מצד אחד עצוב מצד אחד זה טוב

  • פותח הנושא DmX3
  • פורסם בתאריך

DmX3

New member
מצד אחד עצוב מצד אחד זה טוב

מגיע עכשיו לכל אוהדי הפועל על השינאה שלהם לאוהדי מכבי
 
למעלה