מקום לאירוע

miri231

New member
מקום לאירוע

האם מישהי מכירה גן אירועים כולשהו שמוכן לקיים אירוע ל200 איש ביום חמישי בערב בספטמבר? לכל מקום יש מינימום מטורף של 400-500 איש . מאיפה אתם מכירים כל כך הרבה אנשים? אני בלחץ!!!!!!!!!!!!!
 
2 מקומות

"וילה סוקה" במושב בני ציון (מעט צפונית לרעננה על הכביש הישן) "הבית הגדול" בביתן אהרון (מחלף חבצלת) - נראה לי ש-200 איש זה המקסימום שנכנס בו אבל שווה לנסות, מקום מדליק לאירועים אינטימיים.
 
../images/Emo45.gifהבית הגדול

מומלץ בחום.. וגם: חגיגה בכפר (כפר הס)- גורמה אמיתי. כל השאר (גני רשפון ושות')- שאני מאוד אוהבת, לא יסכימו לתת את חמישי בספט' על כ"כ מעט מוזמנים, כי בקיץ האירועים הם בגן, ולא במבנים הסגורים והקטנים יותר. עוד מקום שנזכרתי בו- פריים כחול. יכול להיות שיסכימו.. מה שכן, תוודאי שאכן אין לך יותר מוזמנים, כי סביב ה- 200 זו בד"כ התכולה המקסימלית של מקומות קטנים- אצלנו, למשל, היו 250 מוזמנים במקור, לא הסכמנו להתחייב של יותר מ-220, ובסוף היו 280, אז אני שמחה שלא לקחנו מקום קטן, כמו שתכננו בהתחלה.. ממליצה לשלם אולי קצת יותר על מקום יותר גדול, אבל ליהות בטוחים [כמו שאנחנו שילמנו קצת יותר על מקום שהחלק המקורה שלו גדול מאוד, למקרה של קור/גשם- מה שהתברר כהוצאה משתלמת לטובת השקט הנפשי!!]
 

מאיהערן

New member
יום חמישי - בעייתי

במחינת מקום - יש מקומות שיש להם מינימום של 300 אבל אפשר להתפשר איתם ולהוריד להם את המינימום. מה שכן, יום חמישי לא יתנו לכם (גם לנו יש כ- 200 איש וכולם עיקמו את הפרצוף, אפילו שזה באפריל, בחורף וכבר הרוב סגור להם ונשארו להם חורים.. ממש לא מובן כל הקטע..) אבל הבנתי שלא חייבים יום חמישי בשביל לשמוח ולרקוד עד הבוקר. מקומות במרכז שסקרתי (דרך האינטרנט.. בינתיים היינו רק בבית הלורדים): בית הלורדים, הגן הקסום, הגן הירוק, שמיים כחולים, גני רישפון, תפוז, הגן השקוף, לילות קסומים. לא נראים מקומות גדולים במיוחד, בעיקר לא באולמות שלהם. שווה לנסות.
 

ענת 79

New member
../images/Emo45.gif לא צריך יום חמישי

אתמול בערב היינו בחתונה שמחה עד השמיים. אנחנו עזבנו ב-1, הם המשיכו עדיין לרקוד... תלוי ב-DJ, באלכוהול ובכמות הצעירים.
 
ארקה בת"א

מומלץ. וגם לא מתרגשים מאירועים קטנים. את יכולה לראות גם תמונות מהשרשור שלי למעלה
 

KB4

New member
עדן על המים

אולי יש מינימום אני לא יודעת אך המקום מתאים 200-300 איש
 

אש28

New member
אצטרובל

התחתנו שם ביום חמישי עם 250 איש. לא היתה שום בעיה עם זה, והחתונה היתה מדהימה
 
למעלה