מקדמה? מה זה???? למה לשלם?

newpony

New member
מקדמה? מה זה???? למה לשלם?

אשמח לקבל תשובה. זה מדכא כל התשלומים האלה. תודה
 

ArchiParchi

New member
זה תשלום מראש של חלק מהשכר לימוד

ואם לא תשלם עד התאריך שרשמו אז הקבלה שלך תבוטל ויקבלו מישהו אחר במקומך.
 

newpony

New member
הגיוני, אבל עדיין פרזיטי, ועוד משהו

כתוב במכתב שקבלתי, שלחוגים אחרים , יותר מבוקשים, הם ישלחו תגובה כשיהיו החלטות ,אבל בינתיים התקבלתי לחוג שרשמתי בעדיפות שניה. אז, אם אני משלם את המקדמה, זה טופס גם לחוגים האחרים שמותנים,נגיד, בשיפור הפסיכומטרי?? תודה
 
תלוי

עד תאריך מסוים אפשר לקבל את כל המקדמה חזרה, אח"כ יש תקופה שבה מקבלים חצי מהמקדמה חזרה, ואחריה לא מקבלים כל החזר. התאריכים השונים אמורים להיות כתובים על שובר התשלום אם אני לא טועה. אם הם לא כתובים שם, אפשר להתקשר למדור שכר לימוד ולשאול.
 
עדיין לא ברור לי..

אני נרשמתי גם לת"א וגם לבר אילן ובשניהם התקבלתי לעדיפות השנייה.. אז אני משלמת לשני האוניברסיטאות ובהנחה שאני מתקבלת לעדיפות הראשונה שלי אז זה יוצא כאילו ששילמתי כבר, ואז אני מבקשת החזר מהאונ' השנייה? ועוד שאלה קטנה.. אם אני מתקבלת גם לעדיפות הראשונה וגם לשנייה ופתאום אני מחליטה שאני רוצה ללמוד את העדיפות השנייה.. זה אפשרי?
 
לשאלה הראשונה-כן

את פשוט מודיעה על ביטול קבלה והם מחזירים לך את הכסף. אם את מחליטה פתאום שאת רוצה את העדיפות השניה, את צריכה להודיע בכתב למדור הרישום על שינוי עדיפויות. יש לזה הליך מסודר (לפחות בתל אביב). אם וכאשר זה יקרה, פני למדור הרישום של האוניברסיטה והם יסבירו לך מה לשלוח ולאן.
 

aviadb19

New member
שאלה

קיבלתי כבר הודעת קבלה מבר אילן לפני כמעט חודש, בקשה למקדמה לא קיבלתי עד היום. זה אבד איפשהו בדואר או שבר אילן שולחים מאוחר יותר? אני מפחד שאולי שלחו והמקום שלי יתפס
 
למעלה