מקווה שתוכלו לעזור! דחוף!

ashlyta

New member
מקווה שתוכלו לעזור! דחוף!

אני רוצה לנסוע עם חבר שלי בסוכות לצימר "פינה בהר" בראש פינה. אם מישהו פה שמע על הצימר או היה בו שיכתוב לי עליו זה דחוף ביותר תודה .
 

drtrip

New member
נראה מקום מקסים

אמנם הרבה מדרגות אך שווה לנסות לא הייתי שם אשמח לשמוע איך היה במידה ותחליטו להתאח שם
 

ashlyta

New member
מקווה שהמקום מקסים כמו שהוא נראה:)

ומדרגות זה שטויות נתגבר חח... אחרי שאני אחזור אני אכתוב
 
למעלה