שאלה??מקום התאונה בלוד
התמונה צולמה, כנראה, מתוך התחנהשאלה??
מאיפה התמונה צולמה? מכביש אשר חוצה את המסילה או שהכביש הוא מה שרואים בהמשך-יש מחסום? כי זה באמת מאוד מסוכן להעביר כביש אשר חוצה כל כך הרבה מסילות אפשר לחסום כביש זה ולבנות אותו במקום בו המסילה היא רק כפולה ולשים מחסום כמו שצריך ובנוסף לבנות גשר או מעבר מסודר להולכי רגל
יש מחסום מסודר??התמונה צולמה, כנראה, מתוך התחנה
מבט מדרום לצפון. כאחד שנסע המון פעמים מאזור ת"א לאשדוד (לעבודה) ולפעמים גם ת"א-ב"ש, ובשני המקרים הרכבת עוברת דרך לוד, הרי שתחנת לוד היא ענקית ! יש בה 4 רציפים (התחנה היחידה מחוץ לת"א וחוף הכרמל שיש לה 4 רציפים) וכן יש מוסך גדול בצד אחד ובצד השני תחנה של רכבות משא. יוצא שיש בתחנה משהו כמו 40 מסילות (!!!) ובאזור של המחסום של הכביש, יש כ-6 עד 7 מסילות "בלבד". לכן זה המקום היחידי בו מתאפשר המעבר של המכוניות. הערה חשובה, לכל היותר, אבל ממש לעולם לכל היותר, לא נעות יותר משתי רכבות בו זמנית לשני הכוונים במקום זה. בדיוק כפי שקורא במפגש כביש-מסילה ליד כפר-ויתקין, בכניסה לחדרה, בכביש 4 ליד מעגן-מיכאל, בכביש 57 בין נתניה לאבן-יהודה ובעוד מס' מפגשי כביש מסילה. לכן הסכנה שם זהה לכל שאר המקומות שהזכרתי ולא יותר גדולה.
הסכנה גדולה יותר, ובהרבה,התמונה צולמה, כנראה, מתוך התחנה
מבט מדרום לצפון. כאחד שנסע המון פעמים מאזור ת"א לאשדוד (לעבודה) ולפעמים גם ת"א-ב"ש, ובשני המקרים הרכבת עוברת דרך לוד, הרי שתחנת לוד היא ענקית ! יש בה 4 רציפים (התחנה היחידה מחוץ לת"א וחוף הכרמל שיש לה 4 רציפים) וכן יש מוסך גדול בצד אחד ובצד השני תחנה של רכבות משא. יוצא שיש בתחנה משהו כמו 40 מסילות (!!!) ובאזור של המחסום של הכביש, יש כ-6 עד 7 מסילות "בלבד". לכן זה המקום היחידי בו מתאפשר המעבר של המכוניות. הערה חשובה, לכל היותר, אבל ממש לעולם לכל היותר, לא נעות יותר משתי רכבות בו זמנית לשני הכוונים במקום זה. בדיוק כפי שקורא במפגש כביש-מסילה ליד כפר-ויתקין, בכניסה לחדרה, בכביש 4 ליד מעגן-מיכאל, בכביש 57 בין נתניה לאבן-יהודה ובעוד מס' מפגשי כביש מסילה. לכן הסכנה שם זהה לכל שאר המקומות שהזכרתי ולא יותר גדולה.
מה עושיםהסכנה גדולה יותר, ובהרבה,
כי בכל המקומות שציינת אין שכונת מגורים עם ילדים ונוער. ריבוי המסילות והקרבה למוסכים רכבתיים הוא גם גורם - שכן אף פעם אינך יכול לדעת מאיפה תבוא הרכבת הבאה, או כל רכב מסילתי אחר. אז הרכבת לא אשמה. הידד. אשמים תושבי השכונה. אז מה עושים? אגב התכוונת לכביש 553 (אבן יהודה) ולא לכביש 57 שהוא פרשה בפני עצמה (הפך להיות לכביש רוחב של "חוצה ישראל" עם שני קילומטרים בתוך העיירה כפר יונה).
לא בטוח שגשר יעזור שם...מה עושים
במקום שיש בו כ"כ הרבה מסילות ותנועת רכבות ערה חייבים לבנות שם גשר! אי עשיית דבר זה בנסיבות האלו זו הפקרות לשמה.
התמונה צולמה מתוך חלון קדמי של קטרהתמונה צולמה, כנראה, מתוך התחנה
מבט מדרום לצפון. כאחד שנסע המון פעמים מאזור ת"א לאשדוד (לעבודה) ולפעמים גם ת"א-ב"ש, ובשני המקרים הרכבת עוברת דרך לוד, הרי שתחנת לוד היא ענקית ! יש בה 4 רציפים (התחנה היחידה מחוץ לת"א וחוף הכרמל שיש לה 4 רציפים) וכן יש מוסך גדול בצד אחד ובצד השני תחנה של רכבות משא. יוצא שיש בתחנה משהו כמו 40 מסילות (!!!) ובאזור של המחסום של הכביש, יש כ-6 עד 7 מסילות "בלבד". לכן זה המקום היחידי בו מתאפשר המעבר של המכוניות. הערה חשובה, לכל היותר, אבל ממש לעולם לכל היותר, לא נעות יותר משתי רכבות בו זמנית לשני הכוונים במקום זה. בדיוק כפי שקורא במפגש כביש-מסילה ליד כפר-ויתקין, בכניסה לחדרה, בכביש 4 ליד מעגן-מיכאל, בכביש 57 בין נתניה לאבן-יהודה ובעוד מס' מפגשי כביש מסילה. לכן הסכנה שם זהה לכל שאר המקומות שהזכרתי ולא יותר גדולה.
תודה רבה! עכשיו שפטו בעצמכםמקום התאונה בלוד
ואפשר לעיין גםתודה רבה! עכשיו שפטו בעצמכם
אם לא מדובר כאן במלכודת מווח!! (למרות המחסום). מי היה מוכן לגור עם ילדים במקום כזה?
למה צריכה רכבת ישראל כ"כ הרבהואפשר לעיין גם
כאן, בתמונה המרהיבה שפורסמה באפריל ב"חדשות הרכבת" כדי לקבל את ההקשר הרחב.
ניצול שרשור... ראיתי בקליפ "אישקש"למה צריכה רכבת ישראל כ"כ הרבה
מסילות בלוד?
דווקא ראה לי שזה 2233ניצול שרשור... ראיתי בקליפ "אישקש"
של מוניקה סקס, את האוטובוס 2211 של דן (צבוע בצבעי יונייטד.) מאחר והאוטובוס שנראה שם הוא במצב מפורק, לא הצלחתי לזהות איזה דגם... מישהו יודע משהו על האוטובוס הזה?
מה ז'תמורת ?למה צריכה רכבת ישראל כ"כ הרבה
מסילות בלוד?
גם את שכונת הרכבת בנו הבריטיםמה ז'תמורת ?
היא צריכה. א. לא היא בנתה התחנה. הבריטים בנו אותה ככזאת מרכזית. ב. יש שם גם מוסך לקרונועים ולרכבות דו-קומתיות (רק למוסך יש כ-10 מסילות) ג. יפית. ד. יש גם בצד המזרחי של התחנה תחנה של רכבות משא, כך שיש עוד כ-10 מסילות או יותר). ה. יש פיצול בלוד לארבע רוחות השמיים. הרכבות הבאות מצפון מערב, כלומר מת"א דרך כפר-חבד; הרכבות הבאות מצפון ממש, ראש-העין דרך תעשיה אוירית שליד נתב"ג; הרכבות שבאות מדרום מזרח, מבאר-שבע ומירושלים ועוברות דרך רמלה; והרכות הבאות מדרום מערב, מרחובות ואשדוד דרך תחנת באר-יעקב. כדי לבנות צומת מורכבת ומסובכת של ארבעה כיוונים של ממש חייבים הרבה מסילות ומסילות הסטה. ו. כדי שיהיה לך מה לשאול.
מה הקטע שלך עם הפוסט ציונות ?!?גם את שכונת הרכבת בנו הבריטים
עבור פועלי הרכבת ואלה נותרו לאחר 48 הגרעין הקשה של הערבים אשר לא עזבו או גורשו מלוד (מחק את המיותר ע"פ נטיתך הציונית או הפוסט ציונית)
תחנת לוד??!!מקום התאונה בלוד
יש שני איים, כלומר, 4 רציפיםתחנת לוד??!!
אני מעולם לא הייתי בתוך מבנה תחנת הרכבת בלוד בתצלום אוויר שבאתר חדשות הרכבת רואים 2 רציפים בין ים המסילות ועל אחד מהם מבנה האם זהו מבנה התחנה היחיד לנוסעים? או שיש מעבר תת קרקעי שמוביל אל מבנה זה ? וגם אל הרציף השנ
אפרופו קליפים...יש שני איים, כלומר, 4 רציפים
וכמובן שיש מעבר תת קרקעי בין האיים, עוד מזמן המנדט הבריטי. המעבר הזה שופץ וכיום יש בנוסף גם גשר עילי בין האיים וכן מעלית בכל צד של הגשר. בתחנה זו צולם הסרט "אלכס חולה אהבה" וכן מספר קליפים של להיטי פופ ורוק ישראלים. בין היתר דנה ברגר צלמה מס' קליפים שם. כן, יש רק מבנה תחנה אחד לנוסעים והוא ממוקם על רציפים 1;2 (כלומר על האי המזרחי).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.