מקיף מילאנו 3-פרק 39 - חנון אבל חתיך

Roei152

Well-known member
מנהל
משחק פוקר שני לבנים (שירן ומבורך תרגיעו את אשר וגיאוס לפני שהם מסתבכים עם מועצות)
מאבק מלכות אצלי בין אושיית האופנה לפלמ"חניקת שהחינוכית מקשיבה לחברה האנגלית שלה .
 

YossihNew

Well-known member
אני נשבע לכם שראיתי את התסריט הזה. שאביטל בוכה ושירה מודה לה על השיתוף המרגש. שלצערנו לא נקבל לעולם. לעולם. זה בטח היה מרגש וסוחט דמעות. אני רוצה לחזק את דבריה של אביטל. אה, יש לה בלוג? לכולם יש בלוג לאחרונה. כן, למה, הוא חתיך! לא, זיו? זיו היא מלכת הסטייל של הכיתה. אתה תסתום לגבי נורי נור. אל תתערב. שום דבר לא היה אצלה מאוזן. נכון, אביטל, זה האבל! שנורי נור תמיד הייתה פסיכופתית! נכון, היה לשובל קולות שליליים. גם לגל רון היה קול שלילי. ואצלו זה מהדהד חזק. היא כבר מלכת הסטייל. בוא'נה, הם פשוט מלאי מתח מיני.

אני מקווה שהמועצה לא מקשיבה לנו. לא, אדם, אשר לא אוהב דחויים שעוברים בתי ספר ומסבכים הכל. מזכיר לו את דידי. אדם עושה כאלו צרות. הם לא הזמינו את אשר ועכשיו זה בדיוק הזמן להתלונן על גזענות!

כי אתה פריבילג, אשר. המגמה שלך בטוחה. עלק, מקופח. הוא עוד פעם מרגיש מקופח. מה חתיך? מה אתם, שיר זוארץ? נכון, זה יום ההולדת שלה (ושל ספיר, מסתבר). אז תחפיצו אותו כאוות נפשכם. כן, כן, הסתברות וחישובים. מצאנו מי יביא חטיפים. אשר, אני מרגיש שיצאת פראייר אבל אני לא מצליח לשים את האצבע על נקודת הפראייריות המדויקת שלך...

גם זה שנורי נור הפכה לחביבתו של רפאל בטח מקשה על זיו. אל תתנשאי, נורי נור! זיו בינלאומית!

לפחות לא פרסמו עליך שיימינג. על פניו. אוקיי. ועל ידיו ועל רגליו? גיא פלג מוחק אותך? אוקיי...

הבחור יהרוס לכם את הפוקר בין אם יהיה ובין אם לא.

פוקר טוב ישראל? אשר דידקטי מדי. מכיר את זה. אבל זה אף פעם לא מצליח במציאות אלא אם אתה שירן.

אדם יהרוס את המשחק...

לוק שפוי לגמרי. לא. היי, מה קורה, אישה עם אופי נהדר? יופי פשוט. כן. בחורה עממית ולא שפויה. מאוד אוהב איך קים משחקת את חוסר הנעימות.

מה פלג לובש לעזאזל? אוקיי, הבדיחות קורעות. חבר'ה, חבר'ה, יש לי, יש לי יש לי! למי יש אס מגניב? לי! אס-לי! רגע, יש לי יש לי יש לי! ולמי יש אס בשירותים? לה! אס-לה! יש לי יש לי יש לי! למי יש אס וקשה לו לנשום? למתי! אס-מתי! יש לי יש לי יש לי! לאיזו עיר יש גם אס וגם מלכה? אס-דוד! יש לה גם אס וגם מלכת היופי! פפהההההה... לא? אשר, מה הסיכויים לסטרייט פלאש? גרושקה משחק את החנון כזה טוב. במשחק אבל... אתה רוצה שהוא ירביץ לך? יש לו מלא נשים. יותר מדי.אבל אדם, אתה אמור לחסל את המחשב! היי, היי, אשר! תירגע, אני זוכר שכשפרצת לחיינו היו ענייני הימורים וכאלה, עכשיו זה מה זה לא הזמן! ממש לא הזמן! טוב, אני אשמור בחוץ. אם אני אומר "ליעם המלך" אז המועצה פה.

היא לא נהנית כל כך. אבל זיו, קיבלת אישור מאלה להעלות את זה? באמת, הילדה הזאת צריכה עזרה... לא צריך לשאול אפילו.

עלק מקופח ומופלה. לך, לך תהמר אצל קאסיו, תחשב עם רוני סיכויים לסטרייט פלאש, יא מיליארדר. חכה חכה, נביא לך את נתן.

שפוי לגמרי. שפוי לגמרי. זה הכי נורי נור, מטורלל לגמרי. נורית. חזרנו לנורית. רועי, אתה מסכן. שתי המלכות שלך רבות! מה זה, אצלי לא היו דברים כאלו מאז שירה ואביב, בריב עצוב עצוב, מלא שיער וריסים.

אם אשר מתחרה מול טיגיסט באינטרנט, מה יוצא מזה? מה אדם עושה? אתה רואה, אשר, עד לכאן אתיופי מתקדם. אשר, לא. אשר, לא. אשר, אתה זוכר שאמרנו שאתה לא אתיופי מקופח? די. אדם, כמה הבאת?

מעניין מה הוא באמת עבר. מסכן. האפליקציה הזאת מתכון לצרות. אין סוסים שמדברים אנגלית. בחור מוזר והומור גרוע. אופס.

לנורי נור כן יש עלילה ראשית. למרות שהיא עוברת מלא שינויים בחיים.

מה באמת הקטע עם הצוואר? לא הבנתי, פספסתי משהו?

נורי נור כרגע שינתה את עצמה בפעם החמישית בחייה. אבל מי סופר.

אשר, למה אתה הולך לשוק האפור? אני יודע מה אתה חושב, שאתה שחור והם אפור אז זה ישתלב. זה לא. איכשהו הוא תמיד גומר ככה. תמיד.​
 
למה הם תמיד נותנים ליוני מלס לעשות את הדברים הכי מטומטמים ;-(
 
למעלה