מקלדת עיברית לסמסונג 3G אמריקאי

annabell Lee

New member
מקלדת עיברית לסמסונג 3G אמריקאי

קניתי את המכשיר ולא מצליחה להתקין מקלדת עיברית. ראיתי שהמליצו כאן על anysoftkeyboard. הורדתי יחד עם חב' העיברית ולא הצלחתי להתקין. המליצו לי במקום אחר על ה A ITYPE. הוא עבד בתחילה אבל עשה המון בעיות. קודם כל ממש בעייתי להחליף מקלדת, צריך להיכנס להגדרות. עכשיו גם שאני מנסה להעביר לעיברית הוא לא שומר על ההגדרה, ועובר בעצמו לכל מיני שפות זרות. בקיצור ממש מעצבן. המכשיר גם נתקע פתאום ורק אחרי שהחזרתי אותו למקלדת של סמסונג, הוא השתחרר.

המכשיר כאמור אמריקאי. אני גרה בארהב כך שאין בעיה של מכשיר לא תואם לרשת, או משהו כזה.

אשמח מאוד להמלצה על מקלדת שבאמת עובדת.

תודה.
 

annabell Lee

New member
הורדתי את הגירסה החינמית

אך לא היתה שם עיברית? האם יתכן שבגירסה, כאן מבקשים 4$, יש גם עיברית?
 

gili667

Member
לפי הפורום התוכנה מגיעה עם עברית

מין הסתם גם מקלדת בעברית

כנראה שצריךלהגדיר בהגדרות

כיצד? זה כבר המנוסים יסבירו
 

annabell Lee

New member
לא מגיעה עם התוכנה

חפרתי את ההגדרות הלוך ושוב. אבל...יש הצלחה עם GOKEYBOARD.
 

annabell Lee

New member
תודה

בהודעה מדובר בטלפון שנקנה בארץ, אז זה באמת מוזר. אבל כאן, זה לא מובן מאליו שהטלפון יגיע עם תפריט בעיברית. האייפונים למשל כן מגיעים עם עיברית מובנית, אבל הסמסונג המסוים מסתבר שלא.
מניסיון עם טאבלט עם אנדרואיד של לנובו, שם כן היתה עיברית. לא יודעת מה ההגיון מאחורי מכשירים שכן יש שם עיברית לבין אלו שלא.
 

BobboVilla

New member
באופן כללי יכולות להיות מספר בעיות עם עברית

1. המקרה של סמסונג - האחריות על התרגום לעברית נעשה על ידי סאני, שהיא היבואנית הרשמית של סמסונג בארץ. זה אומר שמכשיר סמסונג שנקנה בחו"ל (או עם גירסת מערכת הפעלה מחו"ל גם אם המכשיר בפועל נקנה בארץ) לא יהיה עם ממשק בעברית.

2. יכול להיות מצב שהחברה שיצרה את המכשיר לא עשתה לו תרגום לעברית מסיבה כלשהי. יכול להיות שהיא לא חשבה שיש בכך צורך. למשל, יש לי מכשיר HTC ישן למדי שאין לו ממשק בעברית, וכאשר אני "חושף" את העברית הקיימת באמצעות האפליקציה More Locale 2, מה שמתורגם לעברית זה רק מה שגוגל בעצמה תירגמה, ולא מה ש-HTC "הלבישה" על זה. במקרה כזה יכול להיות שיהיו רומים "מבושלים" של אנשים פרטיים שמתרגמים את הממשק. לפעמים החנויות מוכרות מכשירים עם רומים מבושלים כדי לחסוך כסף ולא לשלם לסאני, אלא להביא בייבוא מקביל. למשל, ראיתי בחנות כלשהי 2 מכשירי גלקסי S3, כאשר הטקסט על הקופסא של הראשון היה בצרפתית, ושל השני היה בערבית, ולא היה בכלל טקסט בעברית.

באפל המצב שונה (וגם ב-Windows Phone, לפחות החל מ-WP8) ושם אף גורם לא יכול לשנות את מערכת ההפעלה הבסיסית, והיא מגיעה כמו שהחברה (אפל או מיקרוסופט) קבעה. ל-WP8 זה לא בדיוק כמו אייפון, אבל בגדול זה די מקביל.
 

annabell Lee

New member
מעניין


 

annabell Lee

New member
לעוד שאלה. משום מה נראה לי שהטלפון לא

נטען. יכול להיות שיש תוכנות שעובדות ברקע? איך אני בודקת את זה?

תודה!
 
למעלה