מצטער שאני מציק...אבל עוד שאלה

black scream

New member
מצטער שאני מציק...אבל עוד שאלה

כאשר עידן מסתיים, נשארים באותן ממלכות או שמרכיבים חדשות? בוחרים גזע מחדש?
 

thug4life

New member
יש לך הזדמנות להישאר בממלכה או

להחליף, וכן אתה בוחר גזע אישות ושם חדשים (אם אתה רוצה)
 

La Gamba

New member
אין בעיה ../images/Emo13.gif

כאשר עידן מסתיים, מוצבת בפניך הבחירה- להישאר עם אנשי ממלכתך, או לסגור את חשבונך, ולהתחיל חדש בממלכה אחרת. בהנחה שבחרת להישאר בממלכה, עם תחילת העידן ישתנה מיקומכם, לממלכת לא יהיה שם ויהיה unclaimed אחד לכל שחקן מהממלכה הקודמת שהחליט להישאר בממלכה ועדיין לא הגיע. כל השחקנים מתחילים מ200 אייקרז, 20 חוות, 30 בתים, 20 מכרות ו250 חיילים. כמות הכסף ועלות החיילים משתנה מעידן לעידן. בכל עידן ישנם חידושים, ומשנים דברים חדשים, כדי שהמשחק לא ישעמם, ויתרענן מפעם לפעם. במשך 3 הימים בהן אין פעילות כי המשחק עדיין לא התחיל, תוכל לשחזר את המחוז שלך שוב ושוב, ולשנות את שם מחוז, שם השליט, גזע, ואישיות, כך הממלכה תוכל להתאים את עצמה. (לדוגמא, אם אין לכם בכלל קוסמים אלפים, אז מישהו צריך להתחיל מחדש בתור אלף). כמובן, שאם אתה מתחת ל100KNW, כל הסיפור הזה לא נוגע לך, כי המחוזשלך נמחק ללא קשר לדעתך.
 

La Gamba

New member
אם אתם תוקפים ממלכה

(מכריזים עליה כממלכה עויינת) אז לשלוח אליהם דרקון יהיה מאוד יעיל ויחליש אותם. רק שדרקון עולה טונה כסף.
 

thug4life

New member
כן וגם יכולים להחזיר עלייך דרקון

ואז זה מחליש אותך וסתם מעכב את הגדילה של שניכם
 

thug4life

New member
מה לוקח המון זמן?

עד שמגיעים לשלב בניית הדרקון? בד"כ כן אבל לא יודע לדעתי זה לא שווה
 

thug4life

New member
לא תמיד זה לגמרי תלוי בממלכה

פעם הכנו דרקון ביומיים (שעתיים)
 

La Gamba

New member
כתגובה זה קשה

אם זה בא אליכם בהתפעה, אז ייקח זמן לגייס את הכסף.
 

Arcy

New member
הכל תלוי בממלכה

the fact is an orgenized kd never has a problem to get a dragon out, on the other hand an orgenized kd wont send a dragon but try to get to an agreement with the other kd about not sending any dragons and still kick their asses.
 
למעלה