אין בעיה ../images/Emo13.gif
כאשר עידן מסתיים, מוצבת בפניך הבחירה- להישאר עם אנשי ממלכתך, או לסגור את חשבונך, ולהתחיל חדש בממלכה אחרת. בהנחה שבחרת להישאר בממלכה, עם תחילת העידן ישתנה מיקומכם, לממלכת לא יהיה שם ויהיה unclaimed אחד לכל שחקן מהממלכה הקודמת שהחליט להישאר בממלכה ועדיין לא הגיע. כל השחקנים מתחילים מ200 אייקרז, 20 חוות, 30 בתים, 20 מכרות ו250 חיילים. כמות הכסף ועלות החיילים משתנה מעידן לעידן. בכל עידן ישנם חידושים, ומשנים דברים חדשים, כדי שהמשחק לא ישעמם, ויתרענן מפעם לפעם. במשך 3 הימים בהן אין פעילות כי המשחק עדיין לא התחיל, תוכל לשחזר את המחוז שלך שוב ושוב, ולשנות את שם מחוז, שם השליט, גזע, ואישיות, כך הממלכה תוכל להתאים את עצמה. (לדוגמא, אם אין לכם בכלל קוסמים אלפים, אז מישהו צריך להתחיל מחדש בתור אלף). כמובן, שאם אתה מתחת ל100KNW, כל הסיפור הזה לא נוגע לך, כי המחוזשלך נמחק ללא קשר לדעתך.