מקלדת וירטואלית בפורום

מקלדת וירטואלית בפורום ../images/Emo118.gif

שלום אנשים ! מה שלומכם ?
רציתי לספר לכם שכבר תקופה מאד ארוכה שאני מנסה להעביר בתפוז רעיון להוספת מקלדת וירטואלית של סימנים מתמטיים, ואתמול נתבשרתי על ידי אחת מהאחראיות שהרעיון בוצע ונמצא כבר בפורום !
מדובר במקלדת פשוטה, שבאמצעותה ניתן יהיה להקליד מספר רב של סימנים וסמלים מתמטיים שעד עכשיו היה קשה ומסורבל להדביק להודעות, כמו α √ ∞ x² ועוד ועוד. איך משתמשים במקלדת ? מתחת למלבן הלבן שבתוכו כותבים את ההודעה, לוחצים על המילה [מדעית], ואז נפתחת מקלדת עם כל הסימנים האלה ; להוספת סימן פשוט לוחצים עליו במקלדת והוא "נשתל" בגוף ההודעה. אם רוצים להוסיף סימן לכותרת, לוחצים על המילה [מדעית] שמשמאל לכותרת. אני מודה להנהלת תפוז ולמתכנתים על ביצוע הרעיון הזה, אני בטוח שהוא יהיה לעזר רב בפורום הזה ובאחרים ושיעמיד את הממשק בתפוז בשורה הראשונה של הפורומים בארץ. תודה מיוחדת ל be_2 על העזרה והמאמצים בתפוז, בזכותה הרעיון הזה בוצע ויושם !
הערות : א. המקלדת זמינה בכל הפורומים באשכול "לימודים ומדע" (לימודים, מתמטיקה, פסיכומטרי וכו'). ב. את הסימנים בחרתי לפי הצורך הסטטיסטי בהם בפורומים השונים העוסקים במתמטיקה, יש לקחת בחשבון שמספר סימנים לא נכנסו לרשימה בגלל מגבלה טכנית. ג. השימוש במקלדת איננו מתאפשר ב"תגובה מהירה" אלא רק בתגובה ה"רגילה". ד. יתכן שבשלב ראשון חלקכם (הקטן...) לא יצליחו להוסיף מספר סימנים בגלל בעיות טכניות שאני מאמין שתיפתרנה בקרוב. יתכן גם שסימן מסוים עלול להיות מוצג בהודעה כ"מלבן" במקום הסימן עצמו ; לא להיבהל - בהודעה עצמה הסימן יופיע כמו שצריך. מי שרוצה להיות בטוח - ניתן תמיד ללחוץ על "תצוגה מקדימה" ולראות אותו נכון עם כל ההודעה. בהצלחה לכולם !
 

bhnadav

New member
../images/Emo122.gif -> הו, זה מצויין../images/Emo70.gif √

תודה רבה, רון
ונחמד לשמוע ממך
 

mkarin

New member
כל הכבוד על הרעיון, יוזמה מעולה../images/Emo13.gif

 

2_be

New member
../images/Emo140.gif

לך מגיע וה
על הרעיון ועל שלא נואשת
 

2_be

New member
להרגע ומהר../images/Emo3.gif אדום זה למומחים לא לי

 

קובי221

New member
אתה היחידי שלא קשור../images/Emo8.gif../images/Emo3.gif

לך תעשה קורס של 'קשירות לקשר'
 
למעלה