מקיף מילאנו פרק 8 - הוידוי

Roei152

Well-known member
מנהל
|שוטר||טמבל|:ROFLMAO:
מה יהיו תוצאות המבחן הגנוב?
מי יודה באמת ויחטוף על כך? ( רמז זו ההיא מאחוות הטבלה , המסורה והטובה..)
ולמה תקרית המבחנים מולידה שיתוף פעולה מפתיע בגזרת המורים?
 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
לא הייתה אמת להודות בה בכלל!!!!!!!!!!!!!

היא חוטפת על זה שחושבים שהיא הלשינה!!!!!!!!!!! אבל היא לא!!!!!!!!!!!!!

השאלה הנכונה היא "מי תחטוף על לא עוול בכפה אבל תצא מנצחת כי יוסי ידע כמו תמיד באיזו מלכה לבחור וכשהוא ראה סמל אילומינטי על הכרית שלה הוא הבין באיזו אחווה היא באמת". קצת ארוך, אני יודע.

וזה לא מסורה וטובה, זה עוצמתית, מלאת תשוקה לעשייה וחריפה.​
 

YossihNew

Well-known member
המוזיקה באירועי הפרק הקודם מוכרת לי. גאליס אולי?

אני מאוד לחוץ. זאת מנואל. היא מפחידה. חמודה אבל מפחידה. גל!!!!!!!!!! טמבל!!!!!!!!!!!!!!!!! לא פייר!!!!!!!!!!!! אל תדאגו. שירן תוכיח לכולם אחרת. מלי נראתה לחוצה. אבל גם זיו נראית קצת מסויגת. זאת מישהי מהן. זה שפללללללללללללללל! לא, מנואל, אנא. רחמים. מי אמר שהוא טס לבד? גל?

מלי עדיין נראית יפה מאוד. זאת היא? אני עדיין חושד בזיו. יצא לה חצ'קון בעור המושלם. אני די הייתי חושש ממנואל. גם אני חושד בזיו.

רפאל, שקול מילים מול מנואל. דולצ'ה. לא גבאנה הקמצנית. הנה באה החקירה שאני מחכה לה. ומה אתה עשית בצבא, רפאל? יש לי תחושה שלא היית. אוקיי, בעצם זה אקי אבני, הבחור תמיד נחשב לחייל חתיך. ושלא נדבר על מה שעשה בחסמב"ה. אהוד ברק, יפה. למרות שלאהוד היה סטייל. חקירות שלהם זה יפה. לא, מנואל, את לא יכולה. אני רוצה שהם יחקרו… יהיה מצחיק… אבל בת אל מצחיקה, היא כאילו ילדה שנקלעה לניהול.

למלי. חצ'קון! זיו שותקת ומודה. כמו שאני ידעתי. למרות שזיו צודקת. לא, טליה הייתה מספיק מטומטמת כדי לחשוב שזה נכון. היי, לא צריך לצאת על מלי היפה רק בגלל שהיא עדיין לא יודעת מה היא תהיה. היא לא ביצ'ית.

צודקת, שירן. צודקת. תכנית מחאה… אח… איזו אישה. אפשר לעשות ממנה MEME? (האמת שעל ה"הכול היה מושלם עד עכשיו" קיבלתי מלא לייקים) שנתיים! יופי שירן! מגירות חירום זה חשוב. אבל תאמרי לי, מה יש במגירה שלך לגבי ויכוחים עם סתומים ברשת? סתום, יא תפוח רקוב! אשר למד לא להשתמש במבחנים גנובים. היי, יא תפוח רקוב! אל תאשים אותה! רועי, לך תמות כמה שנים מוקדם יותר. פלג, אתה… מי אתה בכלל? תשאלו את אביטל והיא תגיד לכם ששירן לא עשתה כלום!

נכון, אנחנו חייבים לעזור לה. מערכתיות זה יפה. אביטל, מה את אומרת? היי, אביטל, רגע אחד! עם כל הכבוד לגנים של אגם בוחבוט ולכריזמה הטבעית שלך, אני לא אספוג את זה! בואי, תגידי עכשיו מה את חושבת! לא יודעת?! לא יו… לכו גם כן!!!!!!!!!!!!!!!

חשבתי שנראה אותם בלשים. גל רון? הוא לא יודע כלום. שנית מילאנו לא תיפול. מצד שני מגיע להם אחרי בית המקדש.

אתם לא תרססו נגד שירן!

הם היו שם כל הלילה? זה היה מעניין. היי, איפה גור ועומר, אגב? ואיפה מבורך הגאון?

הגברת ריבת שלווה, מה קרה? בואי, תני לי. אני אעמוד בזה. אני עמדתי בקטילות של שירה כהנא נגד אלינור, אני עמדתי ביותר ממאה פרקים שירדו עליי שלילה לא מגנא, אני אעמוד בזה. בוגדים בטבלה. ואתה! לא משנה, לא אכפת לי ממך. נכון, מה היא מסתכלת?! עם כל הכבוד לכריזמה הטבעית של אביטל! עד שאביטל יודעת משהו אז זה משהו לא נכון. אתם מבינים למה היא תמיד אומרת שהיא לא יודעת?! שלא יהיו פדיחות כאלו! ואתה סתום. הם לא לרמתה בכלל. בכלל לא.

אני גאה בה גם בגלל הערכים שלה והאופי החזק שלה. אבל היא לא הלשינה. לא נכון! את למדת כי היו לך ערכים! לא כי את סתומה! אני מכיר אותך! אני תמיד הייתי בצד שלך! כי את עוצמתית! מלאת תשוקה לעשייה! וחריפה! בושה וחרפה של בית ספר.

לך תמות כמה שנים קודם. בושה. שירן, את השפות שלו אנחנו לא דוברים. נכון, זיו. אבל למי שגנבה את המבחן יש חצ'קון. היא לא צריכה את העוצמה שלך, זיו. היא עוצמתית בעצמה. בעצם עוצמתית זה שם התואר שלה, כמו ה"מצוינת" הזכור.

הייתי רוצה לראות חקירה באמת. בעיקר את של גל. ושל אביטל. זה היה יכול להיות ממש מעניין. והעיקר שהם הכניסו את הקטע שלה.

היא אמרה שזה גור?! איך?! מבורך מכרה את גיא וזה בסדר… רגע, איפה גור גר עכשיו? אני מכרתי את אשר. גם ככה הוא היה אשם פעם. גניבה זה מלי צריכה להודות. לא, די, אתם מעמיסים על אביטל. בושה עליכם.

אביטל? לא יודע… חבר'ה, איזה מין בריסטול זה? איפה דריה כשצריך אותה? מצוינות, ציון. כן, אתם מבינים למה רציתי חקירה?

נכון, היא לא צריכה את זה! בסדר, אתה האמנת שתמוז לא תבגוד בך.

יופי, זיו, נורא נחמד. זה פחות מתאים לך. אז מלי, תודי כבר! באמת לא יפה למלי החצ'קון. אני חש שמישהי לא תכבד את הדיל.

אבל למה בסטורי? ואם לא ראיתי?!

בסדר, כולם רואים, זאת זיו. זאת לא הסיבה הנכונה, זיו! מלשינים כי זה לא צודק מה שהם עשו!

לא יודעת. בסדר. ברור שאתם לא יודעים מה קרה לכם! הנה, בבקשה. זה מה שקורה כשאתם פוגעים במנהיגה. יום יבוא ויימאס לה לסחוב אתכם על הכתפיים! גם עם אלינור ניסו ככה. אבל אלינור הייתה פראיירית (בל אחטא במה שכתבתי) ונדפקה עם הכלים כשהבנות תקעו אותה עם החשבון במסעדה כשהן נסעו לשם באופן לא מסודר! שירן לא פראיירית! נראה אתכם מתכננים מחאה ראויה בלעדיה! יותר לא יהיה לכם את שירן כשק חבטות! זה מרד הנפילים! זה אטלס שמושך בכתפיים!

אמרתי שמלי לא תעשה את זה בסוף. סליחה, איפה רועי היה עם הערכים שלו כשהוא תקף את שירן המסכנה?! כן, רועי, בטח. הכי כן, כמובן.

מה כואV לזיו באמת? לא יודעים אפילו לכתוב.

גור, בחייך. איפה אתה גר, אגב? יופי, עכשיו המלכות של רועי בריב. הנה, יש צדק בעולם. ושימות כמה שנים קודם. זה יהיה צדק.​
 

שיר m

Well-known member
רפאל וציון קורעים |טמבל|

את קולה של סופי לא שמענו הפרק. חבל. אני חושבת שהיא מהטובים.

זיו עשתה את הדבר הנכון (להתוודות). מלי עדיין סתומה וכנראה לנצח תישאר.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
זיו יצאה מלכה !!!!! ולא אכפת לי שהיא מחורמת .. העיקר היא קיימה את החלק שלה ...

אומנם זה יוביל אותה למקום הלא טוב עם רום ברנע , אבל העיקר ש היא עומדת מאחורי המילה שלה ...

רועי פשוט דפוק .. איך זה שדממויות עם השם שלי יוצאות ככה דפוקו...
 

YossihNew

Well-known member
רועי, עם כל הכבוד, שום דבר לא השתווה להשפלה שלי כשקראו לרעה בשם המשפחה שלי...
 

YossihNew

Well-known member
אגב, חייב להגיד שזה תמיד מצחיק אותי לכתוב בתגובות "רועי טמבל", "רועי יצא אידיוט" ולחשוב עליך קורא את זה.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
חחח
באמת כתבתי לך למה אתה מקלל אותי שאמות יותר מוקדם , ומחקתי בסוף שכתבת המלכות. של רועי. בריב , והלוואי שהוא ימות יותר מוקדם במשפט אחד ..., אז לא עשית הפרדה ביני לבין הדמות , ונפגעתי ..
אגב רן ונאיה במציאות. ביחד , הפכו ללפאוור קאפל החדש של פרוגי...
 
למעלה