מצטערת על ההודעה ה - 3 שאני פותחת

Amazona

New member
מצטערת על ההודעה ה - 3 שאני פותחת

בנושא אבל .. אני נואשת
follow me now, just call on my name and i fall like rain just look into my eyes and i know must be heaven in the sky i wished upon the stars הופיע בסידרה "תשוקות" בפרק מספר 467 .. בחורה שרה, שיר שקט ורגוע.. ו- השיר Walk On By ש Seal חידש.. זה השם
של מי המקור
 

Amazona

New member
ועוד שאלונת ../images/Emo32.gifית ../images/Emo70.gif

למישהו יש מושג ממה מת הזמר Old Dirty Bastard
 

Amazona

New member
הקפצה ../images/Emo70.gif אחרונה, אני מבטיחה ../images/Emo70.gif

לשנה הזו
סתם, אחרונה ודי
 
למעלה