מקומות ומשחקים מומלצים

nestea1

New member
מקומות ומשחקים מומלצים

משחקים- Fashion Fever- http://www.neopets.com/games/play.phtml?game_id=805 פה אתם לא צריכים לעשות כלום! כל משחק תקבלו 300 NP עוד משחקים- http://www.neopets.com/pirates/buriedtreasure/index.phtml עולה 200 NP אפשר לשחק כל 6 שעות http://www.neopets.com/halloween/strtest/index.phtml עולה 100 NP אפשר לשחק כל 6 שעות http://www.neopets.com/desert/fruitmachine.phtml בחינם. אם יוצאים לכם 3 תמונות אותו דבר תקבלו פרסים טובים. אפשר לבקר פעם ביום http://www.neopets.com/island/tombola.phtml בחינם. יוצא לכם כרטיס, מספר שמסתיים ב0, 2 או 5 הוא כרטיס מנצח. אפשר לבקר פעם ביום http://www.neopets.com/medieval/grumpyking.phtml אפשר לספר למלך בדיחה ואם היא מצחיקה תקבלו פרס. http://www.neopets.com/winter/kiosk.phtml אפשר לקנות כרטיס גירוד ב600 NP ואולי תזכו בפרסים. ניתן לשחק פעם בשש שעות http://www.neopets.com/halloween/scratch.phtml אפשר לקנות כרטיס גירוד 1200 NP ואולי תזכו בפרסים. ניתן לשחק פעם בשעתיים http://neopets.com/medieval/turmaculus.phtml אפשר לבקר כמ פעמים שאתם רוצים ולתת לחיית-חיית מחמד (החיה של החיה שלכם) לנסות להעיר אותו. תקבלו פרסים אם תצליחו להעיר אותו, אם הערתם אותו אתם לא יכולים לנסות שוב להעיר אותו באותו יום. גלגלים- שאפשר לסובב כל 24 שעות- http://www.neopets.com/medieval/knowledge.phtml עולה 500 NP http://www.neopets.com/prehistoric/monotony/monotony.phtml עולה 100 NP מסתובב בין חצי שעה-שעה ונותן דברים טובים כל שעתיים- http://www.neopets.com/faerieland/wheel.phtml עולה 150 NP http://www.neopets.com/halloween/wheel/index.phtml עולה 100 NP ורוב הפרסים הם דברים רעים כל 40 דקות- http://www.neopets.com/prehistoric/mediocrity.phtml עולה 50 NP מקומות שמומלץ לבקר בהם- http://www.neopets.com/desert/shrine.phtml ניתן להשיג בו סטאטים, קודסטונים, אוכל שרוף או כלום. http://www.neopets.com/jelly/jelly.phtml אפשר לבקר בו פעם ביום ולקחת ג'לי. http://www.neopets.com/prehistoric/omelette.phtml?rand=25038 אפשר לבקר בו פעם ביום ולקחת חביתה. http://www.neopets.com/faerieland/springs.phtml אפשר לבקר פעם בחצי שעה ולזכות כאן בריפוי של כוח, ריפוי למחלות ואפילו שיקויים http://www.neopets.com/island/mystichut.phtml כל יום הנבואה תשתנה, ואפ תצא לכם נבואה עם המילה Island mystic תקבלו פרס http://www.neopets.com/winter/snowager.phtml אם המפלצת ישנה תוכלו לקחת חפץ.
 

THE ILLEGAL ONE

New member
עוד כמה קישורים שווים

כשיש חג אצל הנוצרים תבקרו כל יום ותקבלו כסף ומתנות http://www.neopets.com/winter/adventcalendar.phtml פעם בחודש תקבלו אוכל חינם http://www.neopets.com/freebies/index.phtml מדי פעם תבדקו אולי יש משהו שווה..חפצים בחינם(לרוב סתם שיט) http://www.neopets.com/thriftshoppe/index.phtml כולנו אוהבים פישי (לא!) פעם ביום http://www.neopets.com/water/fishing.phtml? לא יודעת מה לכתוב על זה..קנה חפץ ואולי יצא לך משהו שווה... http://www.neopets.com/winter/shopofmystery.phtml
והכי חשוב..גלגל כסף כזה..כל 7 שעות..בחינם ואפשר לקבל רק כסף http://neopets.com/games/play.phtml?game_id=807
 

Almighty Efraty

New member
../images/Emo215.gif../images/Emo183.gifתודה רבה!+שאלה

איך בTets your strength אפשר להגיע לרמה הגבוהה? ואיך גורמים לפטפט להעיר את המפלצת?
 

Grey Faerie

New member
הראשון רנדומלי, השני ער בשעה אחת מסוימת ביום

בד"כ בפורומים שם (של האוואטרים/משחקים) יודיעו
 
בכיף=]

אני מאי, דרך אגב (ויכולה לספר בגאווה שיש לי שני פילים נדירים ששכחתי איך קוראים להם אבל אני לא מצליחה להיכנס ליוזר כי סתם חירבשתי את התאריך...)
 
למעלה