מקוה שכאן יענו לי

SIRI41

New member
מקוה שכאן יענו לי

בפורום תמיכה טכנית לא ענו לי על השאלה כבר יומיים. אני מכניסה תקליטור קבצי תמונות שקיבלתי מפיתוח וזה לא עולה לי משום מה, חשבתי אולי בעיה בתקליטור. עכשיו רכשתי מצלמה, אני מכניסה את התקליטור וגם הוא לא עולה, לא ידוע לי שעשיתי שינוי כל שהוא שגרם להפרעה הזו - מה יכול להיות? למה לא עולים לי התקליטורים על המחשב? תודה מראש
 

SIRI41

New member
עד לפני חודש הכל עבד כך שאין

בעיה של מקורי או לא מקורי. אם התכוונת לתקליטור, גם הוא מקורי.
 

nisso167

Member
מנהל
יש מצב ש--

כונן הסידי הלך לרעות בשדות הצייד הנצחיים. תנסי אצל מחשב אחר. לדעתי שם הוא יעבוד.
 

SIRI41

New member
אפשר לקבל תשובה ממומחה? מה

אני אלך לראות אצל מישהו אחר, אני צריכה את זה למצלמה שלי בבית שלי.
 

Roy M

New member
שירי יקירתי: ניסו הוא מלך המומחים

והצעה שלו קודש היא. קני, השיגי כונן CD חדש והתקיני אותו במקום הקיים.
 

SIRI41

New member
קודם כל ניסו קבל התנצלותי :))../images/Emo13.gif

ועכשיו היה חשוב לי להבין את הבעיה כי לפני 3 חודשים פירמטו לי את המחשב, איש די מקצועי ורציתי לדעת אם לבוא אליו בטענותא ו שזאת תקלה שנגרמה בעקבות משהו שגוי שעשיתי. שנית, עד כמה שידוע לי אם אין כלום בכונן די, למה כשאני נכנסת למחשב שלי, לכונן D באפשרויות הוא מראה שזה לא ממש ריק, יש בו תוכניות כמו אמיול וכו', מה עושים שם פריטים כאלה, זה לא ברור לי, כי אם יש תקליטור זה מה שצריך להופיע שם ואם אין, למה בכלל הוא כאילו מוטען בפריטים - האם אולי כדאי לי לעשות אתחול? טוב זאת שאלה אחרונה שלי בענין הזה לא אשגע אתכם יותר :)))
 
ובכן.

אומנם אני לא אדום פה, מה שאומר שאני לא "מומחה", שזו גם סוג של תקלה, אבל זה לא אומר שאין לי עצות מועילות: אם בכונן D יש "כל מיני פריטים" הרי שכונן D הוא עוד כונן קשיח. אולי הבחור שביצע התקנה מחדש למחשב פיצל את הכונן הקשיח / הוסיף עוד אחד בשביל ליצור כונן גיבוי. החלק החשוב הוא, שזה לא רלוונטי לתקלה הנוכחית. כונן הCD יכול להיות כל כונן שהוא, העיקר שאת רואה שהוא כונן CD (בדרך כלל יהיה ציור של דיסק ליד אות הכונן) פרט שולי זה, לא משנה את העובדה שיכול להיות שהכונן הפסיק לעבוד. העצה הנוספת שאפשר לתת במקרה כזה, היא שלפעמים ניקוי שלו בעזרת דיסק ניקוי פשוט יכול לפתור את הבעיה, ולפעמים יש צורך לקנות אחד חדש כי הכונן פשוט נהרס. תבדקי במחשב אחר האם הדיסקים עולים, נקי את הכונן עם דיסק ניקוי (טוב שיש בבית), ובמקרה הצורך קני כונן חדש.
 

SIRI41

New member
יש בו אכן קבצים שהבת שלי

אמרה שהורידה אבל היא אומרת אם היא תמחק או תעביר הסיכוי שהכל ימחק גבוהה בקיצור סיבכה אותי עם ההסבר. נניח שאכניס דיסק ניקוי, הוא עלול למחוק את כל מה שיש שם? אוף איה בלאגן ...
 

frankthe

New member
שירי

שלום לך! אני לא מומחה ולא "מומחוי" אבל אני אשתדל לכתוב לך בעברית: יש לך בעיית חומרה - כונן ה cdrom שלך לא עובד לחלוטין! כדי לגרום לו לעבוד - פני לפורום תוכנה וחומרה - מאמרים - חומרה -לאן נעלמו הכוננים שלי ועקבי אחר ההוראות! כל טוב!
 
למעלה