מצוות מדממות

pembencipolisi

New member
אין חדש - תרמית הדת נחשפה גם בברית המילה

אשר לשחיטת בעלי החיים, אין דבר "אנושי" בענין. הכל תרמית.
 

5GIPI5

New member
נו מה חדש נפגעי הברית תמיד יחפסו סיבה

למה לא לעשות ברית,ואכן קרפיון חמוד כפי שטוען המנתח בפורום אנטי ברית מילה שבשביל לא להסתכן בפגיעה באיבר עדיף לא לעשות ברית בכלל , וצודק המנתח לגבי אתאיסט חסר דעת אלו-הים אין טעם לערוך לו ברית שהרי הוא מראש מחלל בברית,השאלה היא אם יש מקום לתבוע את ההורים שלך שפגעו בהנאה המינית שלך לצמיתות , מיותר לציין שלצאצאים שלך לא תעשה ברית תן להם להנות מהחליל, ובקשר לשחיטה ,אתה גם צודק כל השחיטות חוץ מהשחיטה היהודית הן יותר אנושיות, מי שאוכל בשר של חיות הוא גרוע מחיה,ומי שלא אוכל בשר חיות צומח לתפארת מדינת ישראל החולנית.
 
שחיטה=קורס מזורז לרצח בני אדם !

כן מנמק העיקרים בסיבת קורבנו של קין מהצומח בלבד. ואם כבר דרשו שקין למד מאביו איך לרצוח, בהקריבו פר מקרין מפריס, אין צורך להרחיק לכת! שהלוא האהבל העבירו קורס מזורז עד שהיה כתלמיד המחכים את ריבותיו, ושלחו לחפש 72 בתולות בגן עדן
 

shahril

New member
../images/Emo6.gif

 
ואיזה פרשנות במלאית דפקת בניק החדש?

האם אינך, אש אסמו ? פמב......? שכחתי....
 

pembencipolisi

New member
טעות להשתמש בכנוי שלישי , shahril היה כנוי

שם פרטי של איזה מניאק מברוניי דאר-אלסלאם , שניסה להדביק לי וירוס דרך המחשב, וזמברתי את המדינה שלו. גליתי את שמו והשתמשתי בו באיזה פורום אסלאמי מאלסי , שם הוא קולל נמרצות. הענין הוא שאני משתמש בשם זה היום בפורום אחר...
 
תן לי להבין

האם אתה הוא זה שהגבת כאן ? אחד המשתמשים בניק זה הגיב בסגנון זהה לשלך בפורום תיאולוגיה, תוך כדי גילויי בקיאות ברזי ההסטוריה בכלל ובאיסלם בפרט
 

avity

New member
בתרבות שבה מאמינים שהכל

מידי שמיים (חוץ ממה שמצריך השתדלות, כמו להשוות מחירים כשקונים מקרר, או לשרוף ספרי כפירה, כדיי שגם הצאצאים ייגדלו להאמין בדוקטרינה), מדוע צריך לדאוג לאספקט הבריאותי של ציוויי האל? הוא כבר דאג להכול.
 

5GIPI5

New member
עוויתי בפעם הבאה שתהיה אצל רופא המשפחה

תשאל אותו מי אחראי לבריאות אתה או הוא? מדע הרפואה לא מתעסק בריפוי אלא בטיפוח מחלות בגלל זה הרפואה האלטרנטיבית נכנסה לתוך הקונבנציונלית דרך חלון ההזדמנויות, ,דרך אגב לברית מילה אין התוויה רפואית ובשל כך אסור לרופא לבצע ברית ,בפורום אנטי ברית מילה הברית נקראת "הטלת מום בקטין חסר ישע" ,למעשה כל מי שההורים שלו עושים לו ברית הופכים את בנם לבעל מום. כדאי לך ולשכמותך להכין כתב תביעה יצוגי אולי תזכה להיות הראשון שיזכה בהכרה כנכה שזכאי לרכב רפואי.
 

5GIPI5

New member
תשתדל לכתוב בגוף ראשון אסטון, אז

איך אתה קורא לעצמך ,(במידה וההורים שלך הסכימו שיחתחו לך) ילד חתוך ? ועל תיקח את זה אישית,אולי שווה לעשות חקירה מדעית יתכן שהברית גם גורמת לאנשים מסויימים נזק מוחי.
 

mad city

New member
פיג

לדעתי סיבת החיתוך היא פמיניסטית להוריד את מינון תאוות החדק,ומניעה עתידית של אונס.
 
בולשיט !

אף דת של הערילים לא אימצו את האונס למצות עשה, מלבד היהודים במצות יפת תואר. הכוללת אשת איש, ואפילו היתה בת 3
 

mad city

New member
צודק.

ייתכן שיציעו לחתוך לנו ת'חדק בשעת הסכנה ר"ל 20-30 ש' מאוחר יותר משיטת היהדות.
 

glassmoon

New member
הסיבה פמיניסטית?

לא נראה לי. היהדות היא תרבות של דומיננטיות גברית. אם כבר, אז הייתי בודק את האפשרות ש"הורדת מינון תאוות חדק" קשורה יותר לכך שהמסורת מבטיחה את המעמד של המבוגרים/זקנים (- בלהקת קופים הפחד הראשי של הזכר הדומיננטי הוא מהצעיר שיחליף אותו).
 
אתה חושב שאתה צודק?

כי אם ברית גורמת לנזק מוחי, אז באמת צריך להפסיק את זה ומהר.
 

5GIPI5

New member
בוודאי שאני צודק ,תיכנס לפורום אנטי ברית

ותראה כצה פגועים שכלית קיימים בגלל המום שהעזו לעשות להם בלי לבקש מהם רשות, כמו כן תמצא שם גלריה מפוארת של זרגים בכל מיני צורות של פגיעה , אממה כולנו יודעים שמקור ההנאה או הסבל הוא במח , לכן אין שום ספק שגבר שפתאום מתברר לו שבגלל שאיבר מינו נחתך ,ונפגעה יכולתו להנות ממין, או שהידיעה שקיצרו לו את האיבר ב2 ס'מ בהחלט גורמת לו נזק מוחי, למה אתה שמבין את הנזק החמור לא מגיש תביעה נגד הוריך או לפחות נגד המזוקן שמצץ לך בגיל 8 ימים ,הנה לך עילה להלחם בדת אם טיעון כזה אין ספק שתיצור תקדים שיסיים את ההליך האכזרי הנ'ל.
 
../images/Emo6.gif

זה שמקור ההנאה הוא בשכל לא אומר שלאיבר המין אין תפקיד שם
בכל מקרה אצלך הפגיעה כנראה הייתה קשה מנשוא, ועל זה נהוג לומר:
 

glassmoon

New member
_

לא הבנתי איך השאלה שלך קשורה. הנקודה שניסיתי להעביר היתה שברית מילה זה מנהג שהסיבה שלו היא מסורת, ונסיון לתרץ מנהג מסורתי באמצעות סיבות פרקטיות לא משנות את העובדה הזאת, במיוחד לא כשהתרוץ נאמר בדיעבד.
 
למעלה