מצלמה הגיעה מקולקלת - מה עושים ?

עודד9871

New member
מצלמה הגיעה מקולקלת - מה עושים ?

היי

קניתי מצלמה פיצית באיביי ב $50 מאיזה סיני.
כשהגיעה לארץ (בקופסה גודל של מאפרה) הסתבר שיש שיבושים באודיו (הקלטת האודיו) של המצלמה.
העלתי הקלטה לדוגמה לאינטרנט ושלחתי למוכר קישור להקלטה כדי שיראה וישמע ויבין את הבעיה.
אחרי שראה אמר המוכר שישלח לי חדשה, תקינה, אם רק אשלח את המקולקלת חזרה אליו והבטיח גם שהוצאות המשלוח חזרה לסין יהיו עליו.

את האמת אני כבר לא מעוניין במצלמה, אני מעדיף לקבל החזר כספי אם אפשר.
בחברת האשראי אמרו שאי אפשר לבטל את העסקה כי קיבלתי את המוצר, גם אם הוא מקולקל.

יש דרך שאני אוכל דרך פייפל או איביי או בכל דרך ארחת לקבל בחזרה את הכסף ?
יש משהו אחר שכדאי לי לעשות ?

תודה
 

noam weissman

New member
צור קשר עם המוכר..

נסה לקבל ממנו זיכוי חלקי או מלא.. מה שיתאים לך.

בעיקרון אתה יכול גם לפתוח תלונה על פריט שלא כמתואר ולאחר מכן לשלוח את הפריט עם דואר רשום, רצוי גם עם אישור מסירה.

בעיקרון כשהפריט ימסר התלונה תיסגר לטובתך והכסף ששילמת למעט עלות ההחזרה יוחזר לך.

אם המוכר מעוניין שלא תפתח תלונה והוא יסכים לזכות אותך על סמך אמון שתחזיר לו את הפריט כולם ירויחו מזה.

נסה לתקשר איתו ולראות לאן דברים מתגלגלים
 

עודד9871

New member
תודה נועם אבל תקרא את תוכן ההודעה

ולא רק את הכותרת
כל ההודעה מתארת את ההתכתבות שהיתה לי עם המוכר, אז הצעה כמו "צור קשר עם המוכר ותראה איך זה מתגלגל" לא ממש רלוונטית
 

ozitex

New member
תלוי

מתי נוצרה העיסקה ואיך שילמת.

אם העיסקה נוצרה לני פחות מ- 45 יום ושילמת באמצעות פייפל, תוכל לפתוח קייס על קבלת מוצר שלא על פי המתואר דרך ה resolution center שלך, הגדר את רצונך לסגירת העניין באמצעות החזר כספי ואז תוכל לשלוח את המוצר הפגום בחזרה ולקבל את כספך.

קח בחשבון שיש סיכוי שתצטרך שללם את עלות המשלוח בחזרה אלא אם כן המוכר יסכים לפצות אותך גם על זה.

בהצלחה.
 

עודד9871

New member
עוד מידע

זה נקנה ב 5 למאי
דרך פייפל
עדיין אפשר לפתוח קייס ולבקש REFUND ב resolution center ?

דרך אגב, אמרו לי בחברת אשראי שאם בפעם השנייה המוצר יגיע פגום אז חברת האשראי תסכים לבטל את העסקה.
 

noam weissman

New member
הסברים...

קודם כל כן אתה יכול לפתוח קייס באיביי או פיפאל עד 45 יום מהרכישה.

חברת האשראי לא צודקת, קיבלת מוצר אבל הוא לא תקין. זה נקרא כשל תמורה וזכותך לדווח על זה !!!!

כתבתי לך לבקש זיכוי מהמוכר ואו להגיע איתו להסדר. אם לא יסכים פנה לפיפאל, איביי או לחברת השאראי.. בסדר הזה...
 

עודד9871

New member
מי בעצם ינזק מביטול העסקה? פייפל או המוכר?

אם אני עכשיו מתקשר לחברת האשראי וטוען ל "כשל תמורה" כמו שאמרת, ומבקש לבטל את העסקה, אני מבין שמי שחייב אותי יפסיד עמלה סליקת אשראי (או משהו כזה) ויפסיד כסף.
זה יהיה פייפל ? כי אני ממש לא רוצה שהם יסגרו לי עכשיו את החשבון פייפל שלי
 

ozitex

New member
חוק האשראי- הסבר

חברת אשראי מחוייבת להחזיר כסף במקרים כדלקמן:

מוצר שלא סופק- יוחזר כל סכום העיסקה.

מוצר ששולם בתשלומים ועדיין לא סופק במועד האספקה המיועד- חברת האשראי יכולה לעצור תשלומים עתידיים אך לא תשלומים שכבר שולמו.

מוצר שהגיע פגום- אין חברת האשראי מחוייבת להחזיר תשלומים שכבר שולמו אלא רק תשלומים שעדיין לא שולמו במסגרת הסדר קרדיט (תשלומים).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
חברת האשראי לא יכולה לשפוט אם הוא תקין או לא

 
למעלה