ברי סחרוף 24
New member
מקווה שתיצטרפו לדבריי זה די קשה לי
אני לא מאמין אני שוב פעם נאלץ להגיד את הדברים הללו למען האמת כל יום אני צריך להגיד את הדברים הללו דיי עד מתיי מתיי נתעורר??? מה יהייה הסוף??? אני רק מקווה שהגדולים שבינינו יודעים מה לעשות אני רק רוצה לאחל לכל הפצועים החלמה מהירה ===================================================================== ולאלו שניפטרו יהי זיכרם ברוך ת.נ.צ.ב.ה ===================================================================== ברי סחרוף 25 עצוב וכואב
אני לא מאמין אני שוב פעם נאלץ להגיד את הדברים הללו למען האמת כל יום אני צריך להגיד את הדברים הללו דיי עד מתיי מתיי נתעורר??? מה יהייה הסוף??? אני רק מקווה שהגדולים שבינינו יודעים מה לעשות אני רק רוצה לאחל לכל הפצועים החלמה מהירה ===================================================================== ולאלו שניפטרו יהי זיכרם ברוך ת.נ.צ.ב.ה ===================================================================== ברי סחרוף 25 עצוב וכואב