מקסימה אמיתית שפרה היא רואה את הסוף

מיקי 56

New member
מקסימה אמיתית שפרה היא רואה את הסוף

ולא מתחשבנת לא עם יוסי ולא עם אף אחד ..... היא יודעת להוציא מתוק מהכי הכי מר ולהכין לכולם פנקקים מקמח מלא .
 
מסכימה איתך !!!

שפרה היתה מדהימה מהיום הראשון שנכנסה .... אז נכון, יש לה לפעמים רגעי ריחוק. אני מאמינה שזה קשור קשר ישיר לאופן בו היא גדלה או יותר נכון - אופן ההישרדות שלה יחד עם האחיות. מעבר לכך, היא טיפוס חם מאוד (!!!!!!!!!!!!!!) - ממש לא תכונה ששמורה לעדות אחרות... זה תלוי אך ורק בבן-אדם. מעבר לכך- תמיד צריך לשאול את השאלה - "מי באמת צריך את המיליון ???". לדעתי - זו שפרה. יוסי טחון בכסף (הילדים שלו מסודרים ....), כל היתר ידאגו לעצמם לבד. שפרה חייבת את הפוש הזה ...של הכסף... מבטיחה לכם - שהיא תהיה הנינט הבאה שלנו !!!! (למרות שרמת האינטליגנציה שלה ענקית לעומת האחרונה). מתנצלת בפני נינט (מחבבת גם אותך...).
 

BEAUTY האחת

New member
מכרה נשמתה לשי והסכימה איתו בכל תחבולה

שעשה בכל מהלך מרושע בכל לינץ' ובכל חרם אמרה לו : "יאללה לך על זה " הסכימה איתו ולא משנה על מי ירד רק זה כבר אומר לי מי הבן אדם הנאלח הזה וכמה כמה רוע יש באישה אחת
 
שפרה חלשה. היא במשחק כי מישהו תומך בה בSMS

כלומר, יש לה גיבוי כלכלי לסמסים יותר ממס' התומכים בה, בהרבה.
 
לא יודעת אם מכור אבל

ברור לי שההפקה מתערבת. אני יודעת ממקור הכי מוסמך שההפקה חולה על יוסי הוא נוח, הוא לא מתבכיין להם, הוא מצחיק אותם, והוא מנומס. ששפרה היא תיק כבד עליהם, אבל משתלמת להם כלכלית וגם דמות שלוהקה טוב כי היא השנואה הביצ'ית. היא מקשה על ההפקה בוכה המון והתנתה את השארותה בהתנאים חדשים. לדעתי שפרה לא עזבה בלילה שצבר עזב כי קיבלה חוזה מחודש עם כסף גדול מראש, בלי קשר לפרס הגדול.
 
"איש עסוק24 שעות"- לא אמרת שאתה עסוק ???

הרי זה ברור שאתה שונא את הבחורה המדהימה הזו !!! אז יאללה... הפסק עם ההשמצות המיותרות.. לא נראה לי שאתה כזה עסוק. משועמם מאוד נראה לי הרבה יותר מתאים ...
 
../images/Emo2.gif למה מה עשה לה יוסי? אההה

נכון קרא לה שרמוטה. ( לטענת שי ) באיזו אלגנטיות התחמקה מנקיונות ונצמדה לסיר( חירפנה לי ת'אוזניים עם העירבובית והבחישות) וחלילה להפסיד רבע קלוריה - ביא אוכלת עכשיו כשכמעט כולם (מלבד אינה) מנקים. אופס אוי אוי אוי - יוסי יצא לעשן אחרי שעתיים כלים מהפורגורום של ליל אמש.
 

ROTEM1113

New member
יש ימים שאני לא סובלת את שפרה,

ויש ימים שהיא אהובת ליבי!!! זה מתחלף חחח, בהתאם להתנהגות שלה, כשהיא רוצה היא יכולה להיות מקסימה ומדהימה (כמו שבזמן האחרון היא) ויכולה להיות מנייאקית וכלבה!.. ובאמת שפרה "יכולה לגרום לאנשים לאהוב אותי" יש לה רגעים מקסימים, אני אוהבת אותה בעיקר הפעמים..
 
למעלה