מצלמות ומאפים ב-
אנשים

מצלמות ומאפים ב-../images/Emo43.gif אנשים

שבועות בפתח – ואיתו המאפים השף-קונדיטור של חברת שמרית, סטפן לייק, יתארח היום בפורום מתכונים ב-17:30 ואתם מוזמנים להעלות את כל השאלות שלכם לגבי מאפי שמרים ומתכונים לשבועות. זו ההזדמנות שלכם להפוך את החג לטעים מתמיד! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=75&msgid=98794165 דר´ מיכאל ינקו, פסיכיאטר ממרכז "צעד-צעד" יתארח במהלך הסופ"ש בפורום אבחון וטיפול לילדים וישיב לשאלות בנושא אבחון וטיפול בהפרעות קשב וריכוז למבוגרים אתם מוזמנים לשרשר את שאלותיכם: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1698&msgid=98803907.
הצילום זורם לכם בדם? תמיד האמנתם שיום אחד תמונות שלכם יופיעו על השערים של המגזינים הנחשבים בעולם? בואו להוכיח את זה! פורום צילום - אמנות הצילום מזמין אתכם לצלם תמונת פורטרט אמנותית וייחודית, ואולי אתם תזכו בפרס הגדול: מצלמה דיגיטלית יוקרתית, מתנת תפוז
אנשים! אז למה אתם מחכים? הוציאו את המצלמה והתחילו לצלם! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=215&msgid=98858006
תחרות בגדי הים של פורום דוגמנות נמשכת פורום דוגמנות מזמין אתכם להכיר מעט יותר טוב את המתמודדות בתחרות בגדי הים הגדולה! והפעם, מועמדת מספר 3 - רינת ראק http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1502&msgid=98857701
 
../images/Emo221.gifאני אלך מוחה

אם רוצה לעבוד שעות נוספות לאור כמות האנשים שיחטפו התקף לב וינהרו לבתי החולים השונים בארץ..
פעם מוחה רציתי להשתתף בתחרות שמנה ויפה , אבל ירדתי מהרעיון עצם ההשתתפות בתחרות כזו בשבילי אומרת שאני מקבלת את עצמי ומרוצה מאיך שאני נראית..וברגע שזה יקרה כבר לא יהיו שאיפות לחיים בריאים יותר לגזרה חטובה יותר, הרי כבר אמרו לך שאת יפה בשביל מה לטרוח..
 

מוחמד5

New member
../images/Emo26.gifאת לא הולכת לשום מקום../images/Emo88.gif

שרף אל פורום !! שו יחקו אל נאס????????? כליהין הני יג'ו לעינדיק.. אחנא בנרוחיש עינד חאד.
הם צודקים,ברגע שאת מקבלת את עצמך,ברגע שאת אוהבת את עצמך,ברגע שנוח לך וכיף לך מאיך שאת ניראת,כך כולם ילמדו לאהוב ולקבל אותך איך שאת רוצה. (אולי נכריז בפורום על תחרות היפה והחיה!!)
 
../images/Emo221.gifלא מדויק נסיך

כמעט כל חבר פורום שפניתי אליו השיב לי שהוא עסוק עכשיו אולי בשבוע הבא אולי יום ששי אולי אהיה האחרון, עבודה לא קלה לתאם בין הפורומים השונים ובין השגרירים ובאמת ניסיתי המון פניתי שאלתי התייעצתי וכולם חיכו לשגרירים שלא היה להם זמן. בנוסף לזה דחינו את אירוחי השגרירים עד שתחלוף סערה "קטנה" פנימית בתפוז..אפרט במסר.. זה עדיין לא אבוד..תהיה הראשון תגיד לי עכשיו אני מוכן..וברגע זה אפנה לפורום המארח..
 
טאקי , אליי פנית מזמן

וזכור לי שאישרתי לך את שאני מוכן , חיכיתי ולא יצא כלום , בכל אופן מתי שתחליטי זה יצא לפועל , את אומרת ומקיית
 
ווינו מחמד 5

מוחה אחי בור טוב אפרופו משחקים, שמתי לב שהמשחק שלנו, האירח שנינו המצאנו הוא כבר אופנה בפורומים וקומונות של תפוז, רשמנו בפורום ערבים הצלחה התחילו להעתיק מאצלנו משחקים, האם הינו צרכים לרשום על זה פטנט? ונרוויח כסף שנינו והפסדנו בגדול, תרשום פטנט על השגריר , שלא יגנבו לנו אותו, אנחנו נמכור אותו כמו הכספת לפורומים אחרים
נ,ב תענה לפונים
 

מוחמד5

New member
../images/Emo26.gif לא רק רבי תינו בן לולו

יש הרבה דברים בלעדיים לפורום ערבים. זו גאווה שאחרים מחכים (מתחכים\משכפלים\מעתיקים) מפורום ערבים. שמעתי שחלק אפילו העתיקו את שרשור הבוקר טוב של הפורום. כן ירבו המשוכפלים.. שלח את רעיוניתך על פני תפוז... ותן לאחרים להעתיק ממך. , אחלה פורום.. אחלה רעיונות.
 

מותר לי

New member
הזכרת לי... ../images/Emo3.gif

היום בעבודה הגיעה מדריכה חדשה (וחמודה ומצחיקה
) וסיפרה לנו שחברה שלה שאלה אותה אם היא בהריון, וזה היה ממש מעליב... אז קפץ אחד הבנים (כמובן...) ואמר ש-מה מעליב בזה? אז מה אם היא לא בהיריון? היריון זאת לא מחלה! (אין לי מושג איך הגיע לזה ומה הקשר, אבל זה מה שאמר) היא עשתה לו "כן" בראש: "אתם הבנים... קל לכם להגיד שהיריון זה לא מחלה! ואתם אף פעם לא תבינו מה מעליב בזה!" והוא המשיך להתעקש..... אמרתי לו "זה להגיד 'את שמנה' אבל במילים יפות!"
והוא עדיין לא הבין... אוח, הגברים......!
 
למעלה