מצב טלקויל בפלאפונים של סלקום

orale83

New member
שומעים טוב בפלאפונים של סלקום?

אישית, תמיד כשאני מקרבת פלאפון של סלקום או של פרטנר למכשיר, הוא מתחיל להשמיע רעשים מוזרים. רק בפלאפונים של פלאפון אני שומעת חלק. חשבתי שזה בגלל הבדל בשיטות השידור של הרשת הסלולארית ולא קשור לסוג מכשיר כזה או אחר. מאוד אשמח לשמוע אם גם בסלקום/פרטנר יש פתרון...
 

צלף

New member
זה בגלל שיטת שידור GSM

שהתדירות של השיטה הזאת דומה לזאת של מצב T במכשיר שמיעה. גם בפלאפון זה זמני - חברת פלאפון זונחת את שיטת השידור CDMA שהיתה נוחה למכשיר שמיעה ועוברת ל- GSM. על התחיקה החדשה כול חברת סלולרי מחויבת עכשיו להעמיד לפחות מכשיר אחד מותאם לכבדי שמיעה (וראיה) כולל מצב T לפרטים: http://www.bekol.org.il/283-1217-he/Bekol.aspx
 

רונה140

New member
גם אני חשבתי כך בהתחלה...

אבל מצאתי מתאם לאוזניות למכשיר אחר של סמסונג + מיקרופון ואני שמה אותו ביחד עם לולאת השראה וככה אני שומעת בT. אני מתכוונת לקנות בעתיד דיבורית בלוטות' וראיתי שיש סוג שעולה 700 שקל אצל בן ציון וזה אמור לעבוד עם כול מכשיר סלולרי שיש לו בלוטות'. פשוט בסלקום רוצים שתחשוב שזה הפיתרון היחיד שקיים.
 

זהבית135

New member
זה לאו דווקא בגלל השיטה והחברה

זה בגלל חוסר תאימות של המכשיר הסלולרי הספצטיפי שאת מנסה למכשיר השמיעה שלך. יש גם בסלקום וגם בחברות אחרות מכשירים שמתאימים יותר ומתאימים פחות לעבוד עם טלקויל. יש כאלה שאינם מתאימים כלל, וכל מה שתשמעי הוא רק רעש אלקטרו-מגנטי. אז לא חשוב באיזו חברה את מנויה - חשוב באיזה דגם של סלולרי את בוחרת.
 

P0P

New member
אני רוצה לציין שיש לי E96 ברשת סלקום

ואין לי שום בעייה של צפצופים שנובעים מתדירות, צפצופים יצא לי לשמוע בפלפונים מסויימים אך לא בפלאפון שלי של סלקום. יש להבדיל בין צפצופים מפידבק לבין צפצופים שנובעים מהתנגשויות בין תדרי השידור.
 

P0P

New member
אני שומע בו במצב T

ואני לא צריך להגדיר את הטלפון כדי שיעבוד ככה (גם לא מצאתי איפה אפשר להגדיר דבר כזה). אבל יש לציין שרק כאשר אני מעביר למצב T ידנית במכשיר אני יכול לשמוע במצב T כי המכשיר שלי הוא לא מסוג המכשירים שעוברים אוטומטית למצב T כשמקרבים אליהם טלפונים. ואגב במצב T אצלי בפלאפון שומעים קצת חלש אז לרוב אני לא משתמש במצב T אלא כרגיל .
 

P0P

New member
נכון טעיתי זה N96 ולא אני לא רוצה להחליפו

(אני לא זה שהתחיל את השרשור) פשוט ראיתי שכתבו פה שהרשת של סלקום עושה בעיות ורציתי לציין שאצלי אין בעיות כאלה. בסופו של דבר אני מאמין שאכן זה קשור לשיטת השידור GSM או CDMA אבל הכי הכי חשוב זה להיות בטוחים ב-100 אחוז וזה אומר ללכת ולנסות את הטלפונים האלה ברשתות השונות ולבדוק אם אכן שומעים הפרעות ברשת או לא. לא כדאי "להרוג" רשת מסויימת רק בגלל שמועות, הכי טוב לבדוק כל מקרה לגופו וקחו בחשבון שהסיכוי נמוך מאוד שמישהו במשרד התקשורת יקדם ויאשר תקנים ומכשירים שמפריעים לאוכלוסייה של משתמשי מצב T.
 
למעלה