מקבץ תמונות מהתקופה האחרונה

מצב
הנושא נעול.
מקבץ תמונות מהתקופה האחרונה

מקבץ תמונות מהתקופה האחרונה
לאור האימייל שהתקבל לפני כשבוע מהאוניברסיטה, שאותו ניתן היה לסכם במילים "עזבו, אל תבואו", יצאתי לחופשה כפויה בערד.
אחרי שבוע כבר לא נשאר לי הרבה על מה לעבוד מהבית (איזה מזל שביום א' כנראה חוזרים לשגרה), אז הבה ננצל את ההזדמנות לשרשור קצר.

נתחיל בשילוט הסטטי החדש בתחנה ביציאה מערד. יצוג טוב של התח"צ הבין-עירוני, למעט קווי החרדים. התחנה עצמה, אגב, מיותרת למדי, וממוקמת כ-250 מ' מהתחנה המרכזית. התחנה היא זכר לתקופה שלא הייתה תחנה מרכזית והאוטובוסים הבין-עירוניים היו מבצעים סיבוב בעיר, וזו הייתה התחנה האחרונה. מאז עברו 20+ שנים, והתחנה עודנה כאן. אפילו מבחינת רוב האנשים שגרים קרוב אליה, ההגעה לתחנה המרכזית לא דורשת מאמץ רב במיוחד (באופן יחסי),, במיוחד כאשר לעתים יש אוטובוסים שפוסחים על תחנה זו כי התמלאו במרכזית.

 
עוד שילוט סטטי

מקבץ תמונות מהתקופה האחרונה
לאור האימייל שהתקבל לפני כשבוע מהאוניברסיטה, שאותו ניתן היה לסכם במילים "עזבו, אל תבואו", יצאתי לחופשה כפויה בערד.
אחרי שבוע כבר לא נשאר לי הרבה על מה לעבוד מהבית (איזה מזל שביום א' כנראה חוזרים לשגרה), אז הבה ננצל את ההזדמנות לשרשור קצר.

נתחיל בשילוט הסטטי החדש בתחנה ביציאה מערד. יצוג טוב של התח"צ הבין-עירוני, למעט קווי החרדים. התחנה עצמה, אגב, מיותרת למדי, וממוקמת כ-250 מ' מהתחנה המרכזית. התחנה היא זכר לתקופה שלא הייתה תחנה מרכזית והאוטובוסים הבין-עירוניים היו מבצעים סיבוב בעיר, וזו הייתה התחנה האחרונה. מאז עברו 20+ שנים, והתחנה עודנה כאן. אפילו מבחינת רוב האנשים שגרים קרוב אליה, ההגעה לתחנה המרכזית לא דורשת מאמץ רב במיוחד (באופן יחסי),, במיוחד כאשר לעתים יש אוטובוסים שפוסחים על תחנה זו כי התמלאו במרכזית.
עוד שילוט סטטי
הפעם בתוך העיר.

שתי בעיות עקרוניות עולות משלט זה:
1. קווי החרדים לא אוספים בתחנה זו, אלא מורידים נוסעים בלבד. למה לציין אותם?
2. קו 80- קו התלמידים של המגזר החרדי: זוהי רק אחת מתוך 3-4 חלופות שיש לקו בכל כיוון. עוד דוגמא לבעיית החלופות בשלטי ההכוונה ובכלל.

 
האם יש סימון מיוחד לתחנות הורדה בלבד?

עוד שילוט סטטי
הפעם בתוך העיר.

שתי בעיות עקרוניות עולות משלט זה:
1. קווי החרדים לא אוספים בתחנה זו, אלא מורידים נוסעים בלבד. למה לציין אותם?
2. קו 80- קו התלמידים של המגזר החרדי: זוהי רק אחת מתוך 3-4 חלופות שיש לקו בכל כיוון. עוד דוגמא לבעיית החלופות בשלטי ההכוונה ובכלל.
האם יש סימון מיוחד לתחנות הורדה בלבד?
האם ניתן לראות בתרשימי הקווים שהתחנה הנוכחית היא להורדה בלבד?
 
אמור להיות סימון, מעיון עיגול תחום במרובע

האם יש סימון מיוחד לתחנות הורדה בלבד?
האם ניתן לראות בתרשימי הקווים שהתחנה הנוכחית היא להורדה בלבד?
אמור להיות סימון, מעיון עיגול תחום במרובע
(משהו דומה לסמל שדן השתמשה בו לסימון מסופים)
למרבה הצער שכחו לסמן זאת עבור קווים אלה, למרות שהתחנה להורדה בלבד.

כמו-כן, אין לי רזולוציה טובה לסביבת התחנה, מצטער.
 

Golf Bravo

New member
גאון מי שעיצב את הפוסטרים האלה

עוד שילוט סטטי
הפעם בתוך העיר.

שתי בעיות עקרוניות עולות משלט זה:
1. קווי החרדים לא אוספים בתחנה זו, אלא מורידים נוסעים בלבד. למה לציין אותם?
2. קו 80- קו התלמידים של המגזר החרדי: זוהי רק אחת מתוך 3-4 חלופות שיש לקו בכל כיוון. עוד דוגמא לבעיית החלופות בשלטי ההכוונה ובכלל.
גאון מי שעיצב את הפוסטרים האלה
עם הבורג שנכנס בדיוק באמצע שם התחנה. הייתי יכול לתכנן את זה שבוע ימים ולא הייתי מצליח במדידה בצורה מושלמת כזו.
 
לפחות זה לא באמצע קוד ה-QR


גאון מי שעיצב את הפוסטרים האלה
עם הבורג שנכנס בדיוק באמצע שם התחנה. הייתי יכול לתכנן את זה שבוע ימים ולא הייתי מצליח במדידה בצורה מושלמת כזו.
לפחות זה לא באמצע קוד ה-QR

אבל אני חושב שהעיצוב טוב. הבורג לא באמת מסתיר שום דבר חשוב.
 
אני לא בטוח אם ההברגות זה לא ברמה המקומית

לפחות זה לא באמצע קוד ה-QR

אבל אני חושב שהעיצוב טוב. הבורג לא באמת מסתיר שום דבר חשוב.
אני לא בטוח אם ההברגות זה לא ברמה המקומית
כלומר, משהו שכל מתקין מחליט עליו בעצמו, בהתאם למבנה התחנה, כמות הברגים שיש לו וכו'.
אני מאמין שמעצב חכם היה לוקח בחשבון את מיקומי הברגים.
כשאני מכין פוסטר לכנס אני משאיר מקום לנעצים, וכשאני מכין מצגת אני לוקח בחשבון שיש צורך לשמור על שוליים (בעיקר תחתונים). מעצב גרפי בטח יותר חכם וממוקצע ממני בעניין.
 

Golf Bravo

New member
הערתי כיוון שהתופעה חזרה על עצמה בשני שלטים

אני לא בטוח אם ההברגות זה לא ברמה המקומית
כלומר, משהו שכל מתקין מחליט עליו בעצמו, בהתאם למבנה התחנה, כמות הברגים שיש לו וכו'.
אני מאמין שמעצב חכם היה לוקח בחשבון את מיקומי הברגים.
כשאני מכין פוסטר לכנס אני משאיר מקום לנעצים, וכשאני מכין מצגת אני לוקח בחשבון שיש צורך לשמור על שוליים (בעיקר תחתונים). מעצב גרפי בטח יותר חכם וממוקצע ממני בעניין.
הערתי כיוון שהתופעה חזרה על עצמה בשני שלטים
 

alantan

New member
תודה רבה על כל התמונות! לגבי חלופות,

עוד שילוט סטטי
הפעם בתוך העיר.

שתי בעיות עקרוניות עולות משלט זה:
1. קווי החרדים לא אוספים בתחנה זו, אלא מורידים נוסעים בלבד. למה לציין אותם?
2. קו 80- קו התלמידים של המגזר החרדי: זוהי רק אחת מתוך 3-4 חלופות שיש לקו בכל כיוון. עוד דוגמא לבעיית החלופות בשלטי ההכוונה ובכלל.
תודה רבה על כל התמונות! לגבי חלופות,
כתבתי בזמנו תכנית ב-C# שבונה "עץ" מחלופות. זהו אלגוריתם שאפשר אולי לשלב בתוך התוכנה שמחוללת את התרשימים הנ"ל.
 
תודה רבה! יש לך במקרה את "מפת אזור התחנה"

מקבץ תמונות מהתקופה האחרונה
לאור האימייל שהתקבל לפני כשבוע מהאוניברסיטה, שאותו ניתן היה לסכם במילים "עזבו, אל תבואו", יצאתי לחופשה כפויה בערד.
אחרי שבוע כבר לא נשאר לי הרבה על מה לעבוד מהבית (איזה מזל שביום א' כנראה חוזרים לשגרה), אז הבה ננצל את ההזדמנות לשרשור קצר.

נתחיל בשילוט הסטטי החדש בתחנה ביציאה מערד. יצוג טוב של התח"צ הבין-עירוני, למעט קווי החרדים. התחנה עצמה, אגב, מיותרת למדי, וממוקמת כ-250 מ' מהתחנה המרכזית. התחנה היא זכר לתקופה שלא הייתה תחנה מרכזית והאוטובוסים הבין-עירוניים היו מבצעים סיבוב בעיר, וזו הייתה התחנה האחרונה. מאז עברו 20+ שנים, והתחנה עודנה כאן. אפילו מבחינת רוב האנשים שגרים קרוב אליה, ההגעה לתחנה המרכזית לא דורשת מאמץ רב במיוחד (באופן יחסי),, במיוחד כאשר לעתים יש אוטובוסים שפוסחים על תחנה זו כי התמלאו במרכזית.
תודה רבה! יש לך במקרה את "מפת אזור התחנה"
ברזולוציה גבוהה יותר?
 
תחנה מרכזית ערד

מקבץ תמונות מהתקופה האחרונה
לאור האימייל שהתקבל לפני כשבוע מהאוניברסיטה, שאותו ניתן היה לסכם במילים "עזבו, אל תבואו", יצאתי לחופשה כפויה בערד.
אחרי שבוע כבר לא נשאר לי הרבה על מה לעבוד מהבית (איזה מזל שביום א' כנראה חוזרים לשגרה), אז הבה ננצל את ההזדמנות לשרשור קצר.

נתחיל בשילוט הסטטי החדש בתחנה ביציאה מערד. יצוג טוב של התח"צ הבין-עירוני, למעט קווי החרדים. התחנה עצמה, אגב, מיותרת למדי, וממוקמת כ-250 מ' מהתחנה המרכזית. התחנה היא זכר לתקופה שלא הייתה תחנה מרכזית והאוטובוסים הבין-עירוניים היו מבצעים סיבוב בעיר, וזו הייתה התחנה האחרונה. מאז עברו 20+ שנים, והתחנה עודנה כאן. אפילו מבחינת רוב האנשים שגרים קרוב אליה, ההגעה לתחנה המרכזית לא דורשת מאמץ רב במיוחד (באופן יחסי),, במיוחד כאשר לעתים יש אוטובוסים שפוסחים על תחנה זו כי התמלאו במרכזית.
תחנה מרכזית ערד
לאחרונה גדל העומס על התחנה: הקווים הפנימיים תוגברו, נוסף קו 24 לכסיפה פעם בשעה, ונוספו קווים 25 ו-47 מספר פעמים ביום. כפועל יוצא, נדרשו להוסיף מקומות חנייה בשטח התחנה, והיא נראית כרגע כמו חניון צפוף עם רציפים. ומה בדבר החניון הענק הסמוך ששירת את אגד? הוא עדיין עומד בשיממונו.

אגב, כרגע נמצאת בהליכים בועדה המחוזית תוכנית להקמת מרכז תחבורה חדש. התחנה תועתק מערבה (ממש מאחורי התחנה הנוכחית, מזווית הצילום הזו) ומתחת לתחנה הנוכחית תוקם תחנת רכבת. זה גם אומר שהתחנה ביציאה מהעיר תהיה במרחק של כ-100 מ' מהתחנה המרכזית. אולי אז ייפול האסימון.

 

טנק2

New member
בתמונה רואים מלא מאנים...

תחנה מרכזית ערד
לאחרונה גדל העומס על התחנה: הקווים הפנימיים תוגברו, נוסף קו 24 לכסיפה פעם בשעה, ונוספו קווים 25 ו-47 מספר פעמים ביום. כפועל יוצא, נדרשו להוסיף מקומות חנייה בשטח התחנה, והיא נראית כרגע כמו חניון צפוף עם רציפים. ומה בדבר החניון הענק הסמוך ששירת את אגד? הוא עדיין עומד בשיממונו.

אגב, כרגע נמצאת בהליכים בועדה המחוזית תוכנית להקמת מרכז תחבורה חדש. התחנה תועתק מערבה (ממש מאחורי התחנה הנוכחית, מזווית הצילום הזו) ומתחת לתחנה הנוכחית תוקם תחנת רכבת. זה גם אומר שהתחנה ביציאה מהעיר תהיה במרחק של כ-100 מ' מהתחנה המרכזית. אולי אז ייפול האסימון.
בתמונה רואים מלא מאנים...
ועוד אולי 3 B7Rים.
 

olli3

New member
מנהל
לא הבנתי? יזיזו את ה"טרמינל"?

תחנה מרכזית ערד
לאחרונה גדל העומס על התחנה: הקווים הפנימיים תוגברו, נוסף קו 24 לכסיפה פעם בשעה, ונוספו קווים 25 ו-47 מספר פעמים ביום. כפועל יוצא, נדרשו להוסיף מקומות חנייה בשטח התחנה, והיא נראית כרגע כמו חניון צפוף עם רציפים. ומה בדבר החניון הענק הסמוך ששירת את אגד? הוא עדיין עומד בשיממונו.

אגב, כרגע נמצאת בהליכים בועדה המחוזית תוכנית להקמת מרכז תחבורה חדש. התחנה תועתק מערבה (ממש מאחורי התחנה הנוכחית, מזווית הצילום הזו) ומתחת לתחנה הנוכחית תוקם תחנת רכבת. זה גם אומר שהתחנה ביציאה מהעיר תהיה במרחק של כ-100 מ' מהתחנה המרכזית. אולי אז ייפול האסימון.
לא הבנתי? יזיזו את ה"טרמינל"?
עד שבנו אותו, להזיז?
&nbsp
תגיד לי שהבנתי לא נכון.
 
הבנת נכון

לא הבנתי? יזיזו את ה"טרמינל"?
עד שבנו אותו, להזיז?
&nbsp
תגיד לי שהבנתי לא נכון.
הבנת נכון
התוכנית בדך הכל בדיונים עכשיו. עוד צריכה לעבור את שלב ההתנגדויות, האישורים הסופיים וכו'. אחרי זה כמובן יצטרכו למצוא את התקציב.
בהקשר של הטרמינל, סביר להניח ששום דבר לא יזוז עד שיתוקצב ביצוע פרוייקט המסילה לערד (כרגע עוד מכינים את התב"ע). בקיצור, הטרמינל הזה כנראה לא יזוז ממקומו לפחות כמה שנים טובות. ההימור שלי- לפחות עשר שנים.
 
עוברים לב"שתנו - הגשר בחדש במתחם רכבת צפון

מקבץ תמונות מהתקופה האחרונה
לאור האימייל שהתקבל לפני כשבוע מהאוניברסיטה, שאותו ניתן היה לסכם במילים "עזבו, אל תבואו", יצאתי לחופשה כפויה בערד.
אחרי שבוע כבר לא נשאר לי הרבה על מה לעבוד מהבית (איזה מזל שביום א' כנראה חוזרים לשגרה), אז הבה ננצל את ההזדמנות לשרשור קצר.

נתחיל בשילוט הסטטי החדש בתחנה ביציאה מערד. יצוג טוב של התח"צ הבין-עירוני, למעט קווי החרדים. התחנה עצמה, אגב, מיותרת למדי, וממוקמת כ-250 מ' מהתחנה המרכזית. התחנה היא זכר לתקופה שלא הייתה תחנה מרכזית והאוטובוסים הבין-עירוניים היו מבצעים סיבוב בעיר, וזו הייתה התחנה האחרונה. מאז עברו 20+ שנים, והתחנה עודנה כאן. אפילו מבחינת רוב האנשים שגרים קרוב אליה, ההגעה לתחנה המרכזית לא דורשת מאמץ רב במיוחד (באופן יחסי),, במיוחד כאשר לעתים יש אוטובוסים שפוסחים על תחנה זו כי התמלאו במרכזית.
עוברים לב"שתנו - הגשר בחדש במתחם רכבת צפון
הסגמנט הראשון.
התמונה מעט ישנה, וכיום כבר נח לצידו הסגמנט השני. עוד אין סימנים להתחלת העבודות על התומכות.

 
תל-אביב הצפון = בני-ברק ! אבל:

עוברים לב"שתנו - הגשר בחדש במתחם רכבת צפון
הסגמנט הראשון.
התמונה מעט ישנה, וכיום כבר נח לצידו הסגמנט השני. עוד אין סימנים להתחלת העבודות על התומכות.
תל-אביב הצפון = בני-ברק ! אבל:
תל-אביב מרכז ע"ש מנחם סבידור היא התחנה שאליה אתה מתכוון.
רכבת צפון או הצפון היא תחנת בני-ברק מאז ומעולם. נא לתקן את הטעות השגורה בפי הציבור. תל-אביב מרכז ע"ש ארלוזורוב נחנכה ביום 04.11.1954. בשנת 88' פינה ארלוזורוב את שמו לטובת מנחם סבידור, ז"ל.
 
אביתר, אתה צודק -ב-500%, אלא שזו תחנת ב"ש צפון

תל-אביב הצפון = בני-ברק ! אבל:
תל-אביב מרכז ע"ש מנחם סבידור היא התחנה שאליה אתה מתכוון.
רכבת צפון או הצפון היא תחנת בני-ברק מאז ומעולם. נא לתקן את הטעות השגורה בפי הציבור. תל-אביב מרכז ע"ש ארלוזורוב נחנכה ביום 04.11.1954. בשנת 88' פינה ארלוזורוב את שמו לטובת מנחם סבידור, ז"ל.
אביתר, אתה צודק -ב-500%, אלא שזו תחנת ב"ש צפון
 

alantan

New member
בראשם של חלק מתושבי המרכז:

תל-אביב הצפון = בני-ברק ! אבל:
תל-אביב מרכז ע"ש מנחם סבידור היא התחנה שאליה אתה מתכוון.
רכבת צפון או הצפון היא תחנת בני-ברק מאז ומעולם. נא לתקן את הטעות השגורה בפי הציבור. תל-אביב מרכז ע"ש ארלוזורוב נחנכה ביום 04.11.1954. בשנת 88' פינה ארלוזורוב את שמו לטובת מנחם סבידור, ז"ל.
בראשם של חלק מתושבי המרכז:
תל אביב צפון - כל תחנה מצפון לבנימינה
תל אביב דרום - כל תחנה מאשדוד או קרית גת ודרומה
תל אביב מזרח - כל תחנה מלוד ומזרחה, למעט אולי מודיעין
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה