתי צריכה להתחנן אליהם שלפחות ינסו לצמצם את הנזק ולהוציא את המים שכן אפשר מהרכב. זו הייתה שפוט חוצפה שאין כדוגמתא. אני לפחות ציפתי שיפצו אותי בשטיפה פנימית ונקיון וייבוש פנימי של הרכב על הנזק שגרמו לי.
כל הסופש הרכב נשאר פתוח לצורך ייבוש ולמזלי השמש יצאה ואכן הרוב התייבש,אך נותרו כתמים של סבון עקשניים שמסרבים לרדת.
האם יש משהו לעשות? בנסוף לעוגמת הנפש שחויותי וההפתרצות של כל העובדים על בחורה אחת, נאלצתי לחזור הביתה ברכב על כיסא רטוב שכל בגדי נספגו במים!
 
נזק לרכב בזמן שטיפה בשל חלון שהושאר פתוח

למען הסדר הטוב, אציין כי אין מחלוקת כי התנהלות הצוות במקום הייתה בלתי מנומסת , עם זאת מסירת רכב לשטיפה עם חלון פתוח אינה התנהלות מצופה מבעל הרכב . אכן אין צורך בכך שבעל הרכב יכנס עם רכבו למכונה , אבל עליו למסור אותו כאילו הוא כן יושב בתוכו.
לא ניתן להשוות בין החובה לקפל מראות ולהדביק אנטנות לסגירת חלונות שזו פעולה המתבצעת על ידי בעל הרכב בטרם מסר את הרכב לשטיפה.
 

superorti

New member
תודה

אוסיף ואציין כי אני לקוחה קבועה במשך שנים במקום הנל ותמיד הם מטפלים ודואגים להכל. לכן, גם הפעם ציפתי שהכל יתנהל כרגיל מבחינתי.
 

Qaz99

New member
דעתי

זו אחריותך המלאה
ולדעתי את אשמה פה
אני לא מבינה מה הקטע בכלל שלא סגרת את החלון?
פעולה שמצריכה הזזת אצבע!
&nbsp
הם ממש לא חייבים לסגור לך את החלון .
&nbsp
&nbsp
 

superorti

New member
איזו תוקפנות! נא להירגע

כולה הזזת אצבע? הלווו...מדובר פה בשירות ללקוחה קבועה וכמו שהם עושים זאת כל פעם הם יכלו גם הפעם לתת לי את השירות הזה.נכון שזו היתה חוסר תשומת לב מצידי, כי כשפתחתי את החלון להגיש לו את הקופון לשטיפה הוא לקח אותו ולאחר מכן יצאתי מהרכב ואותו עובד הוא זה שטיפל ברכב וקיפל את המראות כן גם זו שסמוכה לדלת. כולה פעולה של הזזת אצבע.
אפשר במדינה הזו גם להיות שרותי ואדיב כלפי הלקוחות. כפי שאני בעבודתי מגידלה ראש ונותנת שירות אקסטרא ללקוח ועושה דברים שמצריכים ממני גם חשיבה מעבר. ההקטנת ראש והתנערות מאחריות היא דוחה!
אפשר גם היה מצידם לדבר יפה ולא שחבורה של גברים תבוא ותתקוף אותי בצעקות. יש צורה לכל דבר וזה אחד הדברים שחסרים בתרבות הישראלית.
 

Qaz99

New member
אז על מה תתבעי?

על ראש קטן? השופט יגיד לך שהם לא חייבים היו לסגור לך את החלון.
אולי העובד בכלל לא שם לב שהחלון פתוח שקיפל את המראות?
&nbsp
90 אחוז מהעובדים בארץ מקטינים ראשם
זה שאת בעבודתך לא כזו זה לא אומר שכולם כאלה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
שאלה לא פשוטה

השאלה מה מצופה מכל אחד מכם. יתכן מאוד שהעובד צריך לבדוק שהרכב מוכן לשטיפה לרבות חלונות סגורים, אבל יש לך רשלנות תורמת משום שהיית צריכה לסגור את החלון ולא לסמוך רק על העובדים.
 
למעלה