"מצוך הזוהמה" - עדכון!

דוויק

New member
"מצוך הזוהמה" - עדכון!

קודם כל המאסטר גמור ומצוי בידינו! הגרפיקות גמורות גם כן וכל מה שנותר לעשות הוא לחתום על חוזה הפצה. אנחנו במו"מ עם אחת החברות הגדולות בארץ וצפוי שייחתם תוך שבוע-שבועיים. זמן קצר לאחר מכן האלבום בחנויות, אין סיבה לעיכובים למען האמת שכן הכול מוכן. תוכלו לשמוע את השירים הבאים מהאלבום במיקסטייפים הבאים: סחוטרי - חומוס (לוקץ', אלפרברוס מאה אחוז כותנה ומקדדי ג'י) המקלט - מהעיר אל הפרבר (אקסטרה ג'י, אמ.סי קו, נועה פארן, פלד, מקדדי ג'י) עשינו הרצה בערב ההיפ הופ בארבע שפות לשני שירים מהאלבום על הבמה בשביל לבדוק את הביטים ואיך הם יוצאים במועדון נשמע מעולה! על כן מבחינתנו הכול מוכן גם ל-24.12, ערב ההשקה בבארבי. כרטיס יעלה 40 ש"ח - אין הגבלת גיל. בקרוב נתחיל לגייס חברים לצוות הרחוב למי שמעוניין. אנחנו מחפשים גם מעצב אתר לעניין. דוויק
 

דוויק

New member
"מתוך הזוהמה" לעזאזל!

אלבום תמונות מההופעה האחרונה של פרברים רפיוג'יז
 

דוויק

New member
שבועיים לחתימה

אחר כך אני מקווה שזה יצא מהר אני לא מתחייב על תאריך. דוויק
 
כפרעליך דווק...../images/Emo9.gif

המון המון הצלחה... זה בהחלט הולך להיות חזק! השקה? אני שם! לגבי צוות הרחוב-אתה כבר יודע+יש'ך ת'מספר שלי.. אז נדבר על זה! אגב, תתקן את הפוסטר כדי שאוכל כבר להפיץ מיום חמישי ברחבי תל אביב. -שאנטי-
 

U G I

New member
יאמאן !!!!!!! ../images/Emo24.gif../images/Emo47.gif

שייייייצא כבר !!! ובהצלחה רבה רבה כמובן! לכל האומנים שבדיסק, מלבד הפרברים, אקסטרה,נועה פארן, לוקאץ',אורטגה, ועוד כל מיני ששחכתי שיהיה רק בהצלחה! ומחכה כבר ל 24 בדצמבר! ומה זה צוות הרחוב? מה להפיץ פוסטרים וכאלה? בכיף אבל תסבירו וזה :)
 
אני לא חושבת שיש מה להסביר...

כמה חבר'ה, נסיעות וכאלה לפרסם, לתלות פוסטרים, כל מיני פליירים וכאלה.. אני כל כךךך בפנים! מתחילה כבר מיום חמישי... אבל ניתן לדווק לענות על זה. =] והכי הרבה הצלחה בעולם לרז השקסיייי!
 
בינתיים מה שנתון בידי...

זה פוסטר שמפרסם בעצם את הפרברים ות'סניגל שהשתחרר לערוץ 24 "כיכר פארטי". הפוסטר מפרט איך להצביע להשפיע וכאלה... צריך לבצע בו תיקון קטנטן (שאגב דווק, אני לא חושבת שזה דראסטי..) ואני מדפיסה היום, הולכת מחר לצלם... וחמישי להפיץ ברוב רחבי תל אביב. דבר עם דווק באייסי או במסרים, הוא יפרט.
 
למעלה