מקום התאונה בלוד

מצב
הנושא נעול.

omer landau

New member
שאלה??

מקום התאונה בלוד
שאלה??
מאיפה התמונה צולמה? מכביש אשר חוצה את המסילה או שהכביש הוא מה שרואים בהמשך-יש מחסום? כי זה באמת מאוד מסוכן להעביר כביש אשר חוצה כל כך הרבה מסילות אפשר לחסום כביש זה ולבנות אותו במקום בו המסילה היא רק כפולה ולשים מחסום כמו שצריך ובנוסף לבנות גשר או מעבר מסודר להולכי רגל
 
התמונה צולמה, כנראה, מתוך התחנה

שאלה??
מאיפה התמונה צולמה? מכביש אשר חוצה את המסילה או שהכביש הוא מה שרואים בהמשך-יש מחסום? כי זה באמת מאוד מסוכן להעביר כביש אשר חוצה כל כך הרבה מסילות אפשר לחסום כביש זה ולבנות אותו במקום בו המסילה היא רק כפולה ולשים מחסום כמו שצריך ובנוסף לבנות גשר או מעבר מסודר להולכי רגל
התמונה צולמה, כנראה, מתוך התחנה
מבט מדרום לצפון. כאחד שנסע המון פעמים מאזור ת"א לאשדוד (לעבודה) ולפעמים גם ת"א-ב"ש, ובשני המקרים הרכבת עוברת דרך לוד, הרי שתחנת לוד היא ענקית ! יש בה 4 רציפים (התחנה היחידה מחוץ לת"א וחוף הכרמל שיש לה 4 רציפים) וכן יש מוסך גדול בצד אחד ובצד השני תחנה של רכבות משא. יוצא שיש בתחנה משהו כמו 40 מסילות (!!!) ובאזור של המחסום של הכביש, יש כ-6 עד 7 מסילות "בלבד". לכן זה המקום היחידי בו מתאפשר המעבר של המכוניות. הערה חשובה, לכל היותר, אבל ממש לעולם לכל היותר, לא נעות יותר משתי רכבות בו זמנית לשני הכוונים במקום זה. בדיוק כפי שקורא במפגש כביש-מסילה ליד כפר-ויתקין, בכניסה לחדרה, בכביש 4 ליד מעגן-מיכאל, בכביש 57 בין נתניה לאבן-יהודה ובעוד מס' מפגשי כביש מסילה. לכן הסכנה שם זהה לכל שאר המקומות שהזכרתי ולא יותר גדולה.
 

omer landau

New member
יש מחסום מסודר??

התמונה צולמה, כנראה, מתוך התחנה
מבט מדרום לצפון. כאחד שנסע המון פעמים מאזור ת"א לאשדוד (לעבודה) ולפעמים גם ת"א-ב"ש, ובשני המקרים הרכבת עוברת דרך לוד, הרי שתחנת לוד היא ענקית ! יש בה 4 רציפים (התחנה היחידה מחוץ לת"א וחוף הכרמל שיש לה 4 רציפים) וכן יש מוסך גדול בצד אחד ובצד השני תחנה של רכבות משא. יוצא שיש בתחנה משהו כמו 40 מסילות (!!!) ובאזור של המחסום של הכביש, יש כ-6 עד 7 מסילות "בלבד". לכן זה המקום היחידי בו מתאפשר המעבר של המכוניות. הערה חשובה, לכל היותר, אבל ממש לעולם לכל היותר, לא נעות יותר משתי רכבות בו זמנית לשני הכוונים במקום זה. בדיוק כפי שקורא במפגש כביש-מסילה ליד כפר-ויתקין, בכניסה לחדרה, בכביש 4 ליד מעגן-מיכאל, בכביש 57 בין נתניה לאבן-יהודה ובעוד מס' מפגשי כביש מסילה. לכן הסכנה שם זהה לכל שאר המקומות שהזכרתי ולא יותר גדולה.
יש מחסום מסודר??
אבל עדיין אם יש מחסום אז המרחק בינו לקצה השני של מפגש כביש מסילה הוא ממש גדול ובזמן שמכונית חוצה את המסילות המחסום יכול לרדת אני לא יודע אם זה מעשי בארץ אבל יש אפשרות במפגשי כביש מסילה לבנות מעין רמפה וכאשר עוברת רכבת הכביש עולה קצת ולמכוניות אין אפשרות לעבור בכלל ראיתי את זה בכמה אתרים
 

נוסע99

New member
הסכנה גדולה יותר, ובהרבה,

התמונה צולמה, כנראה, מתוך התחנה
מבט מדרום לצפון. כאחד שנסע המון פעמים מאזור ת"א לאשדוד (לעבודה) ולפעמים גם ת"א-ב"ש, ובשני המקרים הרכבת עוברת דרך לוד, הרי שתחנת לוד היא ענקית ! יש בה 4 רציפים (התחנה היחידה מחוץ לת"א וחוף הכרמל שיש לה 4 רציפים) וכן יש מוסך גדול בצד אחד ובצד השני תחנה של רכבות משא. יוצא שיש בתחנה משהו כמו 40 מסילות (!!!) ובאזור של המחסום של הכביש, יש כ-6 עד 7 מסילות "בלבד". לכן זה המקום היחידי בו מתאפשר המעבר של המכוניות. הערה חשובה, לכל היותר, אבל ממש לעולם לכל היותר, לא נעות יותר משתי רכבות בו זמנית לשני הכוונים במקום זה. בדיוק כפי שקורא במפגש כביש-מסילה ליד כפר-ויתקין, בכניסה לחדרה, בכביש 4 ליד מעגן-מיכאל, בכביש 57 בין נתניה לאבן-יהודה ובעוד מס' מפגשי כביש מסילה. לכן הסכנה שם זהה לכל שאר המקומות שהזכרתי ולא יותר גדולה.
הסכנה גדולה יותר, ובהרבה,
כי בכל המקומות שציינת אין שכונת מגורים עם ילדים ונוער. ריבוי המסילות והקרבה למוסכים רכבתיים הוא גם גורם - שכן אף פעם אינך יכול לדעת מאיפה תבוא הרכבת הבאה, או כל רכב מסילתי אחר. אז הרכבת לא אשמה. הידד. אשמים תושבי השכונה. אז מה עושים? אגב התכוונת לכביש 553 (אבן יהודה) ולא לכביש 57 שהוא פרשה בפני עצמה (הפך להיות לכביש רוחב של "חוצה ישראל" עם שני קילומטרים בתוך העיירה כפר יונה).
 

luckydude

Active member
מה עושים

הסכנה גדולה יותר, ובהרבה,
כי בכל המקומות שציינת אין שכונת מגורים עם ילדים ונוער. ריבוי המסילות והקרבה למוסכים רכבתיים הוא גם גורם - שכן אף פעם אינך יכול לדעת מאיפה תבוא הרכבת הבאה, או כל רכב מסילתי אחר. אז הרכבת לא אשמה. הידד. אשמים תושבי השכונה. אז מה עושים? אגב התכוונת לכביש 553 (אבן יהודה) ולא לכביש 57 שהוא פרשה בפני עצמה (הפך להיות לכביש רוחב של "חוצה ישראל" עם שני קילומטרים בתוך העיירה כפר יונה).
מה עושים
במקום שיש בו כ"כ הרבה מסילות ותנועת רכבות ערה חייבים לבנות שם גשר! אי עשיית דבר זה בנסיבות האלו זו הפקרות לשמה.
 

tzvika pick

New member
לא בטוח שגשר יעזור שם...

מה עושים
במקום שיש בו כ"כ הרבה מסילות ותנועת רכבות ערה חייבים לבנות שם גשר! אי עשיית דבר זה בנסיבות האלו זו הפקרות לשמה.
לא בטוח שגשר יעזור שם...
מי שמתעלם מהמחסום המורד, וחוצה את המסילה - לא יעלה על הגשר ויאריך את דרכו, אלא יקצר דרך המסילה.
 
התמונה צולמה מתוך חלון קדמי של קטר

התמונה צולמה, כנראה, מתוך התחנה
מבט מדרום לצפון. כאחד שנסע המון פעמים מאזור ת"א לאשדוד (לעבודה) ולפעמים גם ת"א-ב"ש, ובשני המקרים הרכבת עוברת דרך לוד, הרי שתחנת לוד היא ענקית ! יש בה 4 רציפים (התחנה היחידה מחוץ לת"א וחוף הכרמל שיש לה 4 רציפים) וכן יש מוסך גדול בצד אחד ובצד השני תחנה של רכבות משא. יוצא שיש בתחנה משהו כמו 40 מסילות (!!!) ובאזור של המחסום של הכביש, יש כ-6 עד 7 מסילות "בלבד". לכן זה המקום היחידי בו מתאפשר המעבר של המכוניות. הערה חשובה, לכל היותר, אבל ממש לעולם לכל היותר, לא נעות יותר משתי רכבות בו זמנית לשני הכוונים במקום זה. בדיוק כפי שקורא במפגש כביש-מסילה ליד כפר-ויתקין, בכניסה לחדרה, בכביש 4 ליד מעגן-מיכאל, בכביש 57 בין נתניה לאבן-יהודה ובעוד מס' מפגשי כביש מסילה. לכן הסכנה שם זהה לכל שאר המקומות שהזכרתי ולא יותר גדולה.
התמונה צולמה מתוך חלון קדמי של קטר
ואם תביטו היטב בצילום תראו שזה כך. הקטר הגיע ממול לקטר הנראה בצילום.
 

נוסע99

New member
ואפשר לעיין גם

תודה רבה! עכשיו שפטו בעצמכם
אם לא מדובר כאן במלכודת מווח!! (למרות המחסום). מי היה מוכן לגור עם ילדים במקום כזה?
ואפשר לעיין גם
כאן, בתמונה המרהיבה שפורסמה באפריל ב"חדשות הרכבת" כדי לקבל את ההקשר הרחב.
 

טוארג

New member
ניצול שרשור... ראיתי בקליפ "אישקש"

למה צריכה רכבת ישראל כ"כ הרבה
מסילות בלוד?
ניצול שרשור... ראיתי בקליפ "אישקש"
של מוניקה סקס, את האוטובוס 2211 של דן (צבוע בצבעי יונייטד.) מאחר והאוטובוס שנראה שם הוא במצב מפורק, לא הצלחתי לזהות איזה דגם... מישהו יודע משהו על האוטובוס הזה?
 
דווקא ראה לי שזה 2233

ניצול שרשור... ראיתי בקליפ "אישקש"
של מוניקה סקס, את האוטובוס 2211 של דן (צבוע בצבעי יונייטד.) מאחר והאוטובוס שנראה שם הוא במצב מפורק, לא הצלחתי לזהות איזה דגם... מישהו יודע משהו על האוטובוס הזה?
דווקא ראה לי שזה 2233
לשעבר של חניון אזור. מדובר ב- M.A.N SU 240 עם מרכב גרמני מקורי. הקליפ צולם באחד ממגרשי הגרוטאות על כביש 44.
 
מה ז'תמורת ?

למה צריכה רכבת ישראל כ"כ הרבה
מסילות בלוד?
מה ז'תמורת ?
היא צריכה. א. לא היא בנתה התחנה. הבריטים בנו אותה ככזאת מרכזית. ב. יש שם גם מוסך לקרונועים ולרכבות דו-קומתיות (רק למוסך יש כ-10 מסילות) ג. יפית. ד. יש גם בצד המזרחי של התחנה תחנה של רכבות משא, כך שיש עוד כ-10 מסילות או יותר). ה. יש פיצול בלוד לארבע רוחות השמיים. הרכבות הבאות מצפון מערב, כלומר מת"א דרך כפר-חבד; הרכבות הבאות מצפון ממש, ראש-העין דרך תעשיה אוירית שליד נתב"ג; הרכבות שבאות מדרום מזרח, מבאר-שבע ומירושלים ועוברות דרך רמלה; והרכות הבאות מדרום מערב, מרחובות ואשדוד דרך תחנת באר-יעקב. כדי לבנות צומת מורכבת ומסובכת של ארבעה כיוונים של ממש חייבים הרבה מסילות ומסילות הסטה. ו. כדי שיהיה לך מה לשאול.
 

נוסע99

New member
גם את שכונת הרכבת בנו הבריטים

מה ז'תמורת ?
היא צריכה. א. לא היא בנתה התחנה. הבריטים בנו אותה ככזאת מרכזית. ב. יש שם גם מוסך לקרונועים ולרכבות דו-קומתיות (רק למוסך יש כ-10 מסילות) ג. יפית. ד. יש גם בצד המזרחי של התחנה תחנה של רכבות משא, כך שיש עוד כ-10 מסילות או יותר). ה. יש פיצול בלוד לארבע רוחות השמיים. הרכבות הבאות מצפון מערב, כלומר מת"א דרך כפר-חבד; הרכבות הבאות מצפון ממש, ראש-העין דרך תעשיה אוירית שליד נתב"ג; הרכבות שבאות מדרום מזרח, מבאר-שבע ומירושלים ועוברות דרך רמלה; והרכות הבאות מדרום מערב, מרחובות ואשדוד דרך תחנת באר-יעקב. כדי לבנות צומת מורכבת ומסובכת של ארבעה כיוונים של ממש חייבים הרבה מסילות ומסילות הסטה. ו. כדי שיהיה לך מה לשאול.
גם את שכונת הרכבת בנו הבריטים
עבור פועלי הרכבת ואלה נותרו לאחר 48 הגרעין הקשה של הערבים אשר לא עזבו או גורשו מלוד (מחק את המיותר ע"פ נטיתך הציונית או הפוסט ציונית)
 
מה הקטע שלך עם הפוסט ציונות ?!?

גם את שכונת הרכבת בנו הבריטים
עבור פועלי הרכבת ואלה נותרו לאחר 48 הגרעין הקשה של הערבים אשר לא עזבו או גורשו מלוד (מחק את המיותר ע"פ נטיתך הציונית או הפוסט ציונית)
מה הקטע שלך עם הפוסט ציונות ?!?
זה לא פורום רוטר או פראש וגם לא פורום פוליטיקה בתפוז. אם יש לך בעיה עם גרוש הערבים בתש"ח, אני מציע לך לפנות לועד הפועל של ההסתדרות הכללית של העובדים העבריים בארץ ישראל. (זה, אגב, היה השם של ההסתדרות עד לפני שנים אחדות).
 

omer landau

New member
תחנת לוד??!!

מקום התאונה בלוד
תחנת לוד??!!
אני מעולם לא הייתי בתוך מבנה תחנת הרכבת בלוד בתצלום אוויר שבאתר חדשות הרכבת רואים 2 רציפים בין ים המסילות ועל אחד מהם מבנה האם זהו מבנה התחנה היחיד לנוסעים? או שיש מעבר תת קרקעי שמוביל אל מבנה זה ? וגם אל הרציף השנ
 
יש שני איים, כלומר, 4 רציפים

תחנת לוד??!!
אני מעולם לא הייתי בתוך מבנה תחנת הרכבת בלוד בתצלום אוויר שבאתר חדשות הרכבת רואים 2 רציפים בין ים המסילות ועל אחד מהם מבנה האם זהו מבנה התחנה היחיד לנוסעים? או שיש מעבר תת קרקעי שמוביל אל מבנה זה ? וגם אל הרציף השנ
יש שני איים, כלומר, 4 רציפים
וכמובן שיש מעבר תת קרקעי בין האיים, עוד מזמן המנדט הבריטי. המעבר הזה שופץ וכיום יש בנוסף גם גשר עילי בין האיים וכן מעלית בכל צד של הגשר. בתחנה זו צולם הסרט "אלכס חולה אהבה" וכן מספר קליפים של להיטי פופ ורוק ישראלים. בין היתר דנה ברגר צלמה מס' קליפים שם. כן, יש רק מבנה תחנה אחד לנוסעים והוא ממוקם על רציפים 1;2 (כלומר על האי המזרחי).
 

feedback

New member
אפרופו קליפים...

יש שני איים, כלומר, 4 רציפים
וכמובן שיש מעבר תת קרקעי בין האיים, עוד מזמן המנדט הבריטי. המעבר הזה שופץ וכיום יש בנוסף גם גשר עילי בין האיים וכן מעלית בכל צד של הגשר. בתחנה זו צולם הסרט "אלכס חולה אהבה" וכן מספר קליפים של להיטי פופ ורוק ישראלים. בין היתר דנה ברגר צלמה מס' קליפים שם. כן, יש רק מבנה תחנה אחד לנוסעים והוא ממוקם על רציפים 1;2 (כלומר על האי המזרחי).
אפרופו קליפים...
הקליפ לשיר "אפר ואבק" של יהודה פוליקר צולם בתחנת רמלה הישנה, אבל אני ממש לא בטוח בזה. יש כמה קליפים לשירים ישראלים שצולמו בתחנות רכבת. ניתן לראות מידי פעם בערוץ 24: היהודים - זה הזמן שלך (צולם בתחנת רכבת נטושה כלשהי) רוקפור - הכעס (אין לי מושג איפה) אבטיפוס - אשה אשה (צולם על הרציף המזרחי בתחנת ת"א מרכז ובעוד מקומות) שלום גד - בסוף המדבר (כל הקליפ מצולם בתוך אחד הקרונות הישנים של רכבת ישראל, לפני השיפוץ שנעשה בהם בשנות ה90).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה