מציאת קרם לחות מתאים...

smady by

New member
מציאת קרם לחות מתאים...

שלום בנות! נתחיל בהתחלה: יש לי שיער חום מתולתל דק, או יותר נכון מתולתל עד שהוא נוגע בכרית. עד היום הייתי רגילה לשיער ארוך נורא. השבוע הלכתי לספרית וצבעתי (אחרי צביעה לא טובה בבית) את השיער לג'ינגי!
אני ממש אוהבת את הצבע, אבל נשארה לי אותה הבעיה עם השיער - הוא פשוט מסרב להראות טוב! זאת אומרת - לפעמים אני חופפת, שמה לחות והוא נראה סבבה (מתולתל גלי עם שוונצים אבל דיי מסודר) ולפעמים אני ועשה את אותו הדבר בדיוק והוא יוצא נורא... (שוונצים.. ותלתלים שלא החליטו מהם ומיהם) אחרי התספורת הספרית שמה לי קרם לחות ממש טוב שהרגיש נפלא גם יום אחרי מבחינת הרכות של השיער (לא ממש מבחינת המראה, אבל לזה אני כבר רגילה. מבחינתי בוקר ללא מקלחת=קוקו) בכל מקרה- האני מניחה שהקרם הזה נוראא יקר ומקצועי וחיפשתי תחליף טיפה יותר נורמלי מבחינת עלויות. הייתי אתמול בסופר פארם ורכשתי קרם של מישל מרסייה. הוא נחמד אבל לא אותו הדבר. התבלטתי גם על קרם של זוקי זיקרי או אינגולה פרופשנלסץ בכל מקרה ההתלבטות היא תמיד בין קרם לשיער צבוע, קרם לשיער דק (אם יש) או קרם לשיער מתולתל. מה אני אמורה לקחת במקרה שלי (שהוא גם וגם וגם). אני חייבת להוסיף שבשנתיים האחרונות סבלתי מנשירה דיי גדולה של השיער מסיבה לא ידועה - ולמרות זאת אין לי בעיה של נפח, אבל אני כן רוצה להשתמש בחומרים ידידותיים (עד עכשיו מרחתי שמן ארגן וקרם לחות - בנפרד כמובן) למישהי יש רעיונות מה לעשות? אהה ועוד שאלה קטנה - האם כדאי לי להשקיע במתלתל? ככה התלתלים יצאו הרבה יותר מעוצבים... לא? ותודה מראש לכל העונים והעונות!!
 

סולו 51

New member
סולו שיווק

יש כמה פתרונות לתלתלים קרם לחות עם סיליקון גלייז תלתלים אבל אחרי חפיפה תשימי מסכה טובה ורק לאחר מכן קרם לחות או גלייז בהצלחה סולו שיווק
 

smady by

New member
תודה על התשובה

שאלה קטנה - מה זה גלייז? ואיפה אפשר למצוא קרם לחות עם סיליקון - יש לי את המוצרים האלו לחוד, האם אפשר למצוא אותם בתכשיר אחד?
 
למעלה