מקיף מילאנו -פרק 11- איפה נייטרו?

YossihNew

Well-known member
|מיקרופון| |נחמה|

האם גיא ונורי ישלימו?

האם מבורך ועומר ינצלו את הריב?

מה נייטרו רוצה מזיו באמת?

ולמה שירן מוקפת בדבילים שלא יודעים איך לנהל דברים כמו שצריך? היא צריכה את החבר'ה מהאחווה!

 

YossihNew

Well-known member
אני כבר הייתי בקטע הזה. מי שעוקפת אותך בחיים זאת דפי כרמון. אז תפסיק עם השטויות. מישהי ניהולית נהדרת יכולה לעזור לך. אל תסתבך עם מנואל. עמוד שדרה קצר כמו של מנואל קשה לכופף.

היא גילתה שאימא שלה ואבא של… לא, אני מפסיק, לא מגיע לכם לקבל את הבדיחה הזאת אם גנבתם אותה. רגע, אם הוא יכול למות מצדך אז תלכי לרועי! הוא גם ככה מת! לא, לא ברצינות, נאיה, בחייאת.

הוא די מטומטם. לפחות מבורך יודעת מה גיא מסתיר. שזה יפה וגם לא יפה בו זמנית. אגב, בהסכת לגייז, השאלה הראשונה של המנחה לאבנר הייתה "איפה השגת ממתק כמו יונתן ווקס?"

חזרי על ההוראות, נשמה שאת. איזו אישה. למרות שהיא חטפה עקיצה באיזה אי היום. מה את אומרת, עדן תלמד ריקוד! למה זה לא מפתיע אותי… נקווה שהיא לא תשבור רגל. מצוחצחת! נקייה! לגמרי! המון משימות קטנות ולא רציניות. פדיחות?! רפאל, פדיחות?! משירן?! אביטל אולי יכולה לעזור.

אבל למה הוא רוצה את זה מזיו? הוא תמיד היה מוזר. אבל זיו, נייטרו הוא אחד הזבלים!

אולי בסוף, קסם הקסומה, תבוא מלכת הכיתה ותגלה שהחייזרית התחזתה אליה! לא? אוקיי, אני רק הצעתי רעיון. מבולבלים זה טריקי. הוא שקרן דווקא די טוב. ממש קסום לך איתה? אל תגיד את המשחק מילים ה… כולנו אומרים את זה. זה חזק מאיתנו. איפה מבורך?

איפה תום שיעזור לך? איפה ריבת שלווה?

אנחנו מוקפים בטיפשים. הנה הדילר בא. אשר, מלחששים לך. עכשיו תן לה ביד בלי שהיא תרגיש. מי עזרה? מה עזרה? עוזרים מטומטמים! מאוד! אתה ראית את העוזרים שלהם? שוב פעם הוא משיג מישהי יפה. למה תמיד הוא? ולמה מצחיק לי במכנסיים מהצבעים ששירן שמה בטבלה שלה? אני הייתי רוצה אותה בוסית שלי אם לא הייתי מפחד מיחסי המרות כי זה ממש לא בטבלה. אמרתי לך, שירן. עדיף לעשות את זה לבד. אח, שירן. איזו אישה.

זיו, את סתם מעצבנת עכשיו. אז רק את! ואיפה גור גר? קים נותנת ביקורת שבאמת אומרים לה. גור צודק. איפה הוא גר אבל?

איפה מבורך?

אה, זה הקטע של השיחות האלה. מבורך כרגיל צודקת. ונהנית מזה. גם עומר נהנה. אבל הוא גם מעצבן. מבורך מרגישה משהו, ללא ספק. יואו, איך הוא הוריד אותה. תראו את הפרצוף של מיקה כשזה קורה.

קרב ריקודים עם זיו? לא משנה.

אני תמיד העדפתי את צ'רלי. פלג ועדן יהיו ביחד. לא, רועי עם נאיה. מבורך תנצח בקלות. רגע, הוא באמת בבון. הטמבל הזה. ושינקו שוב את הקיר עם הגרפיטי!

למי מהן, באמת? עומר ירקוד. אוקיי. מבורך כזאת מהממת. עומר, פוקוס. זה מה שקורה כשאין שירן בחיים. המשפטים של מבורך נהדרים. עומר… באמת נדפק לו משהו.

זיו הלא אחראית הזאת. איזו עזרה, מה עזרה?! הוא לא רגיל לקליפים שהוא לא ערום בהם.

אני אוהב אותך ואני קורא לך מבורך. תחשבי, את בטח תצליחי בזה, את נהדרת.

הפלג הזה מטומטם. מאוד. וממזר. הזכירו את סטס. מרתק.

למה גם בטלפון היא… עושים להם התערבות. היי, מתי עברנו לריב ביניכם? יופי, הם מתפייסים. אולי זאת השיטה לפתרון הסכסוך היהודי-ערבי. נביא באי כוח (נכתב לפני הטילים).

אתה מאוד דפוק, כולנו יודעים. סגור גזור שמור? אתה מעתיק את הסטופ כיבוי אישור? אז למה התפשטת אם אתה… לא משנה. אחד הזבלים. והיא די מבולבלת.

אביטל הייתה עושה את זה יותר טוב. שובל, זה באמת לא יפה. נעשה בעצמנו. נעשה בעצמנו. חצי?! גברת ריבת שלווה?! חצי?! יש פה תכנון על הדקה לידיעתך! לא אשמתנו שכולם פה דבילים! אוקיי, אולי זה ריקוד קצת קשה אם אביטל לא יודעת. אולי שהיא תתקשר לבת הדודה אגם…

את לא חברה של ההורים שלו, אבל מה לגבי אימא שלך? תרומת זרע עלק.

נו? יופי, אז למה כל הטרחה הזאת?! זיו?! לך, לך לבכות לרועי. אני לא הופתעתי בכלל, לא צריך להיות מופתע. פשוט להאמין באחווה. התעשייה הזאת. מכה. לא, הוא תמיד היה אחד הזבלים. אוי. שבוע הבא… בסדר, נו, כלל אצבע של מלכות: הן לא יכולות להיות מצוינות ב-100% בכל התחומים. הן תמיד יהיו מצוינות ב-99% במשהו אחד. היא לא שכחה להזמין! היא שכחה לרשום את התאריך נכון! אם אתם לא הייתם מטומטמים זה לא היה קורה!!!!!!!!!!!​
 

שיר m

Well-known member
חוץ ממבורך המלכה היה עוד משהו הפרק?
כל השאר די סתומים.
 
למה הם הפכו את פלג המלך לשוביניסט? חשבתי עשינו את זה עם גיא כבר, למה למחזר? פלג כזה מלך, הגבר של חיי, לא רוצה שיהרסו אותו

קצת עיצבן אותי איך הם דוחפים לכל אחד מושא אהבה, כאילו להישאר לבד זה פשע. אני יודעת שזאת סדרת נוער, אבל גם בסדרות נוער לא לכולם יש עלילה רומנטית או מושא אהבה מוגדר מראש. זה קצת משעמם כשיודעים עם מי כל אחד יגמור.
כאילו, עומר+נורי, גיא+מבורך, שירן+אשר, רועי+מלי, פלג+עדן... רק זיו בלי עלילה רומנטית אבל היא קצת מעצבנת אז לא אכפת לי ממנה. מעניין מה הם יעשו עם קסם.

שירן מלכה אבל הסיפור שלה קצת מעצבן, כאילו, הבנו, היא צריכה לבקש עזרה...... הלוואי שהיה טיפה יותר ניואנס.
מה עם גור?? איפה הוא גר?? למה לא מתייחסים לעובדה שההורים זרקו אותו מהבית והוא פריקינג הומלס?
קיוויתי שיגעו יותר בסיפור על רועי אבל כנראה בסוף לא יעשו עם זה כלום :-/ קצת מבאס, זה רעיון ממש טוב כל הקטע של המחלה הסופנית.
 

YossihNew

Well-known member
אני חושב שהקטע בסדרה זה להבין שלא כל פרק מקדמים את כל העלילות.

לפי התקצירים יחזרו אל כולם- לרועי ולגל רון ולשובל ולמלי...

רק במקרה של גור זה באמת מעצבן אותי שאין התייחסות...
 

Roei152

Well-known member
מנהל
לפחות. גיא בסדר בפרק הזה יחסית , עדיין טיפש , אבל לפחות הוא בסדר עם הגירושים..
קסם מקסימה ...
שירן מתמוטטת , אלינור וקסלר. לא הייתה. כזאת.. כלומר היא הייתה יעילה , אבל לא כזאת מתאבדת על משימות כמו. שירן... שחררי קצת , הם בבונים שם במוכנאות ...
 

YossihNew

Well-known member
שירן מתמוטטת , אלינור וקסלר. לא הייתה. כזאת.. כלומר היא הייתה יעילה , אבל לא כזאת מתאבדת על משימות כמו. שירן... שחררי קצת , הם בבונים שם במוכנאות ...
היא התאבדה על משימות. אל תטיף לנו באחווה. מי שמטיף לחברות אחווה ימצא את עצמו תקוע עם כלים!!!!!!!!!!!!

קסם מקסימה ...
די עם המשחק מילים הזה!!!!!!!!!!!!!!!! למה אנחנו חייבים לעשות אותו?!
 
למעלה