מצטער לחפור באותו נושא אבל מה ההבדל

maxfain

New member
חחח.. ללמוד להיות בנאדם?

בזה שהבעתי את דעתי אחי? תלמד אתה לקבל דעות של אחרים.. לא נאה לך, לך חפש..
 

obbb

New member
הכל תלוי בטון דיבור ובניסוח

אני הייתי ספציפית במסיבה, אין הרבה מקום לדיבורים צריך לצעוק לברמן באוזן... אין מקום לשכנועים ושיחות חולין. זה לא כמו בר / פאב שיש קצת מקום לייעוץ.. פה זה תן לי וזהו.
 
לסיכומו של עניין

אנשים סתם מחפשים פה להתווכח.......נתפסים על כל שורה לסיכום : יש פיגלינג מקורי, ויש עוד מתחרה ראוי לשמו שנקרא פידג'....אני אישית הייתי מרגיש בהבדל (לזה שהגיב לי כי אמרתי שלא בטוח ש-הוא- ירגיש בהבדל) ההבדל הוא לא ענק.... ואז הסוגייה השנייה שעלתה כאן... יש 2 סוגי אנשים : אלו שיתנו ללקוח מה שהוא ביקש, ואלו שיתחילו להגיד לו שזה בזבוז.... אני יגיד ככה : אם לקוח יבקש רמי מרטן XO סאוור, אני יכין לו.... להתחיל להגיד לו שזה בזבוז ועלבון למשקה זה לא פחות גרוע מלהגיד ללקוח "נראה לך ?! אני לא מוזג פיג'לינג לברים זה משקה של נשים" !!!!!!!! תבדילו, ברגע שלקוח לא אמר את צירוף המילים "תגיד, לדעתך...... \ אתה ממליץ על ......? \ וכדומה אני אתן לו את המשקה כמו שהוא ביקש... ברמן בא לתת שירות!!!! אז נכון שהוא דמות מקצועית וכו' וכו', אבל קודם כל, ברמן בא לתת שירות ורק אח"כ כל השאר. עכשיו אם היה בא לי לקוח שלא מבין ושואל על משהו, ברור שלא הייתי דוחף לו משהו יקר סתם ככה, זה לא מוסרי ולא משנה כמה צריך להיות איש מכירות, אבל אם בא לקוח ויבקש משהו מופלץ, שיקבל, בגלל זה זה בר ובגלל זה ברמן מקבל משכורת... ולמשקה אין כבוד או רגשות, לבן-אדם יש.... בשורה התחתונה אני בחיים לא אזלזל במשקה שלקוח שלי יזמין, גם אם בראש אני יגיד לעצמי שזה דוחה, או אח"כ יצחק על זה עם הברמנים האחרים אחרי המשמרת, בחיים אני לא יפגין ללקוח זלזול בפנים בשום צורה שהיא. ואני אומר את זה גם כברמן וגם כאחד שישב פעם בבר והברמן זילזל במשקה שהזמנתי .
 

obbb

New member
סיכמת יפה...

סתם שאלה, באיזה משקה שהזמנת זלזלו?
 
ג'ין סאוור

ואני יודע שיש אנשים שלא אוהבים ג'ין.... אבל בוא נגיד שזה לא סתם משקה, לג'ין יש איכויות פשוט לא כולם נמשכים לזה אגב... לג'ין סאוור היו ציפיות הקיץ להצלחה מסחררת, להיות "המשקה של הקיץ"...לא תפס בכל מקרה אם מישהו כאן מתכוון לנסות אז שיסגור את זה בטיפה סודה למעלה זה מוסיף המון (ואז זה בעצם כמו ג'ין פיז אבל קצר = עם פחות סודה)
 

obbb

New member
וואלה עניינת אותי... אני אנסה עכשיו

אבא שלי מת על ג'ין... הביא 3.5 ליטר של ביפיטר מהדיוטי פעם אחרונה... אז למה לא לנסות.
 

obbb

New member
יושב עכשיו על ג'ין סאוור

וואלה משקה מאוד קליל מאוד מרענן... עושה לי אסוציציה לספרייט חח.. למרות שלא שמתי הרבה ג'ין... מנה ג'ין מנה סאוור הרבה קרח ואיזה 10 מ"ל סודה
 
למעלה