מצטער לחפור באותו נושא אבל מה ההבדל

obbb

New member
מצטער לחפור באותו נושא אבל מה ההבדל

בין פידג' פיג'לינג וכו' וכו' וכו'... פשוט יש את הבקבוק השקוף עם הפקק הסגול שזה נראה לי המקורי כביכול שהוא עולה קצת יותר, ויש את הבקבוק השמן יותר עם הציור של התאנה נראה לי שיש אותו דבר עם אבטיח, שזה נראה לי פידג' לא? אז מה ההבדל ואם רוצים להזמין משהו ספציפי איך מבקשים את זה?
 
ליקר תאנים

הפרוסמם והמצליח (ולדעתי גם הטוב ביותר ) זה הפיג'לינג - עם הפקק הסגול מתחרה ברמה גבוהה יחסית זה הפידג' - זה עם התאנה מחייכת על הבקבוק ופקק ירוק יש גם איזה משהו שנקרא פידג' אבטיח אבל לא יודע יותר מדי מה זה (לא נראה זה דוקטורט, בסה"כ ליקר בטעם אבטיח) אם אתה רוצה משהו ספציפי....תבקש מהברמן לראות את הבקבוק.... או תשאל או משהו...אין לך מה להתבייש, זכותך לדעת מה אתה שותה
 

obbb

New member
שניהם זה בעצם ליקר תאנים?

שהמשקה שקוף לגמרי לא? הזמנתי חבר לצ'ייסר והוא מאוד נהנה ושתה עוד איזה 4 כאלה (אחד שלא שותה...) אני רציתי לקחת גם איתו אבל הברמן פשוט הציק לי "גברים לא שותים פיג'לינג בלה בלה בלה בלה..." בסוף התייאשתי ממנו ולקחתי צ'ייסר ג'יימסון (רציתי לטעום...) החבר אמר שזה היה מאוד טעים ולא חזק במיוחד, כמה אחוז זה באמת?
 
נראה לי 20

ואני כברמן בחיים לא הייתי אומר כזה דבר, אסור לזלזל באף משקה שלקוח מזמין היום אני ברמן, לפני שלושה חודשים הייתי שותה פיג'לינג סאוור.... וכן שניהם בעצם ליקר תאנים, לא בטוח אפילו שתצליח להרגיש בהבדל
 

obbb

New member
לגבי אותו ברמן אתה צודק

שהזמנתי בסוף צ'ייסר ג'יימסון ופידג' לחבר, אחרי רק קלטתי שהוא לקח לי יותר כסף ממה שהיה אמור להיות... (הכל היה זול רצח אבל זאת לא סיבה לגנוב כסף מלקוח שעוד מביא לך גם טיפ) ות'כלס לגבי "משקאות-כוסיות" כאלה ואחרים... גבר או לא... אין אחד שלא יהנה ממשקה מתוק וחלש בשביל הטעם... לא תמיד בא משהו כבד ולא תמיד רוצים לשתות (לפעמים נוהגים וכו').
 

MidNight Flame

New member
../images/Emo45.gif אלה הימים שאני מסתפק בבירה :]

מק שוף
 

MidNight Flame

New member
ואני בתור בארמן אומר לך ש...

בהחלט הייתי מרגיש את ההבדל אם היית מגיש לי פידג' במקום פיג'לינג.
 

MidNight Flame

New member
אגב לא מדוייק,

יש מקרים בהם חובה לזלזל במה שהלקוח מזמין למשל : שאנדי שמורכב מגינס ו7UP ויסקי וקולה על בסיס אנערף נניח ג'וני ירוק ושאר עלבונות מקצועיים שאפילו הכסף לא היה משכנע אותי לא להסתלבט עליהם בגללו.
 

obbb

New member
כן אתה צודק אבל...

ביג דיל אז הזמנתי ג'ק ובירה... ואחרי זה הזמנתי פיג'לינג... אם הייתי מתלבט זה היה במקום להעיר אבל אמרתי לו בקטע של תביא לי... לא בקטע של בא לי...
 

temptation411

New member
בכל מקרה

אתה לא צריך להתנצל על משהו שאתה רוצה או אוהב לשתות..גם אם זה וודקה רדבול וגם אם זה פידג או קוקטלי שמנת.. היה איתי אחד בקורס ברמנים מישהו שניראה כמו מקרר ואהב קוקטלי שמנת..ומי יגיד לו משהו על זה? :)
 

obbb

New member
אני באמת אוהב קוקטיילי שמנת

אין כמו כוס טובה של ביילי'ס או שרידנ'ס. :) יש לי גם חבר 1.95 כדורעפן בנבחרת ישראל וחולה על דולי'ס... לדעתי קשה מאוד לא לאהוב את הדברים האלה, אם לא בתור אלכוהול אז לפחות בתור משקה קל (יחסית) או קינוח או משהו כזה... רוב האנשים פשוט צבועים מדי להודות בכך...
 

maxfain

New member
חובה לזלזל?!

מי אתה בכלל שתזלזל??!! לקוח משלם ממיטב כספו כדי לקבל את מה שהוא אוהב. מי אתה בכלל שתזלזל בו? אם היתי אוהב את הדברים האלו, ומזמין אותם, ואיזה ברמן פלצן היה מסתלבט עלי או איזה משהו בסגנון, אז גם על הטיפ שלו היתי מסתלבט.. מילא, אחרי המשמרת, לשבת כולם ולהעביר דחקות.. מילא כאן, בפורום, להעביר צחוקים על לקוחות טמבלים.. ויציאות מפגרות.. אבל מול לקוח? מקצועיות נטו. מה שהוא מבקש, זה מה שאני מוזג. אחרי שנשבר הקרח עם אותו הלקוח, אפשר לברר את מהות ההזמנה, שוב, לא בזלזול אלא בהתענינות. קיצר אחי, באמת מכל הלב, אם היתי לקוח שלך והיית מתנהג אלי כמו שזה נשמע.. היית יוצא עם 0 שקל טיפ ממני.. ועל חשבון גבוה.
 

Symbolic

New member
מסכים עם כל מילה.

הלקוח משלם כסף, ולא מעט, כדי לקבל את מה שהוא רוצה. אם בא לו קוניאק של 600 שקל עם רד בול, והוא מוכן לשלם את זה, שיבושם לו. צריך למזוג לו ולא לזיין ת'מוח. אפשר להמליץ ("נו איך היה הוויסקי סאוור? אהבת? מתאים לך לנסות וויסקי נקי?" ), להתריע ("לטעמי גינס לא הולך טוב בשנדי, אבל אם אתה רוצה אני אשמח להכין לך"), אבל לזלזל בפנים של הלקוח?? בחיים לא, וממש לא משנה מה הוא מזמין - כל עוד כמובן הוא משלם על זה.
 

רוניM

New member
חחח אני מנסה לדמיין את עצמי אומרת

ללקוח: "סליחה אדוני, אני חייבת לציין שלדעתי גינס לא תתערבב כהלכה עם ספרייט, אולי אפשר להמליץ לך על שילוב אחר?"
 

Symbolic

New member
חח..

אבל באמת, את לא חושבת שאני צודק? אסור לשפוט לקוחות.
 

רוניM

New member
מי שמכיר אותי יודע שאני אעשה הכל

בשביל כסף
חחח סוג של זונה
אם הבנאדם משלם? אני אמזוג! חוץ מזה.. ככל שזה יותר הזוי... יש על מה לצחוק בסוף המשמרת...
 

MidNight Flame

New member
נורא מעניין, במקומות שאני עבדתי בהם

אין אנשים שמזמינים שטויות כאלה וסלח לי אם הייתי מוותר גם על הטיפ במקרה כזה. אני לא זה שיעליב לקוח בפרצוף אבל בהחלט זה שינסה להניא אותו מלהעליב אלכוהול איכותי.
 

obbb

New member
תלוי איך משכנעים לקוח

אם זה בקטע של "גברים לא שותים פיג'לינג" אז הוא כן חצוף. ת'אמת נטו הוא גרם לי להרגיש לא נעים ולא להזמין משהו שרציתי... לא יצא לי לטעום את זה ורציתי באותו ערב אבל הוא הציק לי ובגלל זה לא הזמנתי. ופיג'...שתכל'ס זה אומנם לא וויסקי, אבל זה לא ביג דיל... ליקר קליל, אם היו קוראים לזה שנאפס תאנים סביר להניח שהוא לא היה אומר את זה.
 

MidNight Flame

New member
לעע, זה טיעון שלא הייתי משתמש בו

גם פיג'לינג בעיני זה אחלה דבר ולא משנה אם השותה הוא גבר או אישה. אבל לשאול לקוח אם לא חבל להעליב ויסקי כל כך יקר ע"י עירבוב עם קולה אני בהחלט מוכן.
 
למעלה