אנונימית בהחלט
New member
מצטערת שלא נמצאת הרבה אבל....
דבר ראשון אני חולה אני רוב היום במיטה דבר שני קשה לי לחשוב בזמן האחרון וקשה לי להגיב מנסה להתעלם מהרע ולחשוב רק על טוב לא מסוגלת להתמודד עם הרע אם אני אחשוב על הרע אני אשקע אין לי לשקוע כי אחר כך קשה לקום אז פשוט לא חושבת איתכם תמיד טלי
דבר ראשון אני חולה אני רוב היום במיטה דבר שני קשה לי לחשוב בזמן האחרון וקשה לי להגיב מנסה להתעלם מהרע ולחשוב רק על טוב לא מסוגלת להתמודד עם הרע אם אני אחשוב על הרע אני אשקע אין לי לשקוע כי אחר כך קשה לקום אז פשוט לא חושבת איתכם תמיד טלי