מצעד מס' 42 לשנת 2005 - רדיו י-ם

א ו ח נ ה

New member
מצעד מס' 42 לשנת 2005 - רדיו י-ם../images/Emo41.gif

08.11.2005 1 - Madonna / Hung Up 2 - DHT / Listen To Your Heart 3 - Amy Diamond / What's In It For Me 4 - Bananarama / Move In My Direction 5 - Depeche Mode / Precious 6 - Tatu / All About Us 7 - Robbie Williams / Trippin' 8 - Verona / Ti Sento 9 - Mylo Vs. Miami Sound Machine / Dr. Pressure 10 - Alanis Morissette / Crazy 11 - Miss Sin / Lady's Night 12 - Milky / Be My World 13 - September / Satellites 14 - Stephanie D. / Truly Yours 15 - Divine Inspiration / What Will Be Will Be 16 - Velvet / Rock Down To Electric Avenue 17 - Pussycat Dolls / Don't Cha 18 - Nato / Chorjavon 19 - Kelly Clarkson / Behind These Hazel Eyes 20 - Westlife / You Raise Me Up 21 - L'aura / Today 22 - Daniel Powter / Jimmy Gets High 23 - Mariah Carey / We Belong Together 24 - Graffiti Project / Aline 25 - Ann Winsborn / La La Love On My Mind 26 - Gwen Stefani / Cool 27 - Coldplay / Fix You 28 - Gala / Faraway 29 - Gorillaz / Dare 30 - 2Pac Ft. Elton John / Ghetto Gospel מדונה כהרגלה מסתערת על המקום הראשון בפעם הרביעית מאז שנת 1998, וכמו כן כובשת את המקום הראשון בהלונד השבוע, ומתמקמת במקום ה-21 במצעד האמריקני. במקום השני, צמד DHT יורדים שלב אחד לאחר שבוע בודד בפיסגת המצעד. במקום ה-3 עלייה של 5 שלבים לאיימי דיימונד עם להיט הבכורה שלה אצלנו שתופס תאוצה משמעותית השבוע בדירוגים. במקום ה-4 התחזקות של שלב אחד ללהיט הקאמבק של צמד בננהרמה. במקום ה-5 ירידה של שלביים ללהיט הנוכחי של דפש מוד. במקום ה-9 כניסה חדשה ל-Mylo עם הסינגל המצליח ביותר בקריירה שלו עד כה מבחינת נתוני מכירות באירופה. כניסה חדשה נוספת אל ה-Top-10 נמצאת במקום ה-10, שם אנחנו פוגשים את אלאניס מוריסט בחידוש שלה ללהיט של הזמר Seal משנת 1990. כניסה חדשה במקום ה-20 ללהקת Westlife עם להיט שבשנה שעברה כבש אצלנו את המקום הראשון תחת הביצוע של הזמר Josh Groban. מסיים לנו את שרשרת הכניסות הזמר הקנדי דניאל פאוטר שניכנס אל המקום ה-22 עם הסינגל השני שלו. הפינה לשיפוטכם
31 / Conjure One / Extraordinary Way 32 / Ricky Martin Ft. Fat Joe & Amerie / I Don't Care 33 / Kanye West Ft. Jamie Foxx / Gold Digger 34 / Disco Kings / Born To Be Alive 35 / Damian Marley / Welcome To Jamrock עוזבים את המצעד
Melanie C. / Better Alone / 8 weeks, # 5 Within Temptation / Angels / 8 weeks, # 1 (2) James Blunt / You're Beautiful / 8 weeks, # 1 (1) Rihanna / Pon De Replay / 3 weeks, # 16 Bon Jovi / Have A Nice Day / 3 weeks, # 20
אתם מוזמנים לדרג את 10 הגדולים באתר המצעד הלועזי של רדיו ירושלים, או בקולכם שלכם בטלפון 02-6440101 שלוחה 1313
 

א ו ח נ ה

New member
שעת עשרת הגדולים להורדה../images/Emo27.gif

באתר המצעד הלועזי ניתן להוריד את שעת עשרת הגדולים למי שפיספס את המצעד אמש.
 

dune d

New member
אחלה פינה השבוע

גם דאמיאן מארלי וגם קאניה ווסט? אין טוב מזה... הקנג'ור נחמד מאוד וגם ה-Disco Kings סביר (גם גירסת הבאנאסי חביב).
 

moshe676

New member
כמה מילים על Verona / Ti Sento

אני מקשיב עכשיו לחלק הראשון של עשרת הגדולים והופתעתי לשמוע את השיר הזה (פעם ראשונה שאני שומע אותו). אני לא חושב שהשדר אמר את זה אבל זה חידוש לשיר שביצעה להקת מאטיה בזר האיטלקית (matia bazar). השיר בביצוע של מאטיה בזר מופיע בדיסק של כריס לואו באוסף back to mine של הפט שופ בויז, משם זכיתי להכיר ולהתאהב בשיר המדהים הזה. עוד פרט פיקנטי: מאטיה בזר הייתה נציגת איטליה לאירוויזיון שנערך בירושלים ב-1979. לשיר קוראים Raggio di luna והם הגיעו איתו רק למקום ה-15.
 

moshe676

New member
../images/Emo79.gifMatia Bazar - Ti Sento

תורידו ותקשיבו. שיר פשוט מדהים. כל כך עוצמתי, זמרת עם קול ענק.
 

השורד

New member
נכון, שיר היסטרי.

הכרתי אותו ממש לאחרונה תודות לכריס לואו שבחר לשים אותו ב-Back to Mine שלו (ואני מקווה שכולכם יודעים באיזה הרכב הוא חבר).
 

moshe676

New member
אירייז'ר, לא? סתאאאאאאאאאאאאאאאם

כן, צריך להגיד לו תודה גדולה על השיר הזה ולא רק. יש באוסף שלו עוד הרבה שירים מיוחדים ויפים.
 

moshe676

New member
../images/Emo79.gifMatia Bazar - Raggio Di Luna

כאמור, השיר שייצג את איטליה באירוויזיון שנערך ב-1979 בירושלים, והגיע למקום ה-15. שיר שקט ויפה, תנו לו צ'אנס!
 

royal purple

New member
תמיד כיף להיזכר באירוויזיון 1979

באמת שיר יפה כמו רוב השירים באותה תחרות. יש לי את כל האירוויזיון הזה על המחשב באיכות נוראית עם שדר ספרדי ואני תמיד נהנה לחזור אליו מידי פעם.
 

V e n g a

New member
לא ידעתי שזה חידוש!

עכשיו זה באמת קצת יותר הגיוני ... המקור בהחלט חביב. Matia Bazar גם די התקאמבקו לפני שלוש שנים שהם ניצחו בפסטיבל סן-רמו עם השיר "Messaggio d'amore". שיר בסדר.
 

א ו ח נ ה

New member
הקרנתי לאקטימל המסלוקה

את הקליפ של Ti Sento (המקורי) בבלוג לפני חודש בערך. המקור בהחלט יפה, רק שמאז שהכרתי אותו (לפני כמה חודשים) חשבתי שמדובר בזמרת ולא בלהקה, וגם לא ידעתי את הפרט לגבי ההשתתפות שלהם באירוויזיון. תודה!
והמקור בהחלט יפה תודות לקול המרגש של הזמרת.
 

moshe676

New member
גם אני חשבתי שזה רק זמרת

השם, מאטיה בזר, נשמע כמו שם של זמרת.
 

foxy22

New member
בטח שאיימי דיימונד תופסת תאוצה,

אני מתמידה לדרג אותה כל שבוע החל משהייתה המעפנה איפשהו שם למטה במדשדשים
אני ממש גאה בי שאני ככה עוזרת לדחופ אותה למעלה
 

foxy22

New member
אני לא יודעת מי היא ומה היא בכלל..

אני יודעת שהשיר הוא שיר חמוד, קטן כזה, שסתם כיף לשמוע, הוא לא מתיימר להיות ה-להיט קיץ הבא של אף אחד, הוא פשוט נעשה בשביל הכיף, לא אמרתי שהוא ע-נ-ק.. ובטח שלא שיר השנה, זה מהסוג של המוזיקה הזאת שאף אחד לא יזכור עוד חודשיים..
 

V e n g a

New member
אוי תפסיקי לתרץ!

זה שיר טוב וזהו. ואגב לדעתי יש לזה סיכוי להיות שיר השנה בשוודיה, אם לא אז בטוח טופ 5 לפחות.
 
למעלה