מצטערת שלא נמצאת הרבה אבל....

מצטערת שלא נמצאת הרבה אבל....

דבר ראשון אני חולה אני רוב היום במיטה דבר שני קשה לי לחשוב בזמן האחרון וקשה לי להגיב מנסה להתעלם מהרע ולחשוב רק על טוב לא מסוגלת להתמודד עם הרע אם אני אחשוב על הרע אני אשקע אין לי לשקוע כי אחר כך קשה לקום אז פשוט לא חושבת איתכם תמיד טלי
 

tori1

New member
../images/Emo24.gif טלי...

תרגישי טוב.
תנוחי הרבה. לחשוב אפשר כל הזמן..
 

P h e n i x

New member
החלמה מהירה ../images/Emo39.gif

פעם מישהו אמר לי שאין טוב בלי רע. בהתחלה לא האמנתי אחר כך התחלתי לחוות את זה על עצמי. אין טוב בלי רע. משפט פסימי... אבל, הכל תלוי בדרך שאנו תופסים את הדברים. את יכולה להפוך את המשפט והוא עדיין יהיה נכון - אין רע בלי טוב. איזה שינוי, אה? לפעמים גם אם לא חושבים על הרע הוא מגיע. זה לא תמיד בכוחנו להתנגד. בזמנים שכאלו כדאי לחשוב על הדברים שעושים לנו טוב בחיים. אל תתנצלי על כך שאת לא מגיבה.. זה בסדר גמור, גם בלי להיות חולה ובלי שקשה.
 
למעלה