מצלמות, עכשיו גם בנתיבי תח"צ

h a j b i

New member
מצלמות, עכשיו גם בנתיבי תח"צ

טוב לדעת שמשקיעים את הכסף במקומות הנכונים קישור מ - YNET כל הכבוד
, זה בטוח יפחית את תאונות הדרכים
 
ברור שזה יפחית...

לא היה פעם חוק שלרכב שיש בו 4 נוסעים או יותר מותר לנסוע בנת"צ? גם אם היא מכונת פרטית?
 

Pumi

New member
ברוב הנתיבים רשום זאת גם מפורש

רשום אוטובוס, מונית או רכב 4+.
 

Pumi

New member
תכל'ס, אני בעד

ולא בכלל הכסף או תאונות הדרכים. אלא בגלל שהנתיבים האלו אכן אמורים לעזור לתחבורה הציבורית. בג'בוטינסקי למשל, אני רואה לא מעט רכבים בשעות הבוקר מנצלים את העובדה שהשוטר התורן לא נמצא במקום הרגיל, ונדחפים לפני אוטובוסים בנתיב של התחבורה הציבורית. זה מפריע ויוצר עוד בלגן, בייחוד כאשר אותו רכב מפריע למשל מאוטובוס לצאת מהתחנה שלו, ואז האוטובוס יוצר עוד עומס נוסף. מי שמחליט לנהוג עם הרכב הפרטי לתוך העיר הפקוקה, אז שיתמודד ויש בפקק כמו ילד טוב בזמן שאנחנו עוקפים אותם, והאוטובוסים עוברים ללא הפרעה.
 

h a j b i

New member
הכל תלוי בביצוע

ז'בוטינסקי? לא זוכר מה הולך שם אבל יש המון פניות ימינה, לא? עכשיו לך תסביר שרצית לפנות ימינה ולא יכולת כי לא נותנים לך להשתלב אז עברת ימינה קצת לפני, לך תסביר שמישהו חתך אותך והתחמקת ימינה, לך תתווכח שעכשיו אמצע הלילה או סופ"ש אבל זה עדיין נאכף משום מה. ומילא שם, אמרו ת"א. איפה שאי אפשר להגיע לשום מקום כמעט, איפה שיש שלטים עמוסים שעות של מותר ואסור וצריך לעצור שעה ולקרוא האם אפשר להיכנס או לא. המקומות היחידים שאני יכול לראות את זה עובד בקלות ובצורה הוגנת זה בדרכים הינעירוניות סטייל מראשון לבית דגן או מבית דגן לתוך ת"א. מקומות בסגנון הזה.
 

מיצו

New member
כתוב בכתבה שזה תופס אך ורק לנת"צים "ישרים"

דהיינו כאלה שאין בהם אפשרות להשתלב כדי לפנות ימינה למשל.
 

h a j b i

New member
קראתי, כמה נתצי"ם כאלה?

ועדיין, אם יש פקק בגלל אוטובוסים ואני צריך להשתלב ימינ כדי לפנות ואני נאלץ לעשות את זה כמה עשרות מטרים טובים לפני הפניה אז יש לי סיכוי ליפול על מצלמה כזו, לא? בגלל זה אמרתי שזה יכול לעבוד בנתצי"ם הבינעירוניים, שן אין כמעט פניות והכביש לרוב רחב עם 3 נתיבים לכל כיוון. שם באמת אין שום סיבה להגיע לנת"צ.
 

מיצו

New member
לא יודע. יש ויש. למשל בחיפה מסתבר שנת"צ

לא מאפשר נסיעה של רכב המסיע 4 אנשים, בניגוד למה שאנחנו מכירים, למשל, בראשל"צ. אני מקווה שיעשו עם זה שימוש מושכל, ויתקינו איפה שצריך, ולא איפה שיש סיכוי להפליל סתם אנשים תמימים.
 

Ad H

New member
כאן זה פורום אופנועים. דגלי ../images/Emo104.gif ושות', נא

לא פה. תודה.
 
למעלה