מקל יש רולר יש פיתיון יש דגים אין

rondadon

New member
אומנם אני לא עודה...

אבל באמת שלקלאמרי אין שום דבר מיוחד קשור את הבובה, זרוק באיזור סלעים+חול תחזיר במהירות של סיבוב ידית שלם לכל 2 שניות, התוצאות לא יאחרו אם יש קלאמרי באיזור.
 
מה עם בהצלחה בבאות../images/Emo140.gif

מתיי נראה אותך רון באכזיב? הגיע הזמן לא? בהצלחה גם לך גבר..
 

ronbs

New member
בקרוב מאד

אני רוצה לעשות גיחה לבונים או עתלית
 

בשרטי

New member
דוח בורים!-בלי בורים...

לא יצא לנו כלום-גם הדגים נהנו מיום שמש מקסים!
 

asia7

New member
היה יום נדיר אין ספק - הילדים במים.

הולידיי אין אשקלון עד ניצנים רולרים ודייגים , באתי עם האשה והילדים לטייל על החוף ולא האמנתי - חשבתי שיש תחרות... ים מאוד גבה ( גאות ) קצת עכור ושמש . אפילו חברה שצללו לא ראו דג במים ....גם לא דמויים חחחחחחחח. הילדים האמיצים שלי נכנסו לשחות . בהזדמנות , הצ'ופציק יעלה לך דוח בורים סתם בשביל הכיף .
 

asia7

New member
זה לא קשור להצפנה , הזרזור...

שנה לי את כל תפיסת העולם - אני מאוד רציני ! לצעירים אוליי זה עוד סוג של דייג , אני כל חיי דגתי בורים וקרסים ( סרגוסים ) ובאמת ראיתי הרבה בחיים מהדגים האלה . עכשיו להכין בצק דבק ...פילוטה...לנקות אבק מהבולונז...חחחחחחחחח. בשרטי , האם רססת בפיתה ולא היתה שום תגובה על המים ??
 

בשרטי

New member
ריססתי מאפיית אנג'ל שלמה!

שם תגובה,רק חתיכות של אצבע, לא רציני.
 

fish en zone

New member
לנו דווקא...

יצאו הרבה תוכים במכמורת, 2 שפמנונים ואראס אחד... מכל הדגים שתפסתי, עם האראס היה הכי כיף "להילחם"...
 

sigmar

New member
בבת גלים יצאו בורים לרוב .....

ברשתות,בצלילה (רובה),והיה אחד שהוציא גם בחכה מול שיקמונה (חקר ימי)כנראה בחטיפה. חוץ מזה לא נצפו דגים ראויים כלל(בחכות). גם אצלי היה יבש,החלפתי 3 דמויים וניקל בסוף ,לא נצפו רדיפות כלל...
הניקל ממש משתולל במיים בזירזור איטי...לעומת דמוי דג... כמה רציתי "בום" אבל ..... הפעם גם נכנסתי למיים בשקמונה ...לא נתקלתי במג'רג'רים בכלל. שבוע טוב לכולם.
 

ori p2

New member
ברידינג ....

רועי ואני היינו כל הלילה ברידינג .. ולא יצא משהו מעניין יצאו סרגוסים ומרמירים נזרק מרמיר על חי וסבידות בבוקר אבל לא יצא משהו מיוחד ... בסה האינטיאסים לא אוהבים אותנו ........
 
למעלה