מצב התחבורה הציבורית הוא הרוצח השקט של הצמיחה

מצב
הנושא נעול.
בחייאת רבאק....

מצב התחבורה הציבורית הוא הרוצח השקט של הצמיחה
מתוך גלובס
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000918888
בחייאת רבאק....
גלובס, אחד מכלי התקשורת שמתנגדים בעקביות לפיתוח הרכבת והתחבורה בארץ בכלל, מזיל דמעות תנין על מר גורלה. איפה האחריות שלהם לבעיה? מה עם כל הכתבות על ה"פרוייקטים הגרנדיוזיים והמגלומניים המיותרים" שנועדו לשרת את מטרות היחצ"נות של האוצר ולחבל בפיתוח? שיא (שפל) חדש של צביעות.
 

easylivin

New member
הכתבה רק חוזרת על המנטרות הישנות והמוכרות:

בחייאת רבאק....
גלובס, אחד מכלי התקשורת שמתנגדים בעקביות לפיתוח הרכבת והתחבורה בארץ בכלל, מזיל דמעות תנין על מר גורלה. איפה האחריות שלהם לבעיה? מה עם כל הכתבות על ה"פרוייקטים הגרנדיוזיים והמגלומניים המיותרים" שנועדו לשרת את מטרות היחצ"נות של האוצר ולחבל בפיתוח? שיא (שפל) חדש של צביעות.
הכתבה רק חוזרת על המנטרות הישנות והמוכרות:
להמשיך ולנפח את הבועה הגוש-דנית, בשום אופן לא להעז לסכן אותה חלילה באמצעות השקעות בפריפריה. הבועה תתנפץ רק כשיהיו מוכנים וברגע שיהיה להם נוח, ולא רגע אחד לפני.


הבהרה: כותב שורות אלו אינו מתנגד להשקעות הנחוצות בתחבורה במרכז, להיפך! אבל הדמגוגיה הנשפכת נגד הפריפריה מטעמם של אינטרסנטים, דמגוגיה שנסמכת על חוסר הבנה של הקוראים (איך יבינו אם העיתונאים לא יספרו להם את כל האמת?) חייבת להיפסק. כי ממש לא מתכוונים פה רק "לרכבת לאילת ולקרית שמונה" אלא לפרוייקטים המבוצעים כעת, ושלא יעבדו עליכם.
 

בועז ל

New member


הכתבה רק חוזרת על המנטרות הישנות והמוכרות:
להמשיך ולנפח את הבועה הגוש-דנית, בשום אופן לא להעז לסכן אותה חלילה באמצעות השקעות בפריפריה. הבועה תתנפץ רק כשיהיו מוכנים וברגע שיהיה להם נוח, ולא רגע אחד לפני.


הבהרה: כותב שורות אלו אינו מתנגד להשקעות הנחוצות בתחבורה במרכז, להיפך! אבל הדמגוגיה הנשפכת נגד הפריפריה מטעמם של אינטרסנטים, דמגוגיה שנסמכת על חוסר הבנה של הקוראים (איך יבינו אם העיתונאים לא יספרו להם את כל האמת?) חייבת להיפסק. כי ממש לא מתכוונים פה רק "לרכבת לאילת ולקרית שמונה" אלא לפרוייקטים המבוצעים כעת, ושלא יעבדו עליכם.
 

טשאפק 2

New member
קשה לקרוא לזה כתבה, זה יותר טור דעה

הכתבה רק חוזרת על המנטרות הישנות והמוכרות:
להמשיך ולנפח את הבועה הגוש-דנית, בשום אופן לא להעז לסכן אותה חלילה באמצעות השקעות בפריפריה. הבועה תתנפץ רק כשיהיו מוכנים וברגע שיהיה להם נוח, ולא רגע אחד לפני.


הבהרה: כותב שורות אלו אינו מתנגד להשקעות הנחוצות בתחבורה במרכז, להיפך! אבל הדמגוגיה הנשפכת נגד הפריפריה מטעמם של אינטרסנטים, דמגוגיה שנסמכת על חוסר הבנה של הקוראים (איך יבינו אם העיתונאים לא יספרו להם את כל האמת?) חייבת להיפסק. כי ממש לא מתכוונים פה רק "לרכבת לאילת ולקרית שמונה" אלא לפרוייקטים המבוצעים כעת, ושלא יעבדו עליכם.
קשה לקרוא לזה כתבה, זה יותר טור דעה
או אפילו טוקבק ארוך במיוחד.

מכתבה אני מצפה קודם כל למידע מקיף ואובייקטיבי, במידת האפשר.
 

טשאפק 2

New member
כתבים כאלה הם הרוצחים השקטים

מצב התחבורה הציבורית הוא הרוצח השקט של הצמיחה
מתוך גלובס
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000918888
כתבים כאלה הם הרוצחים השקטים
של העיתונות. כתבות חד-צדדיות, דמגוגיות וברמה נמוכה מבריחות אנשים לחיק הפורומים והרשתות החברתיות.
 

אבישי ק

New member
הכותב השמיט "בטעות" כמה עובדות

מצב התחבורה הציבורית הוא הרוצח השקט של הצמיחה
מתוך גלובס
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000918888
הכותב השמיט "בטעות" כמה עובדות
איך אני אוהב שעושים את זה
משמיטים כמה עובדות ומיד הכל נראה אחרת

הוא שכח:
* כבר הוציאו 30 מליארד ש"ח על הרק"ל בת"א
* ההשקעה ב"פריפריה" היא ע"מ לעצור את הנהירה למרכז לא כדי לשכנע אנשים לעבור לפריפריה.
* מערך האוטובוסים, שהוא לא משהו, הוא די מפותח והוא לא עומד בעומס.
* הקו רכבת עם כמות הגדולה ביותר של נוסעים הוא בין חיפה לת"א.
* לרכבת העמק יש 2 מטרות, להנגיש את אזור עפולה ונצרת ולקשר למטרופולין חיפה!!!
והובלת סחורות לירדן(פרויקט עתידי אבל חשוב שתהיה האופציה)

תכניסו את זה לכתבה ופתאום אין לה משמעות.
 

amit1270

New member
מתי הספיקו להוציא 30 מיליארד על הרק"ל בגושדן?

הכותב השמיט "בטעות" כמה עובדות
איך אני אוהב שעושים את זה
משמיטים כמה עובדות ומיד הכל נראה אחרת

הוא שכח:
* כבר הוציאו 30 מליארד ש"ח על הרק"ל בת"א
* ההשקעה ב"פריפריה" היא ע"מ לעצור את הנהירה למרכז לא כדי לשכנע אנשים לעבור לפריפריה.
* מערך האוטובוסים, שהוא לא משהו, הוא די מפותח והוא לא עומד בעומס.
* הקו רכבת עם כמות הגדולה ביותר של נוסעים הוא בין חיפה לת"א.
* לרכבת העמק יש 2 מטרות, להנגיש את אזור עפולה ונצרת ולקשר למטרופולין חיפה!!!
והובלת סחורות לירדן(פרויקט עתידי אבל חשוב שתהיה האופציה)

תכניסו את זה לכתבה ופתאום אין לה משמעות.
מתי הספיקו להוציא 30 מיליארד על הרק"ל בגושדן?
 

אבישי ק

New member
אז כמה באמת הוציעו, בכל מקום רשום אחרת

אז כמה באמת הוציעו, בכל מקום רשום אחרת
בכתבה שהייתה בערוץ 2 אמרו שהוציאו יותר מ3 מיליארד עד 2010
בכתבות מסתירים את הסכום
בכל מקום אחר רשום חצי מיליון

חצי מליון ברור שלא
מה הסכום? איפה אפשר לראות?
על פרויקט המטרונית או הרכבת הקלה בירושלים כל הזמן פרסמו את העלויות
רק על הפרויקט הכושל הזה אי אפשר לקבל מידע
 

אבישי ק

New member
הוציאו

אז כמה באמת הוציעו, בכל מקום רשום אחרת
בכתבה שהייתה בערוץ 2 אמרו שהוציאו יותר מ3 מיליארד עד 2010
בכתבות מסתירים את הסכום
בכל מקום אחר רשום חצי מיליון

חצי מליון ברור שלא
מה הסכום? איפה אפשר לראות?
על פרויקט המטרונית או הרכבת הקלה בירושלים כל הזמן פרסמו את העלויות
רק על הפרויקט הכושל הזה אי אפשר לקבל מידע
הוציאו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה