מקווה שזאת לא שאלה טיפשית...
אז ככה.. כבר הכרתי לכם אותי ואמרתי שאני בדיאטה עכשיו יש לי בעיה השומן? הרבה ממנו בתחת אני כבר לא מדברת על אגן אני מדברת על זה שאני אומרת תודה שהטוסיק שלי נמצא מאחורה ומזל שאני לא רואה אותו... אין סיבה מסויימת שהוא מתרכז שם נכון?????? וחוץ מזה תרגילים לחיטוב הישבן לפה!!! (וואי כמה פעמים קראתי לילד בשם אחר תחת ישבן טוסיק )
אז ככה.. כבר הכרתי לכם אותי ואמרתי שאני בדיאטה עכשיו יש לי בעיה השומן? הרבה ממנו בתחת אני כבר לא מדברת על אגן אני מדברת על זה שאני אומרת תודה שהטוסיק שלי נמצא מאחורה ומזל שאני לא רואה אותו... אין סיבה מסויימת שהוא מתרכז שם נכון?????? וחוץ מזה תרגילים לחיטוב הישבן לפה!!! (וואי כמה פעמים קראתי לילד בשם אחר תחת ישבן טוסיק )