מצגת המכרז החדש עירוני באר שבע, כולל מפות

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
מצגת המכרז החדש עירוני באר שבע, כולל מפות

מצגת המכרז החדש עירוני באר שבע, כולל מפות
המפות על פי שכונות וגם על פי כל קו בנפרד עם השוואה של מצב קיים למצב עתידי.

תהנו :) אני נהנתי.

http://tinyurl.com/lyt6lqu
 

orchilit

New member
נהנה יותר אם תעלה קישור


מצגת המכרז החדש עירוני באר שבע, כולל מפות
המפות על פי שכונות וגם על פי כל קו בנפרד עם השוואה של מצב קיים למצב עתידי.

תהנו :) אני נהנתי.

http://tinyurl.com/lyt6lqu
נהנה יותר אם תעלה קישור
 
רכבת קלה בבאר שבע, היבט היסטורי

העלתי, היו כמה בעיות בהעלאת הקישור עד שהצליח.
רכבת קלה בבאר שבע, היבט היסטורי
כותרת עתון מיום 3-4 לאוגוסט 1999: ״ רון לאודר בוחן השקעה ברכבת פרברים בב״ש ״.
כותרת בעתון אחר מיום 13 לינואר 1998: ״. חברה הולנדית פותחת בהכנת סקר היתכנות לרכבת קלה בבאר שבע ״
באותה כתבה נאמר גם ש ״לשר התחבורה יצחק לוי יש דעה מגובשת שמכל ארבע המטרופולינים של ישראל באר שבע תקדים את כולן בהקמת הרכבת הקלה ״.
והשגריר ההולנדי בישראל אמר בחתימת ההסכם לבצוע הסקר ש ״היא מוכיחה את נחישותו של משרד התחבורה הישראלי ליצור בפעם הראשונה, כאן בבאר שבע, תשתית נכונה לתחבורה המונית ״
 
רכבת קלה בירושלים בשנת 1911: לפני 104 שנים:

רכבת קלה בבאר שבע, היבט היסטורי
כותרת עתון מיום 3-4 לאוגוסט 1999: ״ רון לאודר בוחן השקעה ברכבת פרברים בב״ש ״.
כותרת בעתון אחר מיום 13 לינואר 1998: ״. חברה הולנדית פותחת בהכנת סקר היתכנות לרכבת קלה בבאר שבע ״
באותה כתבה נאמר גם ש ״לשר התחבורה יצחק לוי יש דעה מגובשת שמכל ארבע המטרופולינים של ישראל באר שבע תקדים את כולן בהקמת הרכבת הקלה ״.
והשגריר ההולנדי בישראל אמר בחתימת ההסכם לבצוע הסקר ש ״היא מוכיחה את נחישותו של משרד התחבורה הישראלי ליצור בפעם הראשונה, כאן בבאר שבע, תשתית נכונה לתחבורה המונית ״
רכבת קלה בירושלים בשנת 1911: לפני 104 שנים:
חזית שער ספר תכנית בענין זה. התכנון הראשון בארץ לרכבת קלה פנים עירית. כאן מצולמת חזית הספר (פרסמתי אותה כבר כאן בעבר). אם תזדמן לירושלים, תוכל לעיין בספר כולו.

 

Ccyclist

Well-known member
ve nerede haritası bulunuyor?

רכבת קלה בירושלים בשנת 1911: לפני 104 שנים:
חזית שער ספר תכנית בענין זה. התכנון הראשון בארץ לרכבת קלה פנים עירית. כאן מצולמת חזית הספר (פרסמתי אותה כבר כאן בעבר). אם תזדמן לירושלים, תוכל לעיין בספר כולו.
ve nerede haritası bulunuyor?
"ואיפה המפות?" (השתמשתי בגוגל טרנסלייט)
&nbsp
יהיה מעניין לראות את "מפת הרשת" המוצעת מ1914.
 

Ccyclist

Well-known member
תיקון - 1911. (טורקית, 104 ו1911 על סמארטפון זה סלט ריכוז.)

ve nerede haritası bulunuyor?
"ואיפה המפות?" (השתמשתי בגוגל טרנסלייט)
&nbsp
יהיה מעניין לראות את "מפת הרשת" המוצעת מ1914.
תיקון - 1911. (טורקית, 104 ו1911 על סמארטפון זה סלט ריכוז.)
 
בשמחה - בהזדמנות ראשונה אחרי שיירגע כאן הבלאגן

ואנוכי בסוף מערב. תוכל לסרוק?
בשמחה - בהזדמנות ראשונה אחרי שיירגע כאן הבלאגן
ויהיה לי ערב רגוע. כמעט ואין ערב רגוע כאן עם 4 ילדים קטנים. משגעים לי את הצורה......
 
יפה, יפה, יפה! תודה

רכבת קלה בירושלים בשנת 1911: לפני 104 שנים:
חזית שער ספר תכנית בענין זה. התכנון הראשון בארץ לרכבת קלה פנים עירית. כאן מצולמת חזית הספר (פרסמתי אותה כבר כאן בעבר). אם תזדמן לירושלים, תוכל לעיין בספר כולו.
יפה, יפה, יפה! תודה
 
כל הכבוד על הסקופ

מצגת המכרז החדש עירוני באר שבע, כולל מפות
המפות על פי שכונות וגם על פי כל קו בנפרד עם השוואה של מצב קיים למצב עתידי.

תהנו :) אני נהנתי.

http://tinyurl.com/lyt6lqu
כל הכבוד על הסקופ
על פניו נראה טוב: פחות אוטובוסים חצי ריקים במרכז העיר, קישור טוב יותר מכל השכונות למוקדים העירוניים ובכלל מערכת אלגנטית וברורה בהשוואה למצב היום. כמה קווים מסורבלים במיוחד יגיעו אל מותם הראוי (למשל 31).

וחוץ מזה- בן-אדם מתחיל שבוע בעבודה פרודוקטיבית, בסך-הכל נכנס רגע לפורום בזמן ארוחת-צהריים, וזהו- הרסת לו את המשך יום העבודה
 

olli3

New member
מנהל
31 מוחלף בקו 5 עם מסלול משופר.

כל הכבוד על הסקופ
על פניו נראה טוב: פחות אוטובוסים חצי ריקים במרכז העיר, קישור טוב יותר מכל השכונות למוקדים העירוניים ובכלל מערכת אלגנטית וברורה בהשוואה למצב היום. כמה קווים מסורבלים במיוחד יגיעו אל מותם הראוי (למשל 31).

וחוץ מזה- בן-אדם מתחיל שבוע בעבודה פרודוקטיבית, בסך-הכל נכנס רגע לפורום בזמן ארוחת-צהריים, וזהו- הרסת לו את המשך יום העבודה
31 מוחלף בקו 5 עם מסלול משופר.
31 זה קו שמרוב טלאים לא רואים את המסלול המקורי שלו (שזה בכלל קו 11 ז"ל).
&nbsp
ו, לא נורא... יש מספיק ימים לעבוד בהם, לא חובה עכשיו :)
 

alantan

New member
יפה, נראה לי שזו הפעם הראשונה שרואים נוכחות של

מצגת המכרז החדש עירוני באר שבע, כולל מפות
המפות על פי שכונות וגם על פי כל קו בנפרד עם השוואה של מצב קיים למצב עתידי.

תהנו :) אני נהנתי.

http://tinyurl.com/lyt6lqu
יפה, נראה לי שזו הפעם הראשונה שרואים נוכחות של
"רשות ארצית לתחבורה ציבורית". האם זה באמת גוף קיים?
&nbsp
מעניין אותי מה התדירות לאורך כל שעות היום של כל הקווים הללו. כלומר, מה הוא האופי של הרשת התדירה, כאשר תדירות נמדדת לאורך כל היום (7 עד 7) ולא רק בשעה אחת שבין 7 ל-8 בבוקר.
 
לא פעם ראשונה

יפה, נראה לי שזו הפעם הראשונה שרואים נוכחות של
"רשות ארצית לתחבורה ציבורית". האם זה באמת גוף קיים?
&nbsp
מעניין אותי מה התדירות לאורך כל שעות היום של כל הקווים הללו. כלומר, מה הוא האופי של הרשת התדירה, כאשר תדירות נמדדת לאורך כל היום (7 עד 7) ולא רק בשעה אחת שבין 7 ל-8 בבוקר.
לא פעם ראשונה
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית הופיעה כבר בפרסומים של קו 1 בגוש דן, של השינויים בקווי בנימין ושל השינויים באזור יקנעם עם העברת הקווים לסופרבוס. וייתכן שבעוד פרסומים שאני לא זוכר כרגע.
 

olli3

New member
מנהל
>>>סקירה של עיקר השינויים,מבחינת מסלולים>>>

מצגת המכרז החדש עירוני באר שבע, כולל מפות
המפות על פי שכונות וגם על פי כל קו בנפרד עם השוואה של מצב קיים למצב עתידי.

תהנו :) אני נהנתי.

http://tinyurl.com/lyt6lqu
>>>סקירה של עיקר השינויים,מבחינת מסלולים>>>
השינוי הכי מורגש הוא תום עידן קווים מעגליים, נכון לכל הקווים כמעט (כבישים חד סטריים או קטע קצרצר). שינוי נוסף הוא התבססות על מסופים, קיימים וחדשים.
&nbsp
אני אלך לפי מספר הקווים:
&nbsp
קו 2 - ימשיך לשרת את נחל בקע + נווה נוי (דר"א בעוד זמן לא רב הקו יגיע גם למתחם מול 7 - רמי לוי בבאר שבע ויפרסס בכיכר להמשך המסלול). השינוי בקו 2 הוא בעצם על בסיס שילוב בין קו 4 לבין קו 2 עם סיום בפארק ההייטק. שזה דיי דומה למסלול קו 4 בעידן שלפני שכונת רמות (עד תחילת שנות ה-80 עם סיום באוניברסיטה).
&nbsp
קו 3 - יבוטל המסלול המעגלי בשכונה ו', תחנת המוצא תהיה במסוף האיצטדיון. כמו כן הקו לא יסע יותר בחלקים המזרחיים של שאול המלך וברחוב אלפסי, הקו יסע דרך רחוב שמעולם לא עברה בו תח"צ מבצע יואב (בקטע שבין שאול המלך לדרך מצדה). כמו כן קו 3א ימשיך לעמק שרה על בסיס מסלול קו 17 (החדש)
&nbsp
קו 4 - מהקו האיטי ביותר ברמות ואפשר להגיד גם בעיר, הוא הופך להיות אחד הקווים היותר מהירים ויעילים שיהיו בעיר, אם לא הכי יעיל ומהיר. הקו יסע ברמות בדיוק כמו מסלול קו 34 כיום, דרך שדרות בן גוריון ושדרות רגר. בניגוד ל34 הנוכחי שיורד לעיר ולשוק, קו 34 יכנס אך ורק לתחנה המרכזית ויצא כמו קו 14 לשדרות טוביהו. הטוויסט בעלילה הוא שהוא יהיה זהה לחלוטין לקווים הפרבריים, בין עירוניים שנוסעים על ציר טוביהו. קו 4 החדש יסע לכל אורך שדרות טוביהו עד הקאנטרי ורק שם יכנס לשכונה י"א. מדובר בשיפור ענק, ענק, ענק , ענק!
&nbsp
קו 4א - אותו הדבר רק עם קישור למקיף ז' בשעות תלמידים.
&nbsp
קו 5 - קו 5 החדש הוא כמו קו 5 הישן בקטע שבין תחנת ההרכבת צפון לתחנה המרכזית, משם מדובר בעצם בקו 31 עם שינויים במסלול שהופכים אותו ללא מעגלי כפי שקו 31 כיום.
&nbsp
קו 6 - סוג של לא נגענו, מלבד יציאה ממסוף האיצטדיון. 6א המשך לעמק שרה על בסיס קו 17 (החדש).
&nbsp
קו 7 - יציאה ממסוף האיצטדיון, המשך מסלול עד העיר העתיקה - כרגיל. משם דרך רחוב העצמאות על בסיס מסלול 13/23, כניסה לנווה זאב דרך יוהנה ז'בוטינסקי (על בסיס מסלול 14), פלח 7 וסיום במסוף נווה זאב.
&nbsp
קו 8 - יציאה ממסוף האיצטדיון דרך מכללת קיי (יהודה הלוי), שמאלה לסנהדרין והמשך מסלול עד העיר כרגיל. משם המשך על העצמאות על בסיס מסלול קו 13 דרך שדרות ירושלים, גראנד קניון, אברבנאל וסיום במסוף י"א. קישור חדש ומהיר בין י"א לגראנד, לשכונה ט' ולעיר העתיקה.
&nbsp
קו 9 - לא נגענו מלבד ביטול הקטע המעגלי בתחילת המסלול בקניון שאול המלך והארכת הקו למסוף י"א.
&nbsp
קו 12 - יציאה ממסוף האיצטדיון דרך אצ"ל, שמאלה לדוד אלעזר (רחוב חדש בו יהיה שירות תח"צ) והמשך במסלול כרגיל.
&nbsp
קו 13 - מסלול הגיוני בנאות לון ולא מעגלי כיום, משם במסלול זהה למרכזית הוהמשך לביג - סופית.
&nbsp
קו 14 - מסלול זהה - אי הכניסה לפלח 7 או ביטול עקב שימוש בקו 7 לכך או טעות.
&nbsp
קו 16/16א - כרגיל.
&nbsp
קו 17 - ביטל הסיבוביות בעמק שרה.
&nbsp
קו 18 - עיקר השינויים בקו הוא הוצאת הקו מדרך שמשון. הקו יפצה על ביטול קו 26 הקיים ויקשר בין י"א לשדרות יעלים ודרך המשחררים.
&nbsp
קו 21 - מבוטל.
&nbsp
קו 22 - ביטול הקטעים המעגליים והארכת הקו מהמרכזית לביג דרך קופ"ח ג'.
&nbsp
קו 23 - ללא שינוי.
&nbsp
קו 24 - ללא שינוי (מלבד הפעלתו במסלול האמיתי שלו לכשתיבנה שאר השכונה - חלק בתלהיך בניה מתקדם וחלק בתחילת בנייה בקטעים הצפוניים).
&nbsp
קו 25 - מבוטל (שירות ינתן על ידי 26).
&nbsp
קו 26 - מות הקו המעגלי, יחי מסלול משופר של קו 25. הקו יצא ממסוף נווה זאב על בסיס קו 26 הנוכחי עד י"א, משם במסלול קו 25 הנוכחי.
&nbsp
קו 31 - מבוטל.
&nbsp
קו 32 - ביטול מעגליות הקו.
 

Ofekalef1

New member
תיקון קל: קו 3 מתחיל במסוף י"א ולא במסוף האצטדיון.

>>>סקירה של עיקר השינויים,מבחינת מסלולים>>>
השינוי הכי מורגש הוא תום עידן קווים מעגליים, נכון לכל הקווים כמעט (כבישים חד סטריים או קטע קצרצר). שינוי נוסף הוא התבססות על מסופים, קיימים וחדשים.
&nbsp
אני אלך לפי מספר הקווים:
&nbsp
קו 2 - ימשיך לשרת את נחל בקע + נווה נוי (דר"א בעוד זמן לא רב הקו יגיע גם למתחם מול 7 - רמי לוי בבאר שבע ויפרסס בכיכר להמשך המסלול). השינוי בקו 2 הוא בעצם על בסיס שילוב בין קו 4 לבין קו 2 עם סיום בפארק ההייטק. שזה דיי דומה למסלול קו 4 בעידן שלפני שכונת רמות (עד תחילת שנות ה-80 עם סיום באוניברסיטה).
&nbsp
קו 3 - יבוטל המסלול המעגלי בשכונה ו', תחנת המוצא תהיה במסוף האיצטדיון. כמו כן הקו לא יסע יותר בחלקים המזרחיים של שאול המלך וברחוב אלפסי, הקו יסע דרך רחוב שמעולם לא עברה בו תח"צ מבצע יואב (בקטע שבין שאול המלך לדרך מצדה). כמו כן קו 3א ימשיך לעמק שרה על בסיס מסלול קו 17 (החדש)
&nbsp
קו 4 - מהקו האיטי ביותר ברמות ואפשר להגיד גם בעיר, הוא הופך להיות אחד הקווים היותר מהירים ויעילים שיהיו בעיר, אם לא הכי יעיל ומהיר. הקו יסע ברמות בדיוק כמו מסלול קו 34 כיום, דרך שדרות בן גוריון ושדרות רגר. בניגוד ל34 הנוכחי שיורד לעיר ולשוק, קו 34 יכנס אך ורק לתחנה המרכזית ויצא כמו קו 14 לשדרות טוביהו. הטוויסט בעלילה הוא שהוא יהיה זהה לחלוטין לקווים הפרבריים, בין עירוניים שנוסעים על ציר טוביהו. קו 4 החדש יסע לכל אורך שדרות טוביהו עד הקאנטרי ורק שם יכנס לשכונה י"א. מדובר בשיפור ענק, ענק, ענק , ענק!
&nbsp
קו 4א - אותו הדבר רק עם קישור למקיף ז' בשעות תלמידים.
&nbsp
קו 5 - קו 5 החדש הוא כמו קו 5 הישן בקטע שבין תחנת ההרכבת צפון לתחנה המרכזית, משם מדובר בעצם בקו 31 עם שינויים במסלול שהופכים אותו ללא מעגלי כפי שקו 31 כיום.
&nbsp
קו 6 - סוג של לא נגענו, מלבד יציאה ממסוף האיצטדיון. 6א המשך לעמק שרה על בסיס קו 17 (החדש).
&nbsp
קו 7 - יציאה ממסוף האיצטדיון, המשך מסלול עד העיר העתיקה - כרגיל. משם דרך רחוב העצמאות על בסיס מסלול 13/23, כניסה לנווה זאב דרך יוהנה ז'בוטינסקי (על בסיס מסלול 14), פלח 7 וסיום במסוף נווה זאב.
&nbsp
קו 8 - יציאה ממסוף האיצטדיון דרך מכללת קיי (יהודה הלוי), שמאלה לסנהדרין והמשך מסלול עד העיר כרגיל. משם המשך על העצמאות על בסיס מסלול קו 13 דרך שדרות ירושלים, גראנד קניון, אברבנאל וסיום במסוף י"א. קישור חדש ומהיר בין י"א לגראנד, לשכונה ט' ולעיר העתיקה.
&nbsp
קו 9 - לא נגענו מלבד ביטול הקטע המעגלי בתחילת המסלול בקניון שאול המלך והארכת הקו למסוף י"א.
&nbsp
קו 12 - יציאה ממסוף האיצטדיון דרך אצ"ל, שמאלה לדוד אלעזר (רחוב חדש בו יהיה שירות תח"צ) והמשך במסלול כרגיל.
&nbsp
קו 13 - מסלול הגיוני בנאות לון ולא מעגלי כיום, משם במסלול זהה למרכזית הוהמשך לביג - סופית.
&nbsp
קו 14 - מסלול זהה - אי הכניסה לפלח 7 או ביטול עקב שימוש בקו 7 לכך או טעות.
&nbsp
קו 16/16א - כרגיל.
&nbsp
קו 17 - ביטל הסיבוביות בעמק שרה.
&nbsp
קו 18 - עיקר השינויים בקו הוא הוצאת הקו מדרך שמשון. הקו יפצה על ביטול קו 26 הקיים ויקשר בין י"א לשדרות יעלים ודרך המשחררים.
&nbsp
קו 21 - מבוטל.
&nbsp
קו 22 - ביטול הקטעים המעגליים והארכת הקו מהמרכזית לביג דרך קופ"ח ג'.
&nbsp
קו 23 - ללא שינוי.
&nbsp
קו 24 - ללא שינוי (מלבד הפעלתו במסלול האמיתי שלו לכשתיבנה שאר השכונה - חלק בתלהיך בניה מתקדם וחלק בתחילת בנייה בקטעים הצפוניים).
&nbsp
קו 25 - מבוטל (שירות ינתן על ידי 26).
&nbsp
קו 26 - מות הקו המעגלי, יחי מסלול משופר של קו 25. הקו יצא ממסוף נווה זאב על בסיס קו 26 הנוכחי עד י"א, משם במסלול קו 25 הנוכחי.
&nbsp
קו 31 - מבוטל.
&nbsp
קו 32 - ביטול מעגליות הקו.
תיקון קל: קו 3 מתחיל במסוף י"א ולא במסוף האצטדיון.
 

Ofekalef1

New member
קו 34:

>>>סקירה של עיקר השינויים,מבחינת מסלולים>>>
השינוי הכי מורגש הוא תום עידן קווים מעגליים, נכון לכל הקווים כמעט (כבישים חד סטריים או קטע קצרצר). שינוי נוסף הוא התבססות על מסופים, קיימים וחדשים.
&nbsp
אני אלך לפי מספר הקווים:
&nbsp
קו 2 - ימשיך לשרת את נחל בקע + נווה נוי (דר"א בעוד זמן לא רב הקו יגיע גם למתחם מול 7 - רמי לוי בבאר שבע ויפרסס בכיכר להמשך המסלול). השינוי בקו 2 הוא בעצם על בסיס שילוב בין קו 4 לבין קו 2 עם סיום בפארק ההייטק. שזה דיי דומה למסלול קו 4 בעידן שלפני שכונת רמות (עד תחילת שנות ה-80 עם סיום באוניברסיטה).
&nbsp
קו 3 - יבוטל המסלול המעגלי בשכונה ו', תחנת המוצא תהיה במסוף האיצטדיון. כמו כן הקו לא יסע יותר בחלקים המזרחיים של שאול המלך וברחוב אלפסי, הקו יסע דרך רחוב שמעולם לא עברה בו תח"צ מבצע יואב (בקטע שבין שאול המלך לדרך מצדה). כמו כן קו 3א ימשיך לעמק שרה על בסיס מסלול קו 17 (החדש)
&nbsp
קו 4 - מהקו האיטי ביותר ברמות ואפשר להגיד גם בעיר, הוא הופך להיות אחד הקווים היותר מהירים ויעילים שיהיו בעיר, אם לא הכי יעיל ומהיר. הקו יסע ברמות בדיוק כמו מסלול קו 34 כיום, דרך שדרות בן גוריון ושדרות רגר. בניגוד ל34 הנוכחי שיורד לעיר ולשוק, קו 34 יכנס אך ורק לתחנה המרכזית ויצא כמו קו 14 לשדרות טוביהו. הטוויסט בעלילה הוא שהוא יהיה זהה לחלוטין לקווים הפרבריים, בין עירוניים שנוסעים על ציר טוביהו. קו 4 החדש יסע לכל אורך שדרות טוביהו עד הקאנטרי ורק שם יכנס לשכונה י"א. מדובר בשיפור ענק, ענק, ענק , ענק!
&nbsp
קו 4א - אותו הדבר רק עם קישור למקיף ז' בשעות תלמידים.
&nbsp
קו 5 - קו 5 החדש הוא כמו קו 5 הישן בקטע שבין תחנת ההרכבת צפון לתחנה המרכזית, משם מדובר בעצם בקו 31 עם שינויים במסלול שהופכים אותו ללא מעגלי כפי שקו 31 כיום.
&nbsp
קו 6 - סוג של לא נגענו, מלבד יציאה ממסוף האיצטדיון. 6א המשך לעמק שרה על בסיס קו 17 (החדש).
&nbsp
קו 7 - יציאה ממסוף האיצטדיון, המשך מסלול עד העיר העתיקה - כרגיל. משם דרך רחוב העצמאות על בסיס מסלול 13/23, כניסה לנווה זאב דרך יוהנה ז'בוטינסקי (על בסיס מסלול 14), פלח 7 וסיום במסוף נווה זאב.
&nbsp
קו 8 - יציאה ממסוף האיצטדיון דרך מכללת קיי (יהודה הלוי), שמאלה לסנהדרין והמשך מסלול עד העיר כרגיל. משם המשך על העצמאות על בסיס מסלול קו 13 דרך שדרות ירושלים, גראנד קניון, אברבנאל וסיום במסוף י"א. קישור חדש ומהיר בין י"א לגראנד, לשכונה ט' ולעיר העתיקה.
&nbsp
קו 9 - לא נגענו מלבד ביטול הקטע המעגלי בתחילת המסלול בקניון שאול המלך והארכת הקו למסוף י"א.
&nbsp
קו 12 - יציאה ממסוף האיצטדיון דרך אצ"ל, שמאלה לדוד אלעזר (רחוב חדש בו יהיה שירות תח"צ) והמשך במסלול כרגיל.
&nbsp
קו 13 - מסלול הגיוני בנאות לון ולא מעגלי כיום, משם במסלול זהה למרכזית הוהמשך לביג - סופית.
&nbsp
קו 14 - מסלול זהה - אי הכניסה לפלח 7 או ביטול עקב שימוש בקו 7 לכך או טעות.
&nbsp
קו 16/16א - כרגיל.
&nbsp
קו 17 - ביטל הסיבוביות בעמק שרה.
&nbsp
קו 18 - עיקר השינויים בקו הוא הוצאת הקו מדרך שמשון. הקו יפצה על ביטול קו 26 הקיים ויקשר בין י"א לשדרות יעלים ודרך המשחררים.
&nbsp
קו 21 - מבוטל.
&nbsp
קו 22 - ביטול הקטעים המעגליים והארכת הקו מהמרכזית לביג דרך קופ"ח ג'.
&nbsp
קו 23 - ללא שינוי.
&nbsp
קו 24 - ללא שינוי (מלבד הפעלתו במסלול האמיתי שלו לכשתיבנה שאר השכונה - חלק בתלהיך בניה מתקדם וחלק בתחילת בנייה בקטעים הצפוניים).
&nbsp
קו 25 - מבוטל (שירות ינתן על ידי 26).
&nbsp
קו 26 - מות הקו המעגלי, יחי מסלול משופר של קו 25. הקו יצא ממסוף נווה זאב על בסיס קו 26 הנוכחי עד י"א, משם במסלול קו 25 הנוכחי.
&nbsp
קו 31 - מבוטל.
&nbsp
קו 32 - ביטול מעגליות הקו.
קו 34:
למעט זה שלפני ואחרי הם משרתים את רמות האנדרטה (כן? מעולם לא הייתי חזק בשמות של התת שכונות ברמות), אין באמת קשר בין הקווים. בעצם קו די תדיר (לפחות בשעות השיא) שחוצה את כל רמות - החל באנדרטה, דרך אביטל אביגדור עד לחלק שממערב לשדרות לוי אשכול, רמות "הישנה", ומשם דרך רכבת צפון, לביג ולתחנה המרכזית.
 

Ofekalef1

New member
מעניין עד כמה זה קו שימושי.

קו 34:
למעט זה שלפני ואחרי הם משרתים את רמות האנדרטה (כן? מעולם לא הייתי חזק בשמות של התת שכונות ברמות), אין באמת קשר בין הקווים. בעצם קו די תדיר (לפחות בשעות השיא) שחוצה את כל רמות - החל באנדרטה, דרך אביטל אביגדור עד לחלק שממערב לשדרות לוי אשכול, רמות "הישנה", ומשם דרך רכבת צפון, לביג ולתחנה המרכזית.
מעניין עד כמה זה קו שימושי.
קשה לי להעריך כמה אנשים מרמות צריכים קישור למקומות הללו. הייתי נותן לקו קצת זמן לפעול, ואם הוא לא פורח, לוקח חצי מהנסיעות שלו ומעביר לקו אחר כמו שמיכאל הציע, מרמות לכניסה הצפונית לעיר, ומשם אולי באיזה מסלול יצירתי - דרך רגר למשחררים, ומשם אולי ליוהנה ז'בוטינסקי ובכך ליצור קישור של נווה זאב לאזור המכללות וגם לאוניברסיטה. אולי אם מצמצמים את המסלול של הקו בתוך רמות אפשר להגיע לאותה כמות ק"מ כמו 34 ובעצם לאפשר את הקו הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה