מצטער שאני לא משרשר אבל לא עונים לי

jmorinho1

New member
מצטער שאני לא משרשר אבל לא עונים לי

היריב שלי בליגת תפוז לא אישר את המשחק האם אני יכול לקבוע ידידות עם קבוצה אחרת??
 
מצטערים על העיכוב..

וכמו שנמשל ענה לך אתה רשאי לקבוע ידידות. ברגע שתראה את ההודעה נמחק אותה.
 

meidos

New member
כדי שלא לממחוק סתם:

וכדי שאני לא אפתח שרשור חדש: אני מנצל"ש
 
שוב פעם מצטערים..

וכן, ניצחת 3:0 טכני אתה מוזמן לקבוע ידידות. ושוב מצטערים עם העיכובים באישורים. המלצה, אם אתם רואים שאנחנו לא מגיבים עד ראשון בערב תשלחו לנו מסר (לאחד מהמנהלים) כדי שיקפוץ לנו משהו לעיניים.
 

shedim

New member
עכשיו הוא אישר את המשחק

מה לעשות ? לשחק ידידות רגיל איתו או שנתחשב חד-פעמית ונשחק תחרותית ? מה שתגידו - אני מקבל
 

meidos

New member
דיון על ירידת רמה לשחקנים זקנים

כפי שידוע, בגיל מסויים, רמתם של של השחקנים הולכת ופוחתת. אולם, ישנם תפקידים במגרש, בהם הרמה יורדת במהירות רבה יותר מאשר באחרות. חישבו על זה כך: איך המשחק יודע איזה שחקן שייך לאיזו עמדה? לפי התפקיד בו הוא הושם במשחקו האחרון כמובן! (אני מקווה, כי על זה מתבסס הרעיון שלי) ומכיוון שידוע שלחלוצים, הרמה ממהרת לרדת, ניתן לנצל זאת כך, שע"י הצבה של החלוץ הזקן, שמאיים לרדת רמה בהבקעה, כשוער, במשחקי הידידות, רמתו הגבוהה נשמרת, ולא תרד. ואקנח בשאלה: האם כך באמת?, האם הרמה הראשיתבלבדש יורדת לפי חשיבותה לתפקיד בו שיחק השחקן? תודה, מידן
 

זונע

New member
קבל תשובה

האטריק לא מוריד ל'חלוצים'. הוא מוריד יכולת הבקעה מהר יותר. זה לא משנה באיזה תפקיד השחקן הושם... למשל שחקן זקן, בן 34...משחק כבלם. יכולת ההבקעה שלו תרד למרות שהוא בכלל לא חלוץ! מקווה שהסברתי טוב.
 
מה שזונע אמר נכון מאוד

ועוד תוספת, הירידות ברמה הן ביום שני, לפני המשחקי ידידות... אז הלכה לך התאוריה לגמרי...
 
מאוד מתקשה להאמין..

במצב הנוכחי של האטריק כמעט בכל שעה (אולי חוץ משעות הבוקר המוקדמת מאוד, 3-5 בבוקר) יש בהאטריק עשרות אלפי משתמשים. וגם כשאנשים קונים שחקן הם כבר מסתכלים כמה ימים קדימה כדי לנסות ולמצוא מציאות. ככה שנוצר מצב שכמעט(לא תמיד) בכל שעה יהיו בהאטריק מספיק אנשים מחוברים ככה שהמבחינה הזאת אין שינוי גדול. ואם כבר להפך, 10-11 בלילה אלה הן השעות העמוסות בדר"כ.. ז"א שיש יותר אנשים. מהצד השני, האתר גם לפעמים יותר איטי בשעות האלה ככה שזה מתאזן. בסה"כ אין לך מה לדאוג.
 
עוד שאלה

חבר שלי רוצה להירשם וכבר נכנסתי לקבוצה שלי ממנו כמה פעמים הוא יכול להירשם ולקבל קבוצה מהמחשב שלו?
 
ברמת העיקרון אין עם זה בעיה

רק תדע שאסור לכם להעביר שחקנים בין הקבוצות שלכם. אם אתה רוצה להיות אקסטרא זהיר אתה יכול לשלוח אי-מייל ל [email protected] (עדיף באנגלית) ולהודיע להם על זה.
 
למעלה