מקיף מילאנו פרק 2- המייקאובר

YossihNew

Well-known member
|לק|

אז איך עומר יתמודד עם התדמית המוטעית?

איזו בחירה חשובה הוא יצטרך לקחת?

האם גיא ישים לב שמבורך בת?

אה, והכי חשוב... תלבושת אחידה- כן או לא?

 

YossihNew

Well-known member
פאק, כל הפרקים באורך של שלושים דקות?! הזוי. לא פלא שזה יותר קצר מבחינת הפרקים.

לא טוב. בכלל לא טוב. גיא כועס. שירן… אין לי מושג אם היא כועסת. אביטל, את חושבת שהיא כועסת? אה, את לא יודעת. רפאל הזה מצחיק. מעניין אותי מאיפה ההשראה של הכותבים לדמות ולהתנהגות.

טוב, גם את ניב הוא לא אהב. אנחנו בבאטל? מה זה לעזאזל…? טוב, אז עומר התקבל. גם מבורך תנסה להתקבל. תכירו. גור. שיהיה לו סיפור ממש מעניין. למרות שאני לא יודע איזה גייז היוצרים של הסדרה מכירים (כן, אחד מהם גיי בעצמו) שכולם מתנהגים ככה. להט"בית של כבוד? זה כמו שטיילור חברה במועדון הכבוד של הנידה… זה עומד מה זה להסתבך, הסיפור. וגם גל רון לא כזה מבריק.

המבט של שירן… החולצה של עומר… אביטל, מה את חושבת על זה? מה דעתך בנושא? אה, לא יודעת. "עובר מגמה". זה מעניין. די, מספיק לרדת עליו. הייתם מתקלחים יחד פעם! אה… לא… לא ככה… ההפך הוא הנכון…

אני בעד שירן. גם כישרון ניהולי וגם עניין תלבושת אחידה ושוויון. מצד שלישי אני בעד מנואל לגמרי. והיועצת ערביה, זה מעניין.

תמחקי את זה, שירי גדני! תמחקי!!!!!!!!!!!!!! תמחיקי את זה!!!!!!!!!!!!! ההפך הוא הנכון, חבר'ה. נאיה קצת מוזרה בסדרה הזאת. לוקחת מושב אחורי יותר.

אני לא מקשיב לזיו! יאללה, מלחמת אזרחים על חובת התלבושת האחידה! זה יגרום לפערים שגם ככה יש! אני בצד של שירן. אה, היא עדיין רשג"דית… גם בסופשלי היא הייתה משהו כזה. מהי דמוקרטיה באמת, מנואל? אלף סיבובי בחירות? כטוב בעיניכן?! מה זה פה, שייקספיר?!

מבורך גאון. למה עוד פעם את מקשיבה למשפחה הזאת?! למה?! לא סומכים על משפחת בן שושן! מה קרה לצוק?! איפה איאן שתשפיט אותו שוב?! הספיק לנו מהעזרה המשפחתית שלך. תודה, מבורך.

כן, אבל עכשיו כשעומר הומו גיא חושב שנורי פנויה. שירי גדני תמיד הייתה ליברלית מדי.

ועכשיו תיכנס לעניין המלגה… רגע, אבא של עומר, אתם יכולים להזכיר לי… בסדר, בסדר, אני לא אעשה את זה יותר. רק אותי הצחיק התוספות של רפאל בדף (ללא לייקרה וכו')?

יופי שירן. זיו תחלק את מקיף מילאנו! אבל תשכנעי את הקולות הצפים. למשל אביטל, היא קול צף מובהק.

תתביישו לכם. בגלל זה אני אנטי דמוקרט ולא סומך על דעת הרוב! רוב האנשים טיפשים! אני לא מאמין. רק שלא יחתימו את אביטל כי זה הזוי.

מה הוא לומד בינתיים? בוא'נה, יש פה בפריים רוב של גייז.

אני לא קונה את זה שזיו תעזור למבורך רק בגלל שלחוטי המטומטם לקח שנים לגלות שהיא בחורה אז היא כאילו "בצד שלה". ברור, מבורך גאון והם טיפשים.

עכשיו הוא יהיה הידיד הגיי שלה. אתם יודעים מה זה אומר.

אני לא מאמין שהן בגדו בה. אני לא מאמין ששובל אומרת "את יודעת" בנוכחות אביטל. בגידה כפולה. ברור, שירן פאשניסטה לא קטנה. אביטל, תעני בשם שירן- היא לא יודעת. משבצות? רק דריה נראית טוב בהן. תודה לאל להסבר הנורמלי של שירן. פאק, אביטל שותקת כל הסצנה וגונבת את ההצגה.

אני מבין שהיא שוב פעם נכנעה למשפחת בן שושן. כמו שהיא סלחה לנרי. מבורך גאון אבל חוזרת למשפחה המתעללת. ורק לדעתי העדי טנא הזאת יפה ברמות?

אוקיי, גם נאיה יפה. למה בוזי/אשר אורב לה ברקע? עכשיו מבינים שמבורך בת. יופי. כולם פה עם מנעד רגשי של כפית. נאיה מטורפת כמו נטע ובר. בעצם, רק חסר נשף של נטע. נטע לא מצלמת איזה נשף בריטי או משהו? לא יכול להיות שהיא היחידה בלי נשף.

רק נורי יש לו בראש. אבל לפחות זה.

והוא הקיא עליה? רגע, אולי תפנה לאשר/בוזי אם האקסית שלך שכחה ממך! אה, היא לא שכחה ממנו. רק בוזי מסכן. או שזאת אשמתו. איזה אין שם משהו?! יש המון! הנה זה בא.

היא מנסה, אידיוט. היא מנסה. הוא לא מבין כלום, לא כולם גאון כמו מבורך. אני רק מזכיר שאני זיהיתי שהיא גאון לפניכם בעוד שאפילו רועי היה מסויג לגבי קרני!

מי שלא ראה את בת אל פאפורה מנסה לרקוד עם אקי אבני לא ראה שמחה מימיו.

מבורך לא בזבוז זמן!

גבאנה קמצנית? הנה זה מתחיל.

היא מכירה את גיא. זאת הבעיה.

זה גם וואחד שקר. שוב קרבורטורים. מבחינת רפאל מכונית זה קרבורטור ועטיפה. עצוב.

תהיה מאוד סוערת. תתביישו לכם. יא… תלבושת חופשיסטים. היי, זה לא הגיוני! ממתי הציבור חכם?! טוב, לפחות ניצחנו את כוחות הרשע. הדרך התחילה, עומר. אתה לא יכול להתחרט עכשיו. שאלוהים יעזור לנו.​
 

שיר m

Well-known member
ראיתי את הפרק בחלקים
אז אני רק אגיד שגיא באמת חמוד
ואני ממש מתבאסת עם סופי

סדרה די טובה
אבל
תסלחו לי
אני קצת מתגעגעת ללהתבגר.
 

YossihNew

Well-known member
וריקי בליך. ריקי בליך חמודה.

במציאות היא מעשנת כמו קטר. אבל חמודה בטירוף.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
סדרה עם נשמה .. היא עוברת מקטעים של צחוק מתגלגל , לקטעים רציניים..
סופי תהיי את , תהיי יותר סופי , לא מבורך שגיא מתיחס אליו בצורה גברית , תתלבשי כמו שבא לך .. גיא יבוא אליך על ארבע .
עריצות הרוב .. אצלי אגב הייתץה תלבושת אחידה , אך מותר לללבוש בגדים רגילים בסוף יב .. ככה זו הייתה חגיגה קטנה , חוץ מזה שלא לבשתי חולוצות ביהס שנשארתי יג -יד ..
.
 
למעלה