מקומות לינה ושינה איזור הירדן

Drazick

New member
מקומות לינה ושינה איזור הירדן

מישהו מכיר כל מיני נק' שניתן לגשת אליהם עם רכב פרטי ולישון על גדות הנהר או כל מקווה מים אחר... לאו דווקא מוסדרות, לפרוס אוהל ופשוט לישון, עדיף כאלה שאתה ממש לבד ולא מתעורר בבוקר עם כל עם ישראל... שבת שלום. תודה.
 

סאקרה

New member
יש כמה

הבעיה שהמועצה האיזורית גליל עליון קונסת בסכומים נכבדים את מי שמקים אוהל.. לכן כדאי לעבור את הירדן ולחפש פינות בצד המזרחי. למשל-ליד מיצד עטרת-. או לאורך הירדן ההררי.
 

סאקרה

New member
החלטה של המועצה האיזורית.

עקרונית זה מתיישב גם עם רשות שמורות הטבע שאוסרת לינה לגדות נחלים,אלא בחניונים מוסדרים.
 

elians

New member
איזה חוסר הגיון...

מה אכפת להם אם ישבו על גדות הנחלים... על מה משלמים כסף אז?
 
יש היגיון

כאשר חצי מעם ישראל מתרכז ביולי-אוגוסט לאורך חופי הכינרת וגדות הנחלים בצפון, התוצאות לא ממש חיוביות מבחינת ערכי הטבע ומבחינת איכות המים (שבסופו של דבר משמשים גם כמי שתייה שלנו). יש גם נקודה שעלתה באירוח בפורום במהלך השבוע: מועצות אזוריות עם כמה אלפי תושבים, נאלצות לממן תחזוקה וניקיון שוטף של אתרי טבע ונוף המושכים רבבות מטיילים, שלא ממש דואגים לשמור על הניקיון בשטח. מבחינה זו, יש היגיון באיסור לינה במקומות לא מוסדרים, וניתוב המטיילים לאתרים בתשלום (כמו חורשת טל ופארק שניר, ולהבדיל כל חדרי האירוח הכפרי ביישובי הסביבה).
 

Drazick

New member
תוכל לתת מקומות מדוייקים

עם הכוונה איך להגיע... לא עם נ.צ. אלא ע"פ כבישים וכו'... תודה.
 

סאקרה

New member
בבקשה:

1. צמת מחניים
כביש 91 לגשר בנות יעקב. לפניהגשר דרך עפר שיורדת דרומה. בפניה הראשונה שמאלה-להכנס ולהגיע ל"אגם" קטן שנוצר עי המפעל ההידרואלקטרי של קבוץ כפר הנשיא. אפשר להתרחץ. אפשר לחנות. 2.כנ"ל אבל בכביש 91 לפנות צפונה לכביש 918. להגיע לגשר בפקק (גשר ש"ן) ולהכנס ימינה לדרך עפר. להתקדם עד שנתקעים ולחנות.
 

Drazick

New member
תודה תודה... אולי עוד?

אולי יש גם מקומות על הנחלים? בניאס, חצבני הירדן... אבל שלא דורשים 4X4. תודה.
 
למעלה