מצע התחבורה של ניצן הורוביץ

מצב
הנושא נעול.

נוסע23

New member
מצע התחבורה של ניצן הורוביץ

מצע התחבורה של ניצן הורוביץ
http://nitzantlv.org.il/platform/?p=47

לא ראיתי פה הודעות בנושא - אם היה ופספסתי אני מתנצל.
יש שם רעיונות חדשים לשינויים בתחבורה הציבורית, כולל רשת
קווי BRT ששונה ממה שמתוכנן כיום.
 

droriko

New member
ציר רמת החייל ותל השומר אולי מבוקשים

מצע התחבורה של ניצן הורוביץ
http://nitzantlv.org.il/platform/?p=47

לא ראיתי פה הודעות בנושא - אם היה ופספסתי אני מתנצל.
יש שם רעיונות חדשים לשינויים בתחבורה הציבורית, כולל רשת
קווי BRT ששונה ממה שמתוכנן כיום.
ציר רמת החייל ותל השומר אולי מבוקשים
אבל רחוקים מלהצדיק BRT, מה גם שברוב שעות היום אלה צירים די דלילים.
 
אם תסתכל על הקו הירוק והקו הסגול של נת"ע

ציר רמת החייל ותל השומר אולי מבוקשים
אבל רחוקים מלהצדיק BRT, מה גם שברוב שעות היום אלה צירים די דלילים.
אם תסתכל על הקו הירוק והקו הסגול של נת"ע
תראה שהתוכניות מדברות לא על BRT, אלא על רק"ל בצירים דומים לאלה.
התוכנית של ניצן הורוביץ פשוט מחליפה את הקו הירוק והקו הסגול שאמורים להיות רכבת קלה, בקווי BRT תחליפיים כאשר הדגש שלו על צרכיה של תל אביב עצמה ולא על גוש דן בכללותו.
הוא גם רומז בצורה די עבה שהוא מוותר על הקווים הירוק והסגול מבלי לציין אותם במפורש:
"
פרויקט הרכבת הקלה שהיה אמור לפתור את הבעיה, נדחה שוב ושוב. החפירות התת-קרקעיות תחת השטח הבנוי מוערכות בעלות עצומה ומסובכות מאוד מבחינה הנדסית. הפרוייקט קרס פעם אחר פעם. יתכן שקו אחד, בודד, של הפרוייקט ("הקו האדום" – בין פתח-תקווה לבת-ים) יהפוך למציאות רק בעוד שבע שנים לפחות (ע"פ הערכת משרד התחבורה). ישום פרוייקט הרכבת הקלה כולו, נדחה לשנת 2035, מה שאומר בישראלית מדוברת, שהפרוייקט נקבר.

עיריית ת"א-יפו נמצאת במחלוקות ועימותים קשים מול משרד התחבורה, מסרבת לקבל את ההמלצות המקצועיות של משרד התחבורה, ולא מקדמת כל חלופה אחרת, ובינתיים התושבים תקועים בפקקים אינסופיים, והעיר עומדת בפני שוקת שבורה.

משרד התחבורה קבע כי במהלך שתי הקדנציות הראשונות של מר חולדאי כראש העיר, "לא קודם ולא בוצע בתל אביב שום פרויקט תחבורתי הראוי לציון. מדובר למעשה בזמן אבוד, מבחינתה של העירייה, בכל הנוגע לקידום התחבורה הציבורית בעיר. עיריית ת"א-יפו לא הצליחה לקדם שום פרויקט תחבורתי למען תושבי העיר וראש העירייה חולדאי הוא שותף למחדל ולכישלון שנמשך לאורך שנים רבות".
"

קטע אחר מעניין (ומאוד מאכזב) בתוכניות שלו עוסק בתחבורה הציבורית בסופי שבוע:
"
התחבורה הציבורית תפעל באופן של שירות בסיסי גם בסופי שבוע, כדי להעניק אפשרות ניוד וגישה שוויונית לכל אוכלוסיית העיר. הפעלת התחבורה הציבורית בסופי שבוע ובלילות תסייע גם למאבק בתאונות הדרכים, בעיקר אלה הנגרמות כתוצאה משיכרות. הפעלת השירות החיוני בסופי שבוע תיעשה באופן הדרגתי על ידי הרחבת קווי מוניות השירות ובמתכונת מצומצמת. יתוגברו קווי הלילה בין מוקדי הבילוי כדי לאפשר לצעירים לבלות ולחזור הביתה בשלום.
"

וקטע אחר חיובי עוסק בשילוב הרכבת (הכבדה):
"
עיריית ת"א-יפו תעודד את רכבת ישראל להפוך את הרכבות הפרבריות לרכבות המשרתות אחוז גבוה של נוסעים מערי המטרופולין לת"א-יפו על מנת לאפשר נגישות טובה יותר למרכז העיר. שיפור זה ייעשה ע"י הגברת תדירות הרכבות, רכישת קרונות מתאימים, הוספת תחנות, ותפעול יעיל, מהיר ואינטגרטיבי עם כל אמצעי התחבורה האחרים. כן יוסדרו שאטלים לאזורי תעסוקה מרכזיים מתחנות הרכבת.
"
אבל מה יכולת ההשפעה של עיריית תל אביב על תפעול הקווים והרכבות של רכבת ישראל? להפעלת שאטלים העירייה יכולה לעזור.
 

droriko

New member
רכבת קלה זה בטח ובטח לא מצדיק

אם תסתכל על הקו הירוק והקו הסגול של נת"ע
תראה שהתוכניות מדברות לא על BRT, אלא על רק"ל בצירים דומים לאלה.
התוכנית של ניצן הורוביץ פשוט מחליפה את הקו הירוק והקו הסגול שאמורים להיות רכבת קלה, בקווי BRT תחליפיים כאשר הדגש שלו על צרכיה של תל אביב עצמה ולא על גוש דן בכללותו.
הוא גם רומז בצורה די עבה שהוא מוותר על הקווים הירוק והסגול מבלי לציין אותם במפורש:
"
פרויקט הרכבת הקלה שהיה אמור לפתור את הבעיה, נדחה שוב ושוב. החפירות התת-קרקעיות תחת השטח הבנוי מוערכות בעלות עצומה ומסובכות מאוד מבחינה הנדסית. הפרוייקט קרס פעם אחר פעם. יתכן שקו אחד, בודד, של הפרוייקט ("הקו האדום" – בין פתח-תקווה לבת-ים) יהפוך למציאות רק בעוד שבע שנים לפחות (ע"פ הערכת משרד התחבורה). ישום פרוייקט הרכבת הקלה כולו, נדחה לשנת 2035, מה שאומר בישראלית מדוברת, שהפרוייקט נקבר.

עיריית ת"א-יפו נמצאת במחלוקות ועימותים קשים מול משרד התחבורה, מסרבת לקבל את ההמלצות המקצועיות של משרד התחבורה, ולא מקדמת כל חלופה אחרת, ובינתיים התושבים תקועים בפקקים אינסופיים, והעיר עומדת בפני שוקת שבורה.

משרד התחבורה קבע כי במהלך שתי הקדנציות הראשונות של מר חולדאי כראש העיר, "לא קודם ולא בוצע בתל אביב שום פרויקט תחבורתי הראוי לציון. מדובר למעשה בזמן אבוד, מבחינתה של העירייה, בכל הנוגע לקידום התחבורה הציבורית בעיר. עיריית ת"א-יפו לא הצליחה לקדם שום פרויקט תחבורתי למען תושבי העיר וראש העירייה חולדאי הוא שותף למחדל ולכישלון שנמשך לאורך שנים רבות".
"

קטע אחר מעניין (ומאוד מאכזב) בתוכניות שלו עוסק בתחבורה הציבורית בסופי שבוע:
"
התחבורה הציבורית תפעל באופן של שירות בסיסי גם בסופי שבוע, כדי להעניק אפשרות ניוד וגישה שוויונית לכל אוכלוסיית העיר. הפעלת התחבורה הציבורית בסופי שבוע ובלילות תסייע גם למאבק בתאונות הדרכים, בעיקר אלה הנגרמות כתוצאה משיכרות. הפעלת השירות החיוני בסופי שבוע תיעשה באופן הדרגתי על ידי הרחבת קווי מוניות השירות ובמתכונת מצומצמת. יתוגברו קווי הלילה בין מוקדי הבילוי כדי לאפשר לצעירים לבלות ולחזור הביתה בשלום.
"

וקטע אחר חיובי עוסק בשילוב הרכבת (הכבדה):
"
עיריית ת"א-יפו תעודד את רכבת ישראל להפוך את הרכבות הפרבריות לרכבות המשרתות אחוז גבוה של נוסעים מערי המטרופולין לת"א-יפו על מנת לאפשר נגישות טובה יותר למרכז העיר. שיפור זה ייעשה ע"י הגברת תדירות הרכבות, רכישת קרונות מתאימים, הוספת תחנות, ותפעול יעיל, מהיר ואינטגרטיבי עם כל אמצעי התחבורה האחרים. כן יוסדרו שאטלים לאזורי תעסוקה מרכזיים מתחנות הרכבת.
"
אבל מה יכולת ההשפעה של עיריית תל אביב על תפעול הקווים והרכבות של רכבת ישראל? להפעלת שאטלים העירייה יכולה לעזור.
רכבת קלה זה בטח ובטח לא מצדיק
BRT מוצדק אולי באבן גבירול(שזה קטע מהקו הורוד) שם כמות הנוסעים היא בסדר גודל בינוני. בדרך השלום לעומת זאת אין שום הצדקה ל-BRT. הקטע היחיד שמצדיק רכבת קלה זה ז'בוטינסקי-דרך בגין, ואולי אלנבי-קינג ג'ורג'(למרות שקינג ג'ורג' משום מה לא כלול בשום קו).
 

orchilit

New member
כן, אבל ציר דרך השלום-אלוף שדה הוא עמוס

רכבת קלה זה בטח ובטח לא מצדיק
BRT מוצדק אולי באבן גבירול(שזה קטע מהקו הורוד) שם כמות הנוסעים היא בסדר גודל בינוני. בדרך השלום לעומת זאת אין שום הצדקה ל-BRT. הקטע היחיד שמצדיק רכבת קלה זה ז'בוטינסקי-דרך בגין, ואולי אלנבי-קינג ג'ורג'(למרות שקינג ג'ורג' משום מה לא כלול בשום קו).
כן, אבל ציר דרך השלום-אלוף שדה הוא עמוס
לעייפה בכלי רכב פרטיים ופקוק תמידית כמעט בכל המקטעים בשעות העומס. המטרה כאן, היא להעביר את הנוסעים האלו לתח"צ.
בשעות השפל הוא באמת לא מצדיק, ואפשר להוריד מהתדירות שלו.
 

droriko

New member
אז תעשה שם נת"צ

כן, אבל ציר דרך השלום-אלוף שדה הוא עמוס
לעייפה בכלי רכב פרטיים ופקוק תמידית כמעט בכל המקטעים בשעות העומס. המטרה כאן, היא להעביר את הנוסעים האלו לתח"צ.
בשעות השפל הוא באמת לא מצדיק, ואפשר להוריד מהתדירות שלו.
אז תעשה שם נת"צ
 

amit1270

New member
באבן גבירול מתוכננת רכבת קלה-תחתית

רכבת קלה זה בטח ובטח לא מצדיק
BRT מוצדק אולי באבן גבירול(שזה קטע מהקו הורוד) שם כמות הנוסעים היא בסדר גודל בינוני. בדרך השלום לעומת זאת אין שום הצדקה ל-BRT. הקטע היחיד שמצדיק רכבת קלה זה ז'בוטינסקי-דרך בגין, ואולי אלנבי-קינג ג'ורג'(למרות שקינג ג'ורג' משום מה לא כלול בשום קו).
באבן גבירול מתוכננת רכבת קלה-תחתית
 

droriko

New member
אני לא מדבר עכשיו על מה מתוכנן מה לא מתוכנן

באבן גבירול מתוכננת רכבת קלה-תחתית
אני לא מדבר עכשיו על מה מתוכנן מה לא מתוכנן
אני יודע שרוצים לעשות שם תחתית. אני נותן את דעתי האישית.
 
עם הרכבת יבואו הנוסעים

רכבת קלה זה בטח ובטח לא מצדיק
BRT מוצדק אולי באבן גבירול(שזה קטע מהקו הורוד) שם כמות הנוסעים היא בסדר גודל בינוני. בדרך השלום לעומת זאת אין שום הצדקה ל-BRT. הקטע היחיד שמצדיק רכבת קלה זה ז'בוטינסקי-דרך בגין, ואולי אלנבי-קינג ג'ורג'(למרות שקינג ג'ורג' משום מה לא כלול בשום קו).
עם הרכבת יבואו הנוסעים
כשתהיה בברלין אני רוצה שתספור את כמות האנשים שנוסעים ברכבת הקלה ותראה שאפשר להפעיל קו רכבת קלה גם אם יש רק 0-50 נוסעים בממוצע ברכבת.
 

נוסע23

New member
נראה שהיתרון הוא שהתכנית יותר ישימה

אם תסתכל על הקו הירוק והקו הסגול של נת"ע
תראה שהתוכניות מדברות לא על BRT, אלא על רק"ל בצירים דומים לאלה.
התוכנית של ניצן הורוביץ פשוט מחליפה את הקו הירוק והקו הסגול שאמורים להיות רכבת קלה, בקווי BRT תחליפיים כאשר הדגש שלו על צרכיה של תל אביב עצמה ולא על גוש דן בכללותו.
הוא גם רומז בצורה די עבה שהוא מוותר על הקווים הירוק והסגול מבלי לציין אותם במפורש:
"
פרויקט הרכבת הקלה שהיה אמור לפתור את הבעיה, נדחה שוב ושוב. החפירות התת-קרקעיות תחת השטח הבנוי מוערכות בעלות עצומה ומסובכות מאוד מבחינה הנדסית. הפרוייקט קרס פעם אחר פעם. יתכן שקו אחד, בודד, של הפרוייקט ("הקו האדום" – בין פתח-תקווה לבת-ים) יהפוך למציאות רק בעוד שבע שנים לפחות (ע"פ הערכת משרד התחבורה). ישום פרוייקט הרכבת הקלה כולו, נדחה לשנת 2035, מה שאומר בישראלית מדוברת, שהפרוייקט נקבר.

עיריית ת"א-יפו נמצאת במחלוקות ועימותים קשים מול משרד התחבורה, מסרבת לקבל את ההמלצות המקצועיות של משרד התחבורה, ולא מקדמת כל חלופה אחרת, ובינתיים התושבים תקועים בפקקים אינסופיים, והעיר עומדת בפני שוקת שבורה.

משרד התחבורה קבע כי במהלך שתי הקדנציות הראשונות של מר חולדאי כראש העיר, "לא קודם ולא בוצע בתל אביב שום פרויקט תחבורתי הראוי לציון. מדובר למעשה בזמן אבוד, מבחינתה של העירייה, בכל הנוגע לקידום התחבורה הציבורית בעיר. עיריית ת"א-יפו לא הצליחה לקדם שום פרויקט תחבורתי למען תושבי העיר וראש העירייה חולדאי הוא שותף למחדל ולכישלון שנמשך לאורך שנים רבות".
"

קטע אחר מעניין (ומאוד מאכזב) בתוכניות שלו עוסק בתחבורה הציבורית בסופי שבוע:
"
התחבורה הציבורית תפעל באופן של שירות בסיסי גם בסופי שבוע, כדי להעניק אפשרות ניוד וגישה שוויונית לכל אוכלוסיית העיר. הפעלת התחבורה הציבורית בסופי שבוע ובלילות תסייע גם למאבק בתאונות הדרכים, בעיקר אלה הנגרמות כתוצאה משיכרות. הפעלת השירות החיוני בסופי שבוע תיעשה באופן הדרגתי על ידי הרחבת קווי מוניות השירות ובמתכונת מצומצמת. יתוגברו קווי הלילה בין מוקדי הבילוי כדי לאפשר לצעירים לבלות ולחזור הביתה בשלום.
"

וקטע אחר חיובי עוסק בשילוב הרכבת (הכבדה):
"
עיריית ת"א-יפו תעודד את רכבת ישראל להפוך את הרכבות הפרבריות לרכבות המשרתות אחוז גבוה של נוסעים מערי המטרופולין לת"א-יפו על מנת לאפשר נגישות טובה יותר למרכז העיר. שיפור זה ייעשה ע"י הגברת תדירות הרכבות, רכישת קרונות מתאימים, הוספת תחנות, ותפעול יעיל, מהיר ואינטגרטיבי עם כל אמצעי התחבורה האחרים. כן יוסדרו שאטלים לאזורי תעסוקה מרכזיים מתחנות הרכבת.
"
אבל מה יכולת ההשפעה של עיריית תל אביב על תפעול הקווים והרכבות של רכבת ישראל? להפעלת שאטלים העירייה יכולה לעזור.
נראה שהיתרון הוא שהתכנית יותר ישימה
אני מעדיף רכבת תחתית\קלה. אבל למרבה הצער נראה שעקב ניהול כושל ומינויים פוליטיים, לא מצליחים לבנות אצלנו אפילו קו אחד בפרק זמן מתקבל על הדעת. מן הראוי להקים ועדת חקירה שתבדוק את זה. אבל בינתיים, ראש עיר צריך להציע תכניות ריאליות במגבלות שיש לו, שכוללות גם את המגבלות הפוליטיות והניהוליות האלה.
אם באמת הקו האדום אמור להיות מושלם רק עוד 9 שנים (אחרי שבמקור הוא היה אמור לפעול כבר השנה, אני חושב), ועל הירוק בכלל לא התחילו לעבוד, אז אין טעם להתייחס לתכניות האלה יותר מדי.
ניצן הורוביץ מציע את קווי ה-BRT האלה וטוען שאלה דברים שיפעלו בתוך שנתיים-שלוש, ולא בימות המשיח. אני לא מבין בנושא של הקמת BRT מספיק כדי לאמר אם זה סביר או לא, אבל אם מדובר בסוג של נתיב תחבורה ציבורית משודרג אז זה לא נשמע מופרך.

הקו ממחלף אלוף שדה לרידינג נשמע לי טוב, בעיקר אם זה ישולב בחניון חנה-וסע במחלף אלוף שדה. דרך השלום היא כביש רחב שמאפשר בניה של נתיב אוטובוסים מופרד באמצע. הכביש מאד עמוס (בשעות המתאימות), כך שקו כזה יכול לעודד אנשים רבים להחנות את המכונית מחוץ לרמת גן\תל אביב ולקחת את הקו המהיר לתוך תל אביב.

לגבי תחבורה ציבורית בשבת - ראש העיר לא מוסמך לאפשר לאוטובוסים לפעול, אלא זה בסמכותו של שר התחבורה, והממשלה מתנגדת לתחבורה ציבורית בשבת (כנראה בגלל מפלגת הבית היהודי). במצע אני רוצה לראות מה ראש העיר מתכוון לעשות, לא מה שהוא היה רוצה אבל לא בסמכותו (כתוב שם שצריך תחבורה ציבורית בשבת, הרי). אז מוניות שירות זה פתרון מאד עקום, אבל זה יותר טוב מכלום .
 

darkshadow1

New member
הקמת המטרונית ארכה 5-6 שנים,

נראה שהיתרון הוא שהתכנית יותר ישימה
אני מעדיף רכבת תחתית\קלה. אבל למרבה הצער נראה שעקב ניהול כושל ומינויים פוליטיים, לא מצליחים לבנות אצלנו אפילו קו אחד בפרק זמן מתקבל על הדעת. מן הראוי להקים ועדת חקירה שתבדוק את זה. אבל בינתיים, ראש עיר צריך להציע תכניות ריאליות במגבלות שיש לו, שכוללות גם את המגבלות הפוליטיות והניהוליות האלה.
אם באמת הקו האדום אמור להיות מושלם רק עוד 9 שנים (אחרי שבמקור הוא היה אמור לפעול כבר השנה, אני חושב), ועל הירוק בכלל לא התחילו לעבוד, אז אין טעם להתייחס לתכניות האלה יותר מדי.
ניצן הורוביץ מציע את קווי ה-BRT האלה וטוען שאלה דברים שיפעלו בתוך שנתיים-שלוש, ולא בימות המשיח. אני לא מבין בנושא של הקמת BRT מספיק כדי לאמר אם זה סביר או לא, אבל אם מדובר בסוג של נתיב תחבורה ציבורית משודרג אז זה לא נשמע מופרך.

הקו ממחלף אלוף שדה לרידינג נשמע לי טוב, בעיקר אם זה ישולב בחניון חנה-וסע במחלף אלוף שדה. דרך השלום היא כביש רחב שמאפשר בניה של נתיב אוטובוסים מופרד באמצע. הכביש מאד עמוס (בשעות המתאימות), כך שקו כזה יכול לעודד אנשים רבים להחנות את המכונית מחוץ לרמת גן\תל אביב ולקחת את הקו המהיר לתוך תל אביב.

לגבי תחבורה ציבורית בשבת - ראש העיר לא מוסמך לאפשר לאוטובוסים לפעול, אלא זה בסמכותו של שר התחבורה, והממשלה מתנגדת לתחבורה ציבורית בשבת (כנראה בגלל מפלגת הבית היהודי). במצע אני רוצה לראות מה ראש העיר מתכוון לעשות, לא מה שהוא היה רוצה אבל לא בסמכותו (כתוב שם שצריך תחבורה ציבורית בשבת, הרי). אז מוניות שירות זה פתרון מאד עקום, אבל זה יותר טוב מכלום .
הקמת המטרונית ארכה 5-6 שנים,
וזה לא כולל את התכנון.
סביר שהקמה של קווים נוספים תקח פחות זמן, בזכות הניסיון שנצבר בחיפה- אבל עדיין 3 שנים זאת הערכה סופר-אופטימית, אם מתחשבים בעובדה שהתכנון של הקווים המדוברים אפילו לא התחיל.
 

amit1270

New member
אוף זה נורא ארוך...

מצע התחבורה של ניצן הורוביץ
http://nitzantlv.org.il/platform/?p=47

לא ראיתי פה הודעות בנושא - אם היה ופספסתי אני מתנצל.
יש שם רעיונות חדשים לשינויים בתחבורה הציבורית, כולל רשת
קווי BRT ששונה ממה שמתוכנן כיום.
אוף זה נורא ארוך...
 

benshap2

New member
הוא מכריז מלחמה על כל מי שאינו תושב תל אביב

מצע התחבורה של ניצן הורוביץ
http://nitzantlv.org.il/platform/?p=47

לא ראיתי פה הודעות בנושא - אם היה ופספסתי אני מתנצל.
יש שם רעיונות חדשים לשינויים בתחבורה הציבורית, כולל רשת
קווי BRT ששונה ממה שמתוכנן כיום.
הוא מכריז מלחמה על כל מי שאינו תושב תל אביב
זה ייאלץ לשלם הון כדי להיכנס עם רכבו הפרטי לתל אביב,אם בכלל ירשה לו אדון הורוביץ, ולאחר מכן לא תהיה לו כלל חניה.
והכל עוד בטרם הוקמה מערכת נורמלית של תחבורה ציבורית.

במילים אחרות - אדון הבועה ממפלגת הבועה רוצה להפוך את תל אביב לבועה אף יותר ממה שהיא כיום.

מה הוא שוכח? שכל תושבי "הגשרים והמנהרות" (בהשאלה), הם שמקיימים כלכלית את הבועה היפה והנחמדה שלו. תגרש אותם, ותוך כמה שנים תישאר בלי כסף.
בנקים, חברות ביטוח, משרדי עורכי דין ורואי חשבון ועוד - פשוט ישכרו משרדים בערים אחרות. פתח תקווה, חולון, ראשון לציון וכיוב'.
 

droriko

New member
אולי חלאס כבר עם "הבועה התל אביבית"

הוא מכריז מלחמה על כל מי שאינו תושב תל אביב
זה ייאלץ לשלם הון כדי להיכנס עם רכבו הפרטי לתל אביב,אם בכלל ירשה לו אדון הורוביץ, ולאחר מכן לא תהיה לו כלל חניה.
והכל עוד בטרם הוקמה מערכת נורמלית של תחבורה ציבורית.

במילים אחרות - אדון הבועה ממפלגת הבועה רוצה להפוך את תל אביב לבועה אף יותר ממה שהיא כיום.

מה הוא שוכח? שכל תושבי "הגשרים והמנהרות" (בהשאלה), הם שמקיימים כלכלית את הבועה היפה והנחמדה שלו. תגרש אותם, ותוך כמה שנים תישאר בלי כסף.
בנקים, חברות ביטוח, משרדי עורכי דין ורואי חשבון ועוד - פשוט ישכרו משרדים בערים אחרות. פתח תקווה, חולון, ראשון לציון וכיוב'.
אולי חלאס כבר עם "הבועה התל אביבית"
תל אביב היא בדיוק ההפך מבועה, היא מקום ששואב אליו את כל התושבים מגדרה עד חדרה,אם למטרות עבודה ואם למטרות בילויים. אגרת גודש היא דבר מצויין, כל עוד כמובן אם תלווה בשיפור התחבורה הציבורית מהטבעות המרוחקות(כפר סבא,הוד השרון,רחובות וכו)
 

orchilit

New member


אולי חלאס כבר עם "הבועה התל אביבית"
תל אביב היא בדיוק ההפך מבועה, היא מקום ששואב אליו את כל התושבים מגדרה עד חדרה,אם למטרות עבודה ואם למטרות בילויים. אגרת גודש היא דבר מצויין, כל עוד כמובן אם תלווה בשיפור התחבורה הציבורית מהטבעות המרוחקות(כפר סבא,הוד השרון,רחובות וכו)
 

droriko

New member
למעשה דרוש שיפור גם בטבעות הקרובות

אולי חלאס כבר עם "הבועה התל אביבית"
תל אביב היא בדיוק ההפך מבועה, היא מקום ששואב אליו את כל התושבים מגדרה עד חדרה,אם למטרות עבודה ואם למטרות בילויים. אגרת גודש היא דבר מצויין, כל עוד כמובן אם תלווה בשיפור התחבורה הציבורית מהטבעות המרוחקות(כפר סבא,הוד השרון,רחובות וכו)
למעשה דרוש שיפור גם בטבעות הקרובות
 

benshap2

New member
כל התוכנית שלו באה על חשבון מי שאינו תושב ת"א

אולי חלאס כבר עם "הבועה התל אביבית"
תל אביב היא בדיוק ההפך מבועה, היא מקום ששואב אליו את כל התושבים מגדרה עד חדרה,אם למטרות עבודה ואם למטרות בילויים. אגרת גודש היא דבר מצויין, כל עוד כמובן אם תלווה בשיפור התחבורה הציבורית מהטבעות המרוחקות(כפר סבא,הוד השרון,רחובות וכו)
כל התוכנית שלו באה על חשבון מי שאינו תושב ת"א
עם כל הכבוד, אם ראש עיריית תל אביב רוצה שהמדינה ורשויות התכנון האחרות יתמכו בתוכניותיו, הוא צריך להתחשב בתושבי ערים נוספות ולא להסתכל רק על השמש שזורחת מהתחת של עצמו.

הפעלת האמצעים הנ"ל **בטרם** קיימת תחבורה ציבורית נורמלית (שאנחנו יודעים שלא תהיה לפחות בחמש השנים הקרובות, אם לא יותר!), היא פשוט לא הוגנת ולא הגיונית.
 
האם קראת אץ הקטעים הבאים?

כל התוכנית שלו באה על חשבון מי שאינו תושב ת"א
עם כל הכבוד, אם ראש עיריית תל אביב רוצה שהמדינה ורשויות התכנון האחרות יתמכו בתוכניותיו, הוא צריך להתחשב בתושבי ערים נוספות ולא להסתכל רק על השמש שזורחת מהתחת של עצמו.

הפעלת האמצעים הנ"ל **בטרם** קיימת תחבורה ציבורית נורמלית (שאנחנו יודעים שלא תהיה לפחות בחמש השנים הקרובות, אם לא יותר!), היא פשוט לא הוגנת ולא הגיונית.
האם קראת אץ הקטעים הבאים?
אגרת גודש: רק לאחר שדרוג מערך התחבורה הציבורית ויצירת חלופה הולמת ונוחה, תונהג באזורים מסוימים אגרת גודש בדגם המוכר מלונדון מאז 2003. אגרת הגודש תהפוך כניסה ותנועה של רכב פרטי, ובמיוחד רכב פרטי מזהם, לבלתי משתלמת.

חנייה

עיריית ת"א-יפו טומנת את ראשה בחול מזה שנים בכל הקשור לבעיית החנייה. כולנו רוצים לצמצם את מספר המכוניות הנכנסות לעיר. את זה נעשה באמצעות פיתוח מערכת של תחבורה ציבורית מתוחכמת כפי שמפורט במצע זה. יחד עם זאת, חיים בת"א-יפו רבבות תושבים, לפי נתוני העירייה, הזקוקים למכונית ותלויים בה כדי להגיע למקומות עבודה מחוץ לעיר, או לשם עיסוקים וצרכים אחרים. במקום לפתור את הבעיה, עיריית ת"א-יפו מנציחה אותה ובדרך גורפת כ-140 מיליון שקל בשנה מדוחות.[3]

תושבי העיר, שגרים בה ותלויים במכונית, צריכים חנייה נורמלית. אי אפשר להמשיך להתעלל בתושבים. צריך להוסיף מקומות חנייה לתושבים בלבד במיגוון פתרונות, במקביל לפיתוח תחבורה ציבורית אטרקטיווית

העירייה תפעל להקמת חניוני "קרוב לבית" במרכז העיר וברמת אביב
במקביל תפעל להקצאת מקומות חנייה ליליים, בחינם לתושבים, זאת באמצעות:
○ שימוש בחניונים קיימים, כגון חניון "גן העיר" הצמוד לבניין העירייה

○ הקצאת מקומות חנייה נוספים באתרים שאינם פעילים בשעות הלילה – כגון חניונים של בנייני משרדים

פיתוח חניונים בשולי העיר בסמוך לתחנות הרכבת קלה ורכבת ישראל תוך כדי קישור עם הרכבות, הרכבות הקלות, האוטובוסים, ושבילי האופניים.


____________________________________________________________________________________________________

ניצן הורוביץ עושה קשר ברור ביותר בין החלת אגרת הגודש והטיפול בנושא החנייה לבין פיתוח התחבורה הציבורית.
לכן, הטענות שלך לא ממש ברורות.
 
את

האם קראת אץ הקטעים הבאים?
אגרת גודש: רק לאחר שדרוג מערך התחבורה הציבורית ויצירת חלופה הולמת ונוחה, תונהג באזורים מסוימים אגרת גודש בדגם המוכר מלונדון מאז 2003. אגרת הגודש תהפוך כניסה ותנועה של רכב פרטי, ובמיוחד רכב פרטי מזהם, לבלתי משתלמת.

חנייה

עיריית ת"א-יפו טומנת את ראשה בחול מזה שנים בכל הקשור לבעיית החנייה. כולנו רוצים לצמצם את מספר המכוניות הנכנסות לעיר. את זה נעשה באמצעות פיתוח מערכת של תחבורה ציבורית מתוחכמת כפי שמפורט במצע זה. יחד עם זאת, חיים בת"א-יפו רבבות תושבים, לפי נתוני העירייה, הזקוקים למכונית ותלויים בה כדי להגיע למקומות עבודה מחוץ לעיר, או לשם עיסוקים וצרכים אחרים. במקום לפתור את הבעיה, עיריית ת"א-יפו מנציחה אותה ובדרך גורפת כ-140 מיליון שקל בשנה מדוחות.[3]

תושבי העיר, שגרים בה ותלויים במכונית, צריכים חנייה נורמלית. אי אפשר להמשיך להתעלל בתושבים. צריך להוסיף מקומות חנייה לתושבים בלבד במיגוון פתרונות, במקביל לפיתוח תחבורה ציבורית אטרקטיווית

העירייה תפעל להקמת חניוני "קרוב לבית" במרכז העיר וברמת אביב
במקביל תפעל להקצאת מקומות חנייה ליליים, בחינם לתושבים, זאת באמצעות:
○ שימוש בחניונים קיימים, כגון חניון "גן העיר" הצמוד לבניין העירייה

○ הקצאת מקומות חנייה נוספים באתרים שאינם פעילים בשעות הלילה – כגון חניונים של בנייני משרדים

פיתוח חניונים בשולי העיר בסמוך לתחנות הרכבת קלה ורכבת ישראל תוך כדי קישור עם הרכבות, הרכבות הקלות, האוטובוסים, ושבילי האופניים.


____________________________________________________________________________________________________

ניצן הורוביץ עושה קשר ברור ביותר בין החלת אגרת הגודש והטיפול בנושא החנייה לבין פיתוח התחבורה הציבורית.
לכן, הטענות שלך לא ממש ברורות.
את
 

benshap2

New member
"לתושבים בלבד"..."תושבי העיר"..."רבבות תושבים

האם קראת אץ הקטעים הבאים?
אגרת גודש: רק לאחר שדרוג מערך התחבורה הציבורית ויצירת חלופה הולמת ונוחה, תונהג באזורים מסוימים אגרת גודש בדגם המוכר מלונדון מאז 2003. אגרת הגודש תהפוך כניסה ותנועה של רכב פרטי, ובמיוחד רכב פרטי מזהם, לבלתי משתלמת.

חנייה

עיריית ת"א-יפו טומנת את ראשה בחול מזה שנים בכל הקשור לבעיית החנייה. כולנו רוצים לצמצם את מספר המכוניות הנכנסות לעיר. את זה נעשה באמצעות פיתוח מערכת של תחבורה ציבורית מתוחכמת כפי שמפורט במצע זה. יחד עם זאת, חיים בת"א-יפו רבבות תושבים, לפי נתוני העירייה, הזקוקים למכונית ותלויים בה כדי להגיע למקומות עבודה מחוץ לעיר, או לשם עיסוקים וצרכים אחרים. במקום לפתור את הבעיה, עיריית ת"א-יפו מנציחה אותה ובדרך גורפת כ-140 מיליון שקל בשנה מדוחות.[3]

תושבי העיר, שגרים בה ותלויים במכונית, צריכים חנייה נורמלית. אי אפשר להמשיך להתעלל בתושבים. צריך להוסיף מקומות חנייה לתושבים בלבד במיגוון פתרונות, במקביל לפיתוח תחבורה ציבורית אטרקטיווית

העירייה תפעל להקמת חניוני "קרוב לבית" במרכז העיר וברמת אביב
במקביל תפעל להקצאת מקומות חנייה ליליים, בחינם לתושבים, זאת באמצעות:
○ שימוש בחניונים קיימים, כגון חניון "גן העיר" הצמוד לבניין העירייה

○ הקצאת מקומות חנייה נוספים באתרים שאינם פעילים בשעות הלילה – כגון חניונים של בנייני משרדים

פיתוח חניונים בשולי העיר בסמוך לתחנות הרכבת קלה ורכבת ישראל תוך כדי קישור עם הרכבות, הרכבות הקלות, האוטובוסים, ושבילי האופניים.


____________________________________________________________________________________________________

ניצן הורוביץ עושה קשר ברור ביותר בין החלת אגרת הגודש והטיפול בנושא החנייה לבין פיתוח התחבורה הציבורית.
לכן, הטענות שלך לא ממש ברורות.
"לתושבים בלבד"..."תושבי העיר"..."רבבות תושבים
ולמזלנו האדון לא יזכה להיות ראש עיר כך שלא נזכה לראות במו עינינו כיצד מונהגות אגרות אלו או אחרות לפני שיש תחבורה ציבורית הולמת (גם לגבי הנתיב המהיר, הובטחו דברים. בפועל כולם משלמים כסף ורק מי שעובד בבורסה או בין עזריאלי למסגר יכול להשתמש בשירות השאטלים, כל השאר נשאר סיים שיט).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה