מקדם מובטח = לקוח שבוי?

ExtraSi

New member
מקדם מובטח = לקוח שבוי?

אני מנסה להוריד את דמי הניהול בביטוח המנהלים לאור החלק האחרון של הרפורמה בביטוחי המנהלים/פנסיה/גמל וכו',
הכוונה היא להוריד את דמי הניהול מתחת לתקרה המקסימלית החדשה המותרת בחוק.

הבעיה היא שאין כ"כ עם מי לדבר, ולדעתי אני לקוח שבוי שלהם,
מכיוון שמדובר בפוליסת ביטוח מנהלים שנפתחה לפני מספר שנים, עם מקדם המרה מובטח,
והם יודעים שלא אבטל את אפוליסה ואפתח פוליסה חדשה בחברה אחרת,
מכיוון שאאבד את מקדם ההמרה המובטח, שבוטל החל מינואר 2013 לפוליסת חדשות.

האם אכן כך המצב? מה ניתן לעשות?
 

Drau

New member
המצב אכן כך. אין שום דבר לעשות :-\

גם אני ניסיתי..
וגם שאלתי כמה סוכני ביטוח שלא היה להם אינטרס לשקר.
 
למעלה