מצטערת על חוסר תגובותיי....

black crow

New member
מצטערת על חוסר תגובותיי....

אבל עד שאני מעכלת את הדברים שיש לי לומר על השירים הקיימים הם כבר נדחפים לדפים האחרים...אל תטעו אהוביי, אין כאן כל ביקורת , שמחה אני על ימים פוריים אלו, הלוואי שלעד... יצאנו לנסיעה באוטו, אני והוא ובקבוק קסם קטן. אני יודעת שאך פעם לא חשבתם על הבקבוק הקטן ההוא של מי הסבון כבקבוק קסם, אך בעיניי כזה הוא. נסענו לנו, חורשים את הארץ בלילה מטורף אחד, אני הוא והג´ינג´ית שמספרת לנו על העוגיות המתוקות של קרוליינה. חשבתי לי שלא היה לי לילה יפה מזה אף פעם, רציתי לחיות אותו שוב ושוב עד שלא יוותר בי כוח. ממש כמו קסם בועות הסבון שהפרחתי מהחלון יצרו סביבנו אושר. אל תקחו אותי כמשתמשת במילים כל כך חזקות לשווא, אכן אושר היה זה: ילדונת בת 12 שעמדה ליד הבורסה באיפור שכבד לה וכתפיים שלא עמדו בעומס הביטה בבועות הסבון שלי, לרגע יכולתי לראות בעיניה את השדה שאהבה , מריחה פרחים, חיה חיים של נערה בגילה. נהג מונית שרגע לפני כמעט הוריד למישהו דלת, נתן לנו לעקוף אותו וחייך אליי אומר- לילה טוב!. זוג צעיר שישב בתחנת אוטובוס פצח עבורי בריקוד טנגו סוער, כאילו שומע את מנגינת ליבי, עטופים בבועות הסבון שהפרחתי עבורם המשיכו לרקוד עד שנעלמו לי מאחור. וכל העולם רגע, כאילו היו אלו בועות הסבון שמרימות אותו מהשיגרה האפרורית ונותנות לו חופש, כלא היו עוד מלחמות, כלא הייתה עוד שינאה. אפילו הג´ינג´ית הדכאונית החלה לשיר לי בקולי קולות "...הי, זו עדיין שנה טובה...". נו, אז יכולים לצאת גם לי דברים אופטימיים לפעמים? אוהבת אותכם ומפריחה עבורכם בועות סבון עד כמה שנשימתי מאפשרת, שחרחורת.
 
אני בעד

דברים אופטימים. כל עוד הם במידה הראויה, כן.... לא צריך להסחף.... אבל קצת אופטימיות לא הזיקה מעולם לאיש. מאוד הזכיר לי את "היום יומולדת" של אתגר קרת. מכירה? אהבתי. (בפתח?)
 

Shades Of God

New member
שחרחורת:)

give me more מהאופטימיות הזאת:) איזו תמונה מתוקה ציירת....
-רגילים גם טוב? כבר ראית את האייקונים המתוקים האופטימיים האלה של קיץ?
ואפילו
אוייש נו..תסלחו לי לילה, ואני עייפה:)
 

black crow

New member
אויש

שניכם כאלה מתוקים... דרור, שמחה שאהבת, גם אני בעד אופטימיות לעיתים רחוקות. לא קראתי את "היום יומולדת", בעצם אולי כן ואני לא זוכרת. שאלה קטנה, בסוף הודעתך רשמת (בפתח?)- לא הבנתי את הכוונה, אם תוכל להסביר... צל צל, איך בחרת לך את המשפט הכי מרגש בעיני של הג´ינג´ית, תמיד היא צווחת אותו בראש שלי...טוב לא משנה , גם אני עייפה אז תאלצי לסלוח לי. תודה על תגובתך , מתוקה, אני אשתדל אופטימי לפחות אחת לחודש. שחרחורת.
 
הג´ינג´ית הזו...

מה עוד לא אמרנו עליה... אני המומה ממך.. מקנאה גם, לשלב את השיר הזה באופטימיות שלך. הממ אפשר לגנוב אחת מבועות הסבון שלך? ולהתמכר... השקט, הנקיון שבהן, קצת ישרוף בעיניים, לא נורא, לא מתים מזה (כך אומרים)... but, I can see that star when she twinkles and she twinkles and I sure can. That means I sure can. נהנתי ממך.. (עכשיו מבינה לגבי האופטימיות)
אני.
 

black crow

New member
כן...

לא משוררת, כולם בפורום תמיד אומרים לי שאני סגרירית וקשה, אז רציתי להראות שאני מעריכה גם את הדברים היפים בחיים. מצטערת שאיבדת את האופטימיות , מכירה את זה ובעזרת כמה אנשים טובים היא עוד תשוב.... יפתי, למילותייך כל כך חיכיתי והנה פגעת עמוק ואני מקווה שהאופטימיות הזו תדבק בנו, אם לא יש לנו עדיין את החיבוק (על משקל ´תמיד תהיה לנו פריס´). לא משנה, תודה לך יפתי, שחרחורת.
 

פייקו

New member
אהבתי את הבועה ...../images/Emo95.gif

אהבתי את הבועה - ומה שקורה בתוכה אך מה לילדה קטנה בשעת לילה מאוחרת נו נו נו
צריך ללכת לישון אבל לילדה מוכשרת שכזו אולי נעשה הנחה אחרי הכול היא שופעת אופטימיות נשמע שעוד רגע חוזרת לפסימיות לא -אל תבכה גם שם היא כותבת יפה.. פייקו:
 

black crow

New member
אויש מתוק, עשית לי

חיוך מתוק מתוק על השפתיים.... שחרחורת.
 

פייקו

New member
הבוקר שם יפה-ואין שם ענן להעיב..

הבוקר שם יפה -ואין ענן שם להעיב לכן צחוק ילדים נשמע בין ערביים והחיוך שם מרוח על השפתיים.. פייקו! שיהיה בוקר נפלא..
 
למעלה